Persze lesz Olimpia, és ezzel együtt felfokozott költés, lesz digitális tévésugárzás, ami megintcsak élénkítheti a reklámpiacot, és persze sok más egyéb hatás is. De ez mind mennyiségi fejlődés, semmit nem mond arról, lesznek-e új szolgáltatások, lesznek-e új cégek a piacon.
2007 úgy telt el, hogy nem igazán volt semmi látványos változás, mégis, teljesen más a hazai internet, mint egy éve volt. Lassan, de folyamatosan fejlődött minden, és egy felnőttebb, többszereplős, komolyabb piac kezdi az új évet. A kkv-k megjelenése már a valóság, az internetes költés nem mellékes szereplő sok cég életében, és a nem internetes reklámügynökségek is képzik magukat, nyitnak ebbe az irányba.
Ebből következik, hogy 2008-tól egy dolgot várok biztosan: erősödő versenyt. Egyre több hirdetőt, egyre pontosabban megfogalmazott igényeket és sok munkát.
Ehhez is kivánok mindenkinek boldog új évet!
Utolsó kommentek