A kattintás alapú (PPC) hirdetéseknek nem kell szükségszerűen csak szövegnek lenniük, de tény, a szolgáltatás így egyszerűbben működik, és kevésbé konkurencia a "hagyományos" bannereknek. Azért persze sok helyen lehet kattintás alapon bannert venni, és a Google is lassan nyit ebbe az irányba.
Így talán nem meglepetés, hogy a napokban elindul az Etarget első olyan tesztmegjelenése, ami bár nem hagyományos banner, de logó megjelenést fog lehetővé tenni.
A Startlap keresőjében bemutatkozó megoldás 90x60 pixeles megjelenést biztosít. Az Etarget felületén lehet majd feltölteni, jpg, gif, tif, ai vagy cdr formátumban képet. Az árazása eltér a szokásostól: a kattintás alapján történő fizetés mellett kell a megjelenésért is fizetni, 1000 megjelenésenként 350 Ft-ot (nettóban).
A 3 hónapos tesztidőszak után pedig kiderül, marad-e ez a megoldás. Meglátjuk.
Utolsó kommentek