Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

"javasolt kattintási költség: 10000 Ft/ hó"

Címkék: google hiba keresőmarketing sem

2007.09.18. kedd 18:24 Konrad

Amikor valamelyik ügyfelem azt írja nekem, hogy kapott a Google-től ajánlatot, akkor mindig tudom, valahol valami por került a gépezetbe. A Google ugyanis nem ad senkinek direktbe ajánlatot, csak akkor kapsz tőlük kampányokkal kapcsolatos levelet, ha már AdWords felhasználó vagy.

Így aztán rögtön lehet tudni, az ügyfelemet valaki meg akarja vezetni. Persze az ajánlatok ilyenkor korrektek, általában még szerepel is bennük az, hogy mit csinálnak, de nincs elmagyarázva, nincs kiemelve, hogy ők biza nem a Google, nem is állnak velük különösebb üzleti kapcsolatba. Aki figyelmes, az persze tudja, látja, de a végső konklúzió általában mégis az: "megkerestek a Google-től".

Az ilyen cégek általában nem rendelkeznek még egyéni GAP-pal sem (céges egyébként is jelenleg csak egy van az országban, és talán lesz még egy idén), tehát sem a Google név, sem a Google logó használata nem igazán megengedett. Engedély biztos nincs rá.

Az egyik ilyen cég ráadásul még átverős domain nevet is választott, álljon itt is, tudjuk, kik ők: www.google-intranet.com Az oldal magyar, ott van a cég is, akik csinálják (FreeTelecom). Borítékolhatom, az eddig elmaradt kapcsolatfelvétel meg fog történi a Google-lel, igaz, elsősorban a Jogi Osztályon keresztül.

Egyre több az ilyen oldal, egyre többen élnek vissza a Google nevével. Ez nemcsak a Google-nek rossz, hanem nekük, keresőmarketinggel foglalkozóknak is, hiszen rontják az üzletünket.

Ezért kérek mindenkit: ha talál ilyen oldalt, ahol vélhetőleg visszaélnek a Google nevével, linkelje be ide kommentként: tudjunk róluk, mutassunk rájuk, és adjuk meg a lehetőséget a Google Jogi Osztályának a kapcsolatfelvételre!

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr70169619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hangya 2007.09.18. 19:01:05

Helló!

Sajnos telefonon jönnek, de heti 2 van általában.
Majd próbálok infót kiszedni eddig csak leráztam őket.
Mondtam hülye azért nem vagyok.

hangya

Raha · http://www.jabjab.blog.com 2007.09.18. 19:05:42

Jajaj, a lista nem lesz rövid.
Inkább azoknak a száma lesz kevés akik hajlandóak lesznek beírni a cégneveket. Túl nagy biznisz ez ahhoz, túl sok pénz van benne, ráadásul aki ilyenben utazik, az más galádságokra is képes ember.
Szóval - szerintem - adj lehetőséget ez esetben az anonim bejelentésre!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.18. 19:10:38

Jogos, jöhet nekem is mailben, és megtartom magamnak, ki küldte!

vajon 2007.09.19. 09:04:27

nagyon dicséretes, hogy a google jogi osztálya helyett dolgozol (vagy dolgoztatod a kommentelőidet)

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2007.09.19. 10:08:32

vajon: nem talált, a saját üzletéért dolgozik. Kommentelni pedig nem kötelező.

H. Márton 2007.09.19. 10:33:01

Minden tiszteletem a tiéd Konrád, de a linkelt oldalon hol is az átverés? Vagy a tisztességtelen sugallmazás? Azt mondják, hogy vesznek neked találati helyet egy kulcsszóra. És vesznek. Részben ugyanezt csinálja az Arcanian - Arcus. Csak ők a nagymenő marketinges jófiúk.

diab 2007.09.19. 11:46:55

a google nevevel / logojaval egyertelmuen visszaelnek, megtevesztoen hirdetnek stb. vesszenek.

Gábor · http://www.merkbau.hu 2007.09.19. 13:33:29

Nekem ők küldtek ajánlatot: www.diversomarketing.hu

Telefonon kerestek meg először, hogy a google-től vannak és blablabla... Kértem egy írásos ajánlatot, és diversomarketinges email-ről jött az ajánlat! (Próbáltam becopyzni, de felakadt a spam szűrőn a hsz-em...)

Jó lenne azonban valahogy eljutattni a levelet hozzátok, mert érdekelne mi a véleményetek!

Üdv: Gábor

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.19. 15:14:17

Szia Gábor,

forwardold át bátran a blogon megadott címre: blog kukac onlinemarketing.hu

Előre is köszi!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.19. 15:15:56

Márton: már megválaszolták, és valóban, a lényeg: nincs jogosultságuk a Google logó használatára és félreérthetően is fogalmaznak (főleg a levélben, amit nem másoltam be). Nem beszélve a domain névről, ami símán védjegy sértés (vagy valami ilyesmi).

ManiAc 2007.09.19. 15:28:04

Egyértelműen megtévesztő a hivatkozott oldal.

Aki nem járatos az internetes marketingben, (egy ilyen cégen keresztül egyébként is olyanok vesznek hirdetést, hisz bárkinek lehet AdWords account -ja) az simán becsapódik.

Milyen nagyvonalúan kiteszik a google eszközöket is... Mintha csak mindet ők fejlesztették volna:)

Én ezt csak azért nem értem minek csinálják, mivel tisztességesen is annyi pénz van az online marketingben... így meg elveszti a hitelét.

hangya 2007.09.19. 18:23:01

Helló!

Ma nézem az oldalt.
Referenciák.
At mondja klíma szó a találati lista 3.-ik hely.

Ja de az a harmadik az AdWords linkek harmadik helye.

Gondolom oda a jó sok pénz kell azt ott vagy. :-)
Nagy vonalakban.

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.09.19. 20:05:15

hangya:
Ja ezen én is mosolyogtam egy sort. Büszkék arra, hogy a fizetett hirdetéseik ott vannak az 1.-3. helyen, na ez a nagyon kemény.

Az már úgy sokkal korrektebb lenne, ha azt is leírnák, hogy mindezért az ügyfél mennyit fizet? :) 1000 Ft./katt?

nop · http://www.kirowski.hu 2007.09.19. 21:47:10

kíváncsi vagyok, hogy a Google hogy vélekedik róluk, tettek-e már jogi lépéseket.

Konrád, Peresztegi Zolit be tudnád vonni a társalgásba?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.19. 21:51:35

nop: tud már róla, le kellett ellenőriznem, tényleg engedély nélkül megy-e az oldal. Köszönte az infót, és kérte, ha tudok, küldjek még - sajnos nem tudnak gyorsan megtalálni minden ilyen oldalt...

H 2007.09.19. 23:22:18

Ez nagyon off, de kapcsolódik a google.com, adsense témához:
www.travelpod.com/hostel-deals.html

Ez a rovat számomra úgy tűnik, hogy a google adsense hirdetéseket kategóriákba rendeztél, így egy önálló, kereshető rovatot hoztak létre.

Hasonlót szeretnék én is, de eddigi az észrevételek:
- programozó a kivitelező cégnél: szerinte hackelés
- ismerős: kivitelezhető, rendben van
- Google ügyfélszolgálat: első levél szerinte szabályzatellenés, második levél szerint nem biztos, amikor elkészülünk, akkor adjak linket ellenőrzésre.

Szerintetek? :D

Hunor

H 2007.09.19. 23:24:39

Sajnálom, becsúszott pár elírás...

Hunor

Filep István · http://www.freetelecom.hu 2007.09.20. 01:18:21

Tisztelt Hozzászólók!

Sajnálattal értesültem, hogy ezen a fórumon beskatulyázták Cégemet azon cégek közzé, akik átverik, becsapják a felhasználókat.

Szeretném tisztázni a félreértéseket ezen a fórumon. Nem szándékom senki kiokítani sem véleményezni mások hozzászólását, hiszen mindenkinek megvan a maga véleménye. Kérem, tartsa mindenki tiszteletbe a mások véleményét és tudását.

Szeretném esőkörben ismertetni Cégünk tevékenységét: kollégáink azon fáradoznak, hogy azon felhasználók, cégvezetők, marketingesek, akik még nem ismerkedtek meg a Google AdWords hirdetési formával azoknak segítséget, nyújtsanak. Nagyon sok ügyfelünk azért velünk készítteti a fiókját, mert hirdetési kérdéseire a hétköznapi ember számára érthető választ kapott. Mint manapság mindennek a munkának ára van. Sajnos a mai világban ritka a jótékonyság. Nézzünk egy egyszerű példát: van ez az oldal, ami az onlinemarketing.blog.hu címen érhető el. (Konrádtól elnézést, ha megsértem, de nem ez a szándékom sem az oldal kritizálása.) Az oldal alján Etarget hirdetések találhatók szinte nagyon sok témából. A felhasználó rákattint és az oldal tulajdonosa mindjárt gazdagabb egy kevés pénzzel. Sok kicsi sokra megy elv, itt érvényesül. Hiszen azért kap pénz az oldal üzemeltetője, mert a hirdetéseket megjeleníti. Vagy az oldal jobb oldalán a „Kattintós Box”. Tehát Konrád sem ingyen tartja fent ezt az oldalt.
Kollégáim is fizetésből élnek és munkájukért fizetség illeti meg. Az ügyfél viszont szabadon dönthet, hogy kiben bízik meg. Tartsuk tiszteletben az Ügyfél véleményét.

Egy pár hozzászólást is megválaszolnék, vagy megpróbálom legalábbis:

„nop”-- Peresztegi Zoltán (Country Representative, Google Hungary) úrral felvettük a kapcsolatot és a félreértéseket tisztázzuk, ígérem, közzéteszem a megállapodás végeredményét.

„Ernő” és „hangya” – Az ügyfél igenis büszke arra, hogy végre sikerült megoldania a hirdetési problémáját és ráadásul a szponzorált linkek között az első helyeken szerepel vagy szerepelt. Mivel a kattintási összeget az Ügyfél saját maga határozza meg így addig marad a hirdetése amíg pénze van rajta,de szerintem ezt a fórum olvasói is tudják, ezért nem részletezem tovább. Kifejezetten megnéztem a szóban forgó hirdetés kattintási licitjeit. Nem emelkedett 40Ft. fölé egész idáig.

„ManiAc” – Elképzelhető, hogy aki nem járatos internet marketingben annak megtévesztő az oldal. Nem ez volt a szándékunk. A Google eszközöket azért jelenítettük meg az oldalon, hogy aki odatéved, az vegye észre, hogy a Google-nak egyéb más eszközei is vannak, amiket hasznosíthat saját részre. Sehol sincs utalás arra, hogy Free Telecom-os fejlesztés lenne.

„Konrad” – A domain regisztrátornak kötelessége lenne ellenőrizni a befoglalandó Domain nevet, valamint elutasítani a törvénysértő bejegyzési kérelmet. Nem tették meg. Azért választottuk ezt a nevet, mivel programozóink fejlesztenek olyan alkalmazásokat, amivel hozzáférhetővé válik az adwords fiók beállításai, adatai, statisztikái. Ez volt a legtalálóbb domain név. Pontosan megnézem a védjegy részleteit, hogy mire terjed ki pontosan és érinti-e a domain neveket is. Nem azért választottuk, hogy az ügyfeleket megtévesszünk.

„Gábor” – Nem ismerem az általad említett Céget (www.diversomarketing.hu/oldalgoogle.html) de, ha jól látom Ők is használják a Google logót valami sajátos változatban.

„diab” – Aki szabálytalanul használja a védjegyeket valóban törvénysértést követ el. A „vesszenek szó egy kicsit durva fogalmazás, és ne haragudj, de nagyképű”. Sokkal nagyobb hatást érsz el azzal, hogy kifejted véleményedet a témáról mintsem odadobol pár szleng szót.

„H. Márton” – Köszönöm a védelmet, de részben lehet igaza a többieknek is. Az igazság valahol középúton van.

„vajon” – A véleményed jogos, de sajnos tenni kell azért valamit, hogy ne tudják a gyanútlan felhasználót átverni.

„Raha” – Igazad van. Aki jól csinálja (nem az aki átveri a felhasználót) az tud vele keresni. Nme igazán abban van a pénz, hogy Adwords fiókon dolgozol, hanem inkább az ezzel járó szükséges rossz (weboldal programozás, tanácsadás, stb.).

„hangya” – Igen, telefonon jönnek. Te lehet, hogy sokat tudsz a keresőmarketingekről, de sokan vannak még akik nem és segítségre szorulnak. Telefonon történő megkereséskor erre próbálnak rávilágítani, de mivel nem lehet mindenki olyan okos ezért véleményed csak részben igaz. Tartsd tiszteletben mások tudását és véleményét.

Üdvözlettel:

Filep István
Ügyvezető
Free Telecom Kft.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.20. 01:23:52

Kedves István,

köszönöm hosszú válaszát. Szó nincs beskatulyázásról, igyekeztem a tényekre szorítkozni a bejegyzéssel. Amennyiben rendeződik a jogi helyzet, úgy örömmel veszem, ha tájékoztat engem illetve a blogom olvasóit.

Üdvözlettel,

"Konrad"

Filep István · http://www.freetelecom.hu 2007.09.20. 01:31:31

Kedves Konrád!

Látom, nem csak Én nem tudok aludni :) .
Elnézést a hosszú válaszért, de szerettem volna mindenki számára kielégítő választ adni, tevékenységünkről, hozzáállásunkról. Remélem sikerült.

Üdvözlettel:

Filep István

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.20. 01:31:46

Kedves Filep István, ha már úgyis erre jár, volna még egy kérdésem!

Az Önök www.freetelecom.hu oldalán megjelenő cikkek máshol megjelent cikkek szószerinti átvétele, forrásmegjelölés nélkül. Nem gondolja, hogy ezekben az esetekben is érdemes lenne rendezni a jogi helyzetet? Esetleg szívesen segítek az Index.hu a Hírek Média vagy éppen a Computerworld felé kontaktokkal.

Filep István · http://www.freetelecom.hu 2007.09.20. 01:37:25

Kedves Konrád,

Szívesen veszek minden segítséget, amivel hozzájárulhatunk a felhasználók, ügyfelek korrekt tájékoztatásához. Holnapi napon pótoljuk a hiányosságainkat.

Üdv.
István

diab 2007.09.20. 10:53:21

Kedves Filep Istvan,

Sajnos nagyon sok hasonlo, es egyertelmuen rossz szandeku weboldallal talalkozom, es ezek koze soroltam az onoket is.
A domain, a marka, es a megjelenes formaja szamomra nyilvanvaloan megtevesztesul szolgal, es ezt a fajta piaci magatartast rendkivul karosnak talalom, mert ezzel duplan is kart okoz.
Egyreszt a 'szakma' rossz hiret kelti, masreszt a megrendeloknek is csalodast okoz.
Pl. az onok "google referenciaink " aloldalan ugy tuntetik fel a hirdeteseik rangosorolasat, mintha a termeszetes (organic) lista reszekent szamitana valamit, hogy a hirdetes 'elso helyen' vagy 'masodik helyen' szerepelt. Igy azzal is hirdethetnek, hogy 'elso helyen az XY kulcsszora'. Arrol persze szo sem esik, hogy hanyan, es milyen szazalekban kattintanak ezekre a hirdetesekre a termeszetes talalatokhoz kepest.
Szamomra ez is megteveszto, persze igazabol nem lehet belekotni, hiszen meg lehet (es gondolom meg is fogja) magyarazni.

Károly · http://szeged.blog.hu 2007.09.20. 16:51:54

A referenciákról csak a annyit, hogy tényleg jó volna látni ezek mellé, hogy mikor készült a printscren, mi az átlagos pozíció, és mekkora összeggel lett elérve.

P.s.: Bartis Zsuzsa biztos örül, hogy -szerintem akaratán kívül- de ki lett adva e-mail címe a printscrenekkel. Remélem az ügyfelek adataira ennél jobban vigyáznak :)

Bartis Zsuzsanna 2007.09.20. 17:19:00

Kedves Károly,

Számomra nem probléma, hogy e-mail címem nyilvánosságra került, mert korrekt piaci magatartással, ügyfeleim pozitív visszajelzése mellett végzem munkámat.
Hetente több Cég keres meg elégedett ügyfeleim ajánlásából, szerződéskötési szándékkal. Sőt Adwords fiókkal rendelkező Cégektől is kapok megkeresést meglévő, általuk nyitott fiókjuk kezelésére.

Üdvözlettel:
Bartis Zsuzsanna

Károly · http://szeged.blog.hu 2007.09.20. 18:09:59

Kedves Zsuzsa!

Látom sikerült megragadnod a lényeget hozzászólásomból ;)

Jan 2007.09.20. 18:57:54

Más jellegű, de dögöljön meg ez is...
Spameléshez email-cím lista eladó itt:
marketingforras.com/index-4.php

H 2007.09.20. 22:13:05

És én kapok hozzászólást? :P

Más - Jan: megnéztem, szlovákiai a domain tulajdonos, azért kiváncsi vagyok, hogy hogyan képzeli a címeladást. Az ilyenek miatt tele a net spammerekkel, és lassan már a normális kapcsolatfelvételi kísérlet is dührohamot vált ki a címzettekből, lásd saját esetem: utazási weboldalon dolgozom, összegyűjtöttem pár tucat utazáshoz kapcsolodó weboldal címét, és küldtem linkcserére javaslatot (FIGYELEM: nem általánosságban szórtam szét a neten), bár az is igaz, hogy merészeltem egyszerre küldeni, és erre jött a visszajelzés: jelentették az NHHnál.

Szakértők: már ez is spamnek minősül, nyeljem le a bírságot, és szégyelljem magam mélységesen, vagy inkább szidjam a jelentőt? :D

Hunor

Károly · http://szeged.blog.hu 2007.09.21. 14:54:28

zsolti: ez tetszik, főleg a google szóra jött találatok... (valakinek adott érdemleges találatot?)

Bartis Zsuzsanna 2007.09.21. 17:03:52

Kedves Károly, és minden kedves hozzászóló!

Az Én lényegemről röviden:

Sokat olvasom ezt a blogot, és remek dolognak találom, hogy a piacon belüli véleményezésre nyílik lehetőség. Viszont azt elég nagy problémának találom, hogy a hozzászólások 80%-a félinformációk tömkelegére épített légvár, amit egyesek igyekeznek boksz zsáknak tekinteni. Itt mindenki korrekt piaci magatartása, és hatalmas szakmai felkészültsége mivoltán emel szót, nem túl diplomatikus hangnemben, de közben az egészből süt, hogy megint pont az Ügyfél/felhasználó van elfelejtve, vagy csak piaci ismeretei esetleges hiányossága kapcsán van megemlítve. Számomra megrázó élmény, hogy amíg itt "szakemberek" adok-kapok vitafóruma kezd kialakulni, addig senki nem említi, hogy valahol hibázik a dolog, mert ha mind olyan nagyon királyul jók vagyunk a szakmánkban, akkor mi indokolja, hogy a piac akinek, akiről szól ez az egész, nem rendelkezik akkora ismerettel, tudással a témában, hogy évente több inkorrekt Cég által is megtéveszthető. Ha minden partner a megfelelő on-line ismerettel rendelkezne legalább olyan mértékben, hogy ne lehessen megtéveszteni, akkor visszajöhetünk ide egymást magasztalni, mert nem lenne táptalaja, és piaca a megtévesztésnek
Így nem lennének olyan cégek, akiken duzzogjunk, mert az Ügyfél megint náluk kötött ki amíg mi itt sértődgetünk. Minden kedves Kollégámmal napi 8-10 órában az Ügyfelek korrekt tájékoztatásán, és on-line ismereteik kiszélesítésén dolgozunk, minden tájékoztatónk kiküldését telefonhívás előzi meg, a kampányt többfordulós telefonos és e-mailtájékoztatás után indítjuk el, ami kiegészül a kampány futamidejére kiterjedő heti kommunikációra az Ügyfelekkel. Indulásunk óta folyamatos e-mail kapcsolatot tartunk fent a Google szakembereivel, kérdéseinkre gyors és hatékony tájékoztatást kapunk, így nem hiszem, hogy nem vagyunk, vagy nem voltunk eddig is a keresőóriás látóterében. Ebben az évben 2 védjegysértést is intéztünk a Google kinti szakembereivel, ahol szinte minden Céges adatunkat bekérték az Ügyintézéshez, hogy más Cégpartnerünk megbízásából eljárhassunk a reklamáció során. Jobban örülnék, ha egymás munkáját segítve, vállvetve végeznénk a feladatunkat, és az egymásnakfeszülős brusztos vitákat meghagynánk a nem hozzáértőknek.

Bartis’R

_zsolti_ · http://flashgames.blog.hu/ 2007.09.22. 05:54:08

"Az adwords kampány további nagy előnye, hogy magas átkattintási arány esetén a Google automatikus bal oldali listaelsőséget biztosít, a jól teljesítő hirdetések részére."

hm?

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.09.22. 12:30:32

Kedves Filep István!

Részemről örülök, hogy bekapcsolódott a beszélgetésbe, és azt normális hangnemben tette meg.

Személy szerint én továbbra sem tartom jónak, hogy fizetett hirdetések esetén pozíciókról beszélgetünk, mivel megtévesztő lehet azok számára, akik ismerik a keresőmarketinget, és arra gondolhatnak, hogy na, megint valami kókler...

Mert a pozícióhoz még hozzátarozik a CPC is, amit pedig nyilván azért nem fognak nyilvánosságra hozni, mert az üzleti titok, vagy legalábbis más cégek számára felhasználható adat lenne elemzésre, akik az Ön konkurenciája.

Szerintem jóval beszédesebb lenne az a megközelítés, hogy 10.000 Ft.-ból 800 látogatót hoztunk az ügyfél oldalára... stb stb..
Vagy egy kép az átlagos pozícióról és a CPC-ről, de ezt ugye megbeszéltük, hogy veszélyes is lehet.

Az, hogy nincs egy székhely, nincs egy név, nincs egy vezetékes telefon, csak mobil számok vannak kiírva az oldalra sem professzionális... gyakorlatilag garázs cég látszát kelti.
Ha valaki Online Marketinggel foglalkozik, akkor erre azt nem értem, hogy miért nem figyel? De mind1, különbözőek vagyunk, nem kötelező kiírni ezeket az adatokat.

Három céget ellenőriztem le, amit Önök referenciaként megjelöltek, és egyik kampány sem aktív! Mégis miért raknak ki olyan referenciákat amik nem aktívak? Amik nem működnek? Ez sem professzionális szvsz.

Nem támadni akarom Önt és a céget (nyilván nekünk is van egy csomó hibánk), csak kérdéseket teszek fel, melyek összességében oda vezethetnek, hogy ilyen fals kép alakulhat ki a cégről a szakmában.

Üdvözlettel,
Horváth Ernő

mark.hu · http://mark.hu 2007.09.22. 16:48:40

Kedves Filep István!

A következőket írta:
"A domain regisztrátornak kötelessége lenne ellenőrizni a befoglalandó Domain nevet, valamint elutasítani a törvénysértő bejegyzési kérelmet. Nem tették meg."

Kérem, hogy legközelebb figyelmesebben olvassa el a Domainregisztrációs Szabályzatot, melyet a domain név igénylésekor elfogadott és akkor talán nem ír ilyet valótlanságot:

2.3 Felelősség a domain név választásáért

2.3.1 Kizárólag a domain-igénylő, illetve domain-használó felelős

a) a domain név megválasztásáért, jelentéstartalmáért, használatáért és ezek következményeiért,

b) a domain név választás és használat jogszerűségéért,

c) a domain név választással vagy használattal harmadik személynek okozott kárért

2.3.2 A domain-igénylő, illetve domain-használó köteles

a) a domain név megválasztásakor megfelelő gondosságot tanúsítani, és a választását - annak jogszerűsége szempontjából - az igénylést megelőzően ellenőrizni,

b) a választott domain névről önként lemondani, ha a gondos eljárás ellenére is a már delegált domain név használatával más jogát sérti,

c) a Nyilvántartó és/vagy a Regisztrátor helyébe lépni, ha a választott domain névvel kapcsolatban más személy a Nyilvántartóval vagy a Regisztrátorral szemben igényt kíván érvényesíteni, illetve, ha ennek akadálya van, minden segítséget megadni részükre a követeléssel szembeni védekezésükhöz,

d) a neki delegált domainnel, a delegációs és regisztrációs eljárással, a domain nevének megválasztásával, jelentéstartalmával vagy használatával kapcsolatos bármilyen jogvitából, kárból, követelésből következő költség alól tehermentesíteni a Nyilvántartót és/vagy a Regisztrátort, és egyébként is mindent elkövetni annak érdekében, hogy a Regisztrátort illetve a Nyilvántartót érdeksérelem ne érje.

2.3.3 Sem a Regisztrátor, sem a Nyilvántartó az ebbéli minőségében eljárva, a Domainregisztrációs Szabályzatban és a domain-igénylővel, illetve domain-használóval kötött szerződésben foglalt rendelkezések betartása esetén nem felel a domain név választással vagy használattal harmadik személynek okozott kárért.

2.3.4 Sem a Regisztrátor, sem a Nyilvántartó nem felel azért, hogy a domain név választásának és használatának jogszerűségét vagy a Domainregisztrációs Szabályzatnak történő megfelelését az igényléskor, illetve a használat során ellenőrzi.

2.3.5 Sem a Regisztrátortól, sem a Nyilvántartótól nem várható el, hogy eldöntse, hogy a domain név választása vagy használata jogszerű-e. A Regisztrátor vagy a Nyilvántartó azonban nem felel, ha a nyilvánvalóan felismerhető, egyértelműen jogsértő domain név választás esetén a delegálás teljesítését visszautasítja, vagy a már delegált domain név delegálását felfüggeszti vagy visszavonja.

Üdvözlettel:
Petényi Márk, egy domain regisztrátor

szagértő 2007.09.22. 20:32:29

anélkül, hogy állást foglalnék ebben az eléggé parttalannak tűnő vitában Zsuzsanna egy igen érdekes pontra tapintott rá azért, ami mellett kár lenne elsuhanni:
az itt boldogan fikázó, megmondó-ember szerepében tetszelgő "szakemberek" 99%-a csak saját magát és ennek a mikroközösségnek a többi tagját tartja annak.
99%-uknak (csak udvariasságból nem írok 100-at) semmilyen normális szakmai tapasztalata sincs, hazai vezető cégeknél nem dolgoztak talán soha sem ügyfél-, sem ügynökségi oldalon és nem hiszem, hogy azért, mert az egyébként is jó szakember-hiánnyal küzdő piacon ne lett volna számukra hely, ha olyan jók. aligha ez a helyzet, ez gondolom mindenki számára nyilvánvaló.
inkább amolyan magyarfoci módjára a pálya mellől ugatnak be és sörmeccseken néha megcsinálnak egy esernyőt. maximum.

ez barátom egészítette ki anno a klasszikus mondást és az itteni "szakértőket nézve" (tisztelet a nagyon kevés idetévedő valóban szakértőnek) nagyon igaza volt: a focihoz, a politikához és az online marketinghez mindenki ért...

hát értsetek továbbra is, de esetleg gondolkodjatok el azon, hogy miért itt teszitek szűk családi körben...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.22. 20:58:10

Kedves szagértő,

tévedsz. Az ide írogatók jelentős része évek óta a szakmába dolgozik, vannak tapasztalataik, és pontosan tudják, miért vannak felháborodva. A hozzászólók közt többen vannak, akik rendelkeznek GAP vizsgával, vannak, akik nem kevés ügyfél nem kevés kampányát kezelték-kezelik, nemcsak ppc megoldások esetében.

Szóval lehet, kényelmetlen az, amit itt írogatnak, de "sajnos" igazuk van.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.22. 21:01:37

Kedves Zsuzsa,

ha mindez igaz, miért nincs GAP bizonyítványa senkinek nálatok? Vagy van? Mert azt bátran ki lehet rakni az olodalra, míg a mostani helyzet finoman szólva is furcsa.
És azt gondolom, az se véletlen, ha egy ügyfel fejében a ti megkeresésetek úgy "jön le", hogy a Google kereste meg őket.
Tehát nem a kampánykezeléssel, nem a munkátokkal van bajom (azt ugyanis nem ismerem), ha az ügyfélszerzéssel, annak is a számomra látható részével.

Hozzászóló 2007.09.22. 23:01:03

Kedves Konrád,

Ennyi mondanivalóm van nekem és a Google-nak a GAP bizonyitványról:

Hogy Képesített legyen, ez az egyén:

• Elfogadta programunk feltételeit
• Legalább egy AdWords fiókot kezelt egy Ügyfélközpontban 90 napig
• Létrehozta és fenntartotta 90 napos költési követelményünket
• Letette a Google Advertising Professional Vizsgát

A Google Advertising Professional-ök független AdWords hirdetőként működnek a Google-nek nem alkalmazottai, ügynökei és felügyeleti körébe sem tartoznak. A képesítés nem jelenti ezen Advertising Professional-ök elfogadását a Google által, csak annyit jelent, hogy azok az Advertising Professional-ök teljesítettés az itt felsorolt elvárásokat.

Forrás: Google GAP oldalam
Remélem Én is Onlinemarketing szakértő vagyok, ha már ebbe a fórumba írok.
Mindenki értelmezze a fentieket ahogy akarja. Szerintem pedig ügyfeleket mindenki úgy szerez ahogyan azt nem szégyenli. Aki meg nem tud szerezni az nyugodtan sirja ki itt magát, hátha valaki észreveszi.

Case10

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.22. 23:34:15

Kedves Hozzászóló, amit a GAP-ról írtál, pontosan így van. Annyival egészíteném ki, hogy a vizsga feljogosít a GAP logó használatára, azaz innentől jogos, ha kirakod az oldaladra.

Nem válsz attól szakértővé, ha ide írsz. De az ide írók egy részét ismerem, a kommentekből (pl. e-mail cím) pedig látom, kik szólnak hozzá - és a hozzászólók egy része szerintem szakember.
Persze nem mind.

"ügyfeleket mindenki úgy szerez ahogyan azt nem szégyenli" - én meg akkor írom le, ha az nekem nem tetszik, amikor akarom. Ez ilyen. Senki nem állítja, hogy bizonyosan nekem van igazam, de vagyunk néhányan, akik szerint van egy szakmai-etikai minimum, amit illik betartani.

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.09.23. 18:24:43

Kedves szagértő!

Én nem azokat az embereket tartom szakértőknek, akik ezen a blogon vannak, mert nagyon sok embert akkor is szakértőnek, tartok, ha nincsen itt.

Én kizárólag az alapján döntök, hogy ki mit tett már le az asztalra. Én is szembekerültem azzal, hogy GAP logóval megáldott cég olyan Google Adwords ajánlatott adott le(egyik partneremnek), hogy én azt nem mertem volna... pl. "parfüm" témában az Ő javaslatuk összesen NÉGY szóra való hirdetés volt! Ami tök mindegy, hogy melyik cég javasolja, szerintem CIKI!
Megfeledkezni a 60-70 parfüm márkáról... hmmm... persze ez csak egy tapasztalat.

De túl sok már a negatív tapasztalat ahhoz, hogy az ember naív legyen...

Nagy Tünde 2007.11.16. 19:16:31

Kedves Konrád!


Nagyon rég nem szóltam hozzá, de mindíg figyelemmel kisérem a bolgokat. Az elmúlt időben éjjel nappal tanultam tanulok képzem magam.
Van egy véleményem:
"Egy lelkes amatőr építette annak idején a BÁRKÁT,
és mennyi jólképzett hozzáértő hozta létre a TITANIKOT."
Ma már én is üzletkötőnek és nem telefonos rabszolgának érzem magam.
A Cég jóvoltából aki alkalmazott, rengeteg emberséget, korrekt hozzáállást
a kollegáktól maximális segítséget kapok.
Viszonzásul sikerült elérnem a hét legsikeresebb üzletkötője pozíciót /392000,- Ft/hét/ hoztam a héten, szakmai szeretetből, régi kapcsolatok nélkül. Ennyit a dicsekvésről. Nem garázsban dolgozom, hanem légkondis ultramodern irodában. A kávémat, az üdítőmet, ebédemet, benzinemet, Cégemtől plussz juttatásként kapom.Ezen felül 45% jutalékot, laptopot, telefont, a tárgyalásaimhoz céges autót, futárt.A képzésemet segítő szakmai lapok, lemezek cikkek hozzáférhetőségéről nem szólva.
Egyetlen ügyfelemet sem csaptam be, vagy tájékoztattam félre, akik próbára csak 3 havi szerződést kötöttek velem, ma már mind egész évre hosszabbítanak.Egy vállalkozót, egy nagyvállalatot csak egyszer lehet becsapni. Ha ügyfeleinket mindíg figyelemmel kisérjük, a kapcsolatot folyamatosan életben tartjuk a problémákat azonnal orvosoljuk, senkit soha nem rázunk le, akkor van csak hitelünk. Kizárólag a képzési papír füst
a levegőben ha nem megfelelően alkalmazzuk. Van olyan vállalkozóm aki vette a fáradságot, ezt a bloggot végigolvasta, elgondolkodott,de mégis szerződött velünk. Tisztában van azzal hogy segítséggel meg tudná csinálni, de egész évben sem ideje sem kedve nem lessz figyelemmel kisérni kampányát, mivel ez idő alatt ő pénzt keres a maga TERÜLETÉN, nem a számítógép előtt ül és internetezik. Az Ügyfélnek is az ügyfelével kell foglalkoznia. Hogy ha már igénybeveszi az online hírdetés lehetőségeit, folyamatos műszaki segítséget kap, weboldala mennyire keresőbarát, min kell változtatni ez a mi területünk és javaslatainkat figyelmébe ajánlhatjuk.
Filep István csak ilyen semmiségeket old meg, komoly műszaki háttérrel,és ezt nyújta beosztottjainak, lehet utánozni tisztelt nagyrabecsült szakmabeliek.
Mindenkinek sok sikert!!
Nagy Tünde
Free Telecom Kft
ügyfélmenedzser

Franciska Filep 2019.01.04. 23:06:23

Köszönöm,hogy kiállt mellette.
Filep Franciska


süti beállítások módosítása