Ez a bejegyzés az Árukereső hét részeként jelenik meg.
Az Árukereső kibővítette, felfrissítette a már eddig is jól működő partnerprogramját, így jött létre a PartnerProgram 2.0. A hangzatos név mögött egyedi megjelenésű termékdobozok vannak, amiket automatikus tartalom-célzással lehet kihelyezni bármilyen weboldalra.
Hogy milyen egy jó partnerprogram? Elsősorban hatékony! Azaz a felhasználó szívesen kattint rá, a weboldal tulajdonosnak bevételt hoz, és a kínált terméket, szolgáltatást is eladja.
Az Árukereső új termékdobozai elsősorban olyan weboldalakon működnek kitűnően, amelyek termékek bemutatásával ésvagy tesztelésével foglalkoznak. Egy ilyen dobozban ugyanis meg tud jelenni az aktuálisan a cikkben bemutatott termék, a hasonló termékek közül néhány, és persze az árak is.
Az illeszkedő design miatt a látogatók számára külsőre nem tűnik reklámnak, és mivel a tartalom is erősen kötődik az oldalhoz, nem is zavaró.
Az ilyen dobozok hatékonysága is többszöröse a célzatlan vagy kevésbé célzott hirdetéseknek. Ez a gyakorlatban úgy jelent több pénzt az oldal tulajdonosainak, hogy közben a felhasználóikat sem zavarja, sőt, még növelheti is a szolgáltatás értékét.
A rendszer teljesen automatikus, az Árukereső robot folyamatosan tölti le az újonan hozzáadott oldalakat a partner weboldaláról, és keresi ki az azokhoz tartozó termékeket.
A doboz elérhető html kódba egyszerűen beilleszthető javascript kód formában vagy akár php pluginként. Utóbbi esetében az oldal képes xml formátumban küldeni a választ, a megjelenés ilyenkor teljes egészében testre szabható, a gazda oldal akár tovább is reagálhat a megjelenő termékekre (pl. további cikkek, tesztek mellékelése, párosítása).
Az új termékdobozok párosíthatóak az Árukereső co-branding megoldásával is, azaz a „white-label” árukeresőket ezekkel a megoldásokkal nagyon könnyen népszerűsíthetik az Árukereső partnerei.
Utolsó kommentek