A tag, vagyis a cimke az egyik legnagyobb találmány a tartalmak kategorizálásában, hiszen egyszerre akárhány különböző csoportba be lehet sorolni bármit. Ezen a blogon is bőszen használom a tag-elést, itt jobbra van egy folyamatosan hízó tag-felhő szerűség.
Viszont van egy kis gyerekbetegség, amire még nem találtam megoldást: a többszintű kiválasztás. Amikor egy tag-hez rengeteg bejegyzésem van, egy másikhoz is sok van, de a kettő halmaza alacsony, akkor érdekes lehet nekem e kettő halmaza. Azaz azok a bejegyzések, amik pl. a statisztika és az onlinemarketing tag-re jönnek fel.
Ez annál is érdekesebb lehet, mert a blogok egyik nagyon értékes hirdetési felülete pont a tag lehet: amikor egy támogató, egy szponzor neve (vagy termékneve) is tag lesz. És ilyenkor többeket érdekelhet, hogy pl. mit írok én az ETARGET-ről mondjuk kampány témakörben?
Update: a kommentek között máris kaptam megoldást, köszi!
Utolsó kommentek