Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Árukereső hét – Kiemelkedni a mezőnyből

Címkék: keresőmarketing üzlet arukereso

2007.10.08. hétfő 11:30 Konrad

Ez a bejegyzés az Árukereső hét részeként jelenik meg.

Az Árukereső alapvetően egy tematikus kereső. Különböző termékek értékesítési helyeit kereshetjük meg, az árakkal együtt, így segítve a vásárlási döntést. Persze a találatok gyakorlatilag boltok és árak. De azt már a keresőmarketingben jártasak tudják, hogy a felhasználók sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak az elől lévő linkekre, míg ha lapozni kell több oldalt, akkor a végére már sokan nem jutnak el.

Így érdemes lehet tenni azért, hogy előre kerüljön az adott termékről az ajánlat. Ezt az Árukeresőn a kiemelés segítségével lehet elérni.

Kiemelés a termékoldalon lévő forgalmazólista első 3 helyének valamelyikére kerülését jelenti. Az aktuális megjelenési hely attól függ, mennyit hajlandó a bolt magasabb pozíció megszerzéséért áldozni. Egy termékre egyszerre maximum 3 forgalmazó kiemelése lehetséges, így ezek a forgalmazók ténylegesen kitűnnek a tömegből.

Tehát pont úgy működik, mint a Google AdWords vagy az ETARGET keresőmegjelenései. Abban is hasonló az Árukereső ezekhez, hogy a kattintásokért kell a boltnak fizetnie, azaz a kattintásokra megajánlott ár növelésével lehet pozíciót szerezni. (Az Árukeresőről az ajánlott bolt linkjére történő kattintás kerül tehát pénzbe. A beépített többszintű szűrőrendszer biztosítja, hogy egy látogató többszöri átkattintását is csak egyszer kelljen kifizetni.)

A kiemelés díja minimum másfélszerese a kategória árának átkattintásonként.

A már említett licitálás menete a következő:

Licitek beállításakor egy szorzószámmal lehet megadni, hogy a kategóriaárhoz képest hányszoros összeget vagyunk hajlandók megadni átkattintásonként a kiemelt pozícióért.

Alap licit: Használatával az adott bolt minden terméke kiemelésre kerül. A kategóriaárak a beállított maximum licitszorzóval növekednek.

Kategória licit: A kiválasztott kategóriák licitszorzóját lehet megadni, azaz beállítani, hogy maximum mennyit szánunk a kategóriában szereplő termékek átkattintási díjára. Itt megtekinthető az elmúlt hét nap átlagosan elszámolt átkattintási értéke és az elért átlagos megjelenési pozíció is.

Terméklicit: Egy vagy több kiválasztott terméke licitszorzóját lehet megadni, hasonlóan a kategória licithez.

A háromféle licitlehetőséget természetesen egyszerre is lehet használni, ilyenkor a legszűkebb értelmezésű licitértéket rögzíti a rendszer minden egyes termére.

Végleges kikattintási ár számítása licitáláskor

Attól függetlenül, hogy mekkora licitszorzó lett beállítva, mindig csak azt a minimumot számolja fel a rendszer, ami az adott pozíció megszerzéséhez minimálisan szükséges volt.

Példa:
Adott termékre bruttó 20 forintos átkattintási árú kategóriában 4 licitáló van 1,5; 1,8; 2; 3 szorzókkal. Az 1,5-ös szorzót beállító forgalmazó normál megjelenést fog kapni, bruttó 20 Ft átkattintási árral. Kiemelt megjelenést a három legmagasabb szorzót beállító forgalmazó fog kapni 1,6; 1,7; 1,8 szorzókkal elszámolva átkattintásonként.

Amennyiben az adott termékre csak egyetlen forgalmazó van és licitet állított be, akkor természetesen nem kell a kiemelt szorzóval növelt árat fizetni átkattintásonként. Ekkor a kategória alapárával csökken az egyenleg.

Az új rendszer előnyei a korábbi kiemelési opcióhoz képest:

  • Limitált kiemelt megjelenésű bolt a forgalmazó listában, hogy a kiemelés valóban érezhető forgalomnövekedést jelentsen.
  • Kiemelési beállítások testre szabhatósága akár termékszinten (magasabb árréssel működő kategóriák és termékek előtérbe helyezésére). 
  • Automata kedvezményszámítás: a beállított licit összeget nem mindig kell megfizetni, ha kevesebb is elég az adott pozíció megszerzéséhez, a rendszer automatikusan kedvezményt ad.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr69189653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása