Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tervezett meglepetés

Címkék: gerillamarketing wom

2008.03.25. kedd 13:29 Konrad

Képzeljük el, hogy 1970-ben vagyunk, Vietnámban, mint az USA hadseregének az egyik parancsnoka. És akkor kapunk egy levelet, ellenőrizhetően a vietnami gerilláktól, a Viet-kongoktól, ami az alábbiakat tartalmazza:

Holnap a szokásos amerikai menetoszlopot gerillatámadás fogja érni. Amikor a szokott útvonalon haladnak, akkor egy ideig csak az ismert helyieket fogják látni az út szélén sétálni, majd a falutól 7654 m-re kezdődő bal kanyar közepén várhatóan 11 óra 10 perc és 11 óra 15 perc között felrobbantjuk a parancsnoki kocsit. Szép napot!
Ugye mennyire hatásos lenne egy ilyen támadás? Valahogy ez jutott az eszembe először, amikor a Mercedes gerilla kampányáról olvastam a Kreatív.Online (egyébként kulcsos) cikkében:

Erre a koncepcióra épül az április 12-ére tervezett gerillakampány is, melyet az Iparművészeti Múzeumban megnyílt Értékmentő szenvedély című kiállítás kapcsán talált ki az ügynökség. A Raiffeisen, az Uniqa és a Mercedes támogatásával zajló kiállítást április 12-én egy koktélpartival zárják, ahol a meghívottak egy olyan tárlatvezetésen vehetnek részt, melyen időrendben mutatják be magánemberek gyűjteményeit. A gyűjtemény utolsó darabja – mint korunk remekműve – a Mercedes modellje lesz.
Legyen itt a tervező ügynökség is: BBDO Budapest. A fenti példában olvasható "előre bejelentésen" túl még azért felmerül bennem: ez vajon mitől gerillakampány? És ha még az is lenne: egy prémium kategóriás autónak, amely nem kis pénzeket fordít egyébként is reklámra, minek a gerilla megoldás?

Szerintem egyébként a fenti kiállítás leginkább egyedi termékelhelyezés, amely a szponzoráció része. Köze nincs ahhoz, amit gerillakampánynak szokás nevezni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr59395900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KnA 2008.03.25. 15:06:32

Manapság minden Gerilla. Meg Viral. Haladni kell a divattal, különben hogyan használódnának el ezek a szavak? Ha elhasználódnak, akkor jönnek az újak. Például a frankó, meg a cool. Vagy a baró.

Balázs · http://www.szanto.org 2008.03.25. 16:28:45

Pont ugyanezek jutottak eszembe. Nem baj, a célt elérték: a szakma tudja, hogy gerillában is királyok. :)

devizakozep 2008.03.25. 17:17:13

ez mitol kampany egyaltalan??? ilyen erovel ha kilepsz az utcara az is egy kampany. percenkent latsz egy mercit. azaldojat, dejol nyomjak azok a marketinges sracok ;-) bar lehet h ha elmennenek vhova fuvetnyirni akkor hasznosabb lenne az eletuk

Balázs · http://www.szanto.org 2008.03.25. 18:20:07

deviza, vigyázz, mert még inspirálod őket, és holnap leszámlázzák az ambient marketing kampányodat :P


süti beállítások módosítása