De, lássuk, hol is áll a hazai piac! A Google létrehozott egy céges minősítést, Google AdWords Qualified Company néven. Egy ilyen minősítéshez szakmai tudás és folyamatos forgalom is kell, jelesül az utolsó 90 napban 100 ezer dollár forgalom a minimum elvárás. Ilyen minősítéssel először az Arcus Search (lánykori nevén Arcanian) rendelkezett, majd úgy három hete megkapta a Klikkmánia és pár napja a Kirowski is. Ők tehát most a top három Google-t használó ügynökség idehaza.
Az ETARGET Certified Partner-ek köre is nőtt: Az Arcus Search és az Onlinemarketing.hu (azaz a mi cégünk) mellett már a Kirowski is rendelkezik ezzel a minősítéssel. Itt az elvárás ügyfélszám (minimum 15) és forgalom (minimum 5 millió).
A piac tehát erősödik. És bár a közeljövőben nem várható, hogy a fenti cégek köre nőni fog, de mindenképpen jelzés értékű, hogy eddig sikerült eljutni - viszonylag rövid idő alatt. Ha pedig a növekedés így folytatódik, jövőre milliárdos lesz a piac ezen szegmense, és úgy tud mindenki növekedni, gyarapodni, hogy igazából nem zavarják egymást.
Hiszen a növekedésnek egy dolog szabhat most gátat: a szakember hiány. De ez már egy másik történet.
Utolsó kommentek