A játék izgalmasabb, ha a nagyvállalatnak van versenytársa, és a versenytárs is rendelkezik ilyen viszonteladói hálózattal.
Ahhoz, hogy a SEO játék izgalmas legyen, kell az, hogy a viszonteladói hálózat legalább 15-20 olyan cégből álljon, amelyiknak van weboldala, és az sem baj, ha jól körülhatárolható (egy szóval leírható) a termék.
Ez a SEO játék nem puszira megy. Itt bizony számít az, ki kerül az első tízbe. Az egyértelmű, hogy maximum 10 forgalmazó lehet benne, és ha azt nézzük, hogy a nagyvállalatok is játszanak, egyre izgalmasabbá válik a helyzet. Ez a SEO játék pénzre megy. Megrendelésre.
Már persze akkor, ha valóban az a szó a keresés alapja, amire mindenki ráugrott.
Érdekes egyébként, hogy mára már nem az új autó vagy egy új üzlet a viszonteladók egymás közti beszédtémája, hanem az: ki hányadik a Google-ben. Hát nem izgalmas?
Utolsó kommentek