Nincs nekem azzal semmi bajom, ha egy cég a termékeinek a reklámozására PR cikket használ. Azzal sincs bajom, ha a PR cikket azon lap vagy portál újságírója írja, ahol megjelenik. Azzal viszont már gondban vagyok, ha nem tüntetik fel, hogy PR cikkről van szó. Az pedig még nagyobb gond, ha szerkesztőségi cikknek kinéző anyag jelenik meg, és egyáltalán nem is akarja mutatni, hogy az bizony reklám. Mert ez bújtatott reklám, és mint ilyen, pl. nem törvényes.
Márpedig az Indexen megjelent cikk kőkemény reklám, ráadásul összehasonlító reklám - igaz, annak szabályait betartva. De könyörgöm! Nincs senki az Indexnél, aki megmondja, hogy mégha pénzmozgás sincs mögötte, egy ilyen cikk valójában reklám?
És most el is tekintettem arról, hogy mit is reklámoz, és attól is, hogy mennyire igaz a cím...
Utolsó kommentek