Nincs annál jobb reklám, mint amikor valaki fontos ember valamit be akar tiltani, amikor valami ismert cég megtámad valamit. Ingyenreklám, és az interneten ráadásul semmi nem tűnik el, így aztán tényleg csak arra jó az ilyen akció, hogy valamire ráirányítsa a figyelmet.
Ismert eszköz, és éppen a napokban is volt rá hazai példa, hogy direkt felháborító reklámot gyártanak, majd a tiltakozások szépen elindulnak, a sajtó felkapja, az ilyen-olyan bizottság eldönti, hogy valóban sértő, törvénytelen, és különben is tilcsákbe!, és ettől kezdve érdekes lesz a dolog: mi ez? én még miért nem láttam?
De itt van az Index jogászának az esete is a hirdetésblokkolóval, ennyire jól artikulálva kevesen tudták volna felhívni a figyelmet a reklámok lekapcsolásának a lehetőségére.
A nyár végi kánikula, vagy más ok miatt, de a Nagy Politika éppen a Kuruc.info egyébként erősen szalonképtelen, középiskolás butagyerekeket idéző stílusú portál izéjét akarja betiltani, biztos ami biztos, tudja meg mindenki, létezik.
Tehát felmerül a kérdés: kit tiltsunk be itt az Onlinemarketing blogon? Kit utálunk annyira, hogy reklámozzunk?
Tiltsuk be a guargumit? Tiltsuk be a duplakattintást? A lyukat kürtőskalácsban? A lekvárt a TESCO Gazdaságos fánkban? A @-ot az e-mail címben? Győzikét? Annácskát? Józsit a harmadikról, mert büdös a lába?
Ki vagy mi legyen az áldozat?
Utolsó kommentek