Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Árukereső hét - Legyen saját Árukeresőd!

Címkék: tartalom weboldal üzlet arukereso

2007.10.11. csütörtök 13:45 Konrad

Ez a bejegyzés az Árukereső hét részeként jelenik meg.

Tartalmat gyártani az interneten nem egyszerű. Jó tartalmat még kevésbé. Sok munka, rengeteg idő és energia egy szolgáltatás elindítása, majd legalább ennyi küszködés a fenntartás, üzemeltetés. Ráadásul ilyenkor szembesül az ember azzal, hogy kellenének új dolgok, új szolgáltatások a látogatók megtartására, új látogatók elérésére.

A minimális erőforrással történő tartalombővítés egyik eleme mástól tartalmat kérni, venni. Persze jó lenne minél olcsóbban, akár ingyen is. Pontosabban nem ingyen, hiszen tudunk adni valamit: a látogatóinkat. Erre a fajta tartalommegosztásra találták ki a co-branding módszert, a tartalom szindikálást, megosztást. Ez az USA-ban már nagyon népszerű módszer nálunk is lassan kezd terjedni, és egy ilyen együttműködési rendszert dolgozott ki az Árukereső.hu is.

Ha az ember csinál egy jó árukeresőt, azzal sokak életét tudja megkönnyíteni. Népszerű dolog pártatlanul összehasonlítani termékeket és forgalmazókat. Árukeresőt csinálni pénzügyileg is lehet jó, hisz az online boltok egy része hajlandó pénzt áldolzni az ilyen szolgáltatásokból rá irányuló forgalomért. Logikus, hisz itt az ember már látta termék képét, leírását és árát. Sőt, már a konkurenciát is megnézte. Aki innen megy, az már elég jó eséllyel meg is veszi a terméket - sokkal inkább mint más, kevésbé informatív források esetén.

Árukeresőt csinálni viszont nem egyszerű feladat.

Ha egy általános vagy vertikális portál úgy gondolja, hogy szeretne még több oldalletöltést - ezáltal még magasabb AV-t, esetleg jól jönne napi párezer új látogató ilyen-olyan keresőkből és mindezért még pénzt is akar kapni, akkor lehet számára érdekes ez a megoldás.

Az Árukereső csapata megcsinálja helyette a "white-label" árukeresőt, ami megjelenésben illeszkedik a gazda oldal megjelenéséhez. Minden fejlesztési és üzemeltetési költséget Az Árukereső áll. A banner helyeket a gazdaoldal értékesíti, bevétele abból neki van. A boltok felé kattintásokból származó bevételt pedig megosztják.

Hogy néz ki ez élőben? Ez pl a Haon-os integráció, ami az árukereső teljes kínálatát tartalmazza.

Ez itt egy fotózással foglalkozó oldal alá betett árukereső, ennek megfelelően csak az ilyen jellegű kategóriák jelennek meg.

Más példák?

Végül érdekességként a többszintű együttműködésre egy különleges példa, amikor a Haon vásárlási szekciójában, amit az arukereso.hu motorja hajt, az aukciók fülön az oda integrált Vatera tartalma található.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr78192946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása