Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Jolly Joker

Címkék: onlinemarketing

2008.04.08. kedd 13:03 Konrad

Tegnap megkérdezték tőlem, melyik a legjobb hirdetési eszköz az interneten. A banner? A PR cikk? A PPC hirdetés? Az e-mail?

Trükkös a kérdés, mert nincs rá jó válasz. Persze könnyű lenne rávágni, hogy a PPC. Vagy az e-mail. Vagy a... Nem is olyan könnyű választani! Mert nem lehet. Akkor lehet választani, ha már ismerjük a kampány feltételeit: kiknek hirdetünk, mit hirdetünk és milyen céllal hirdetünk.

Akkor lehet csak eszközt választani. Mert hiszen a PPC jellemzően szöveges megoldás, amivel egy képi kreatívot nehéz közvetíteni. A banner jellemzően alacsony kattintási aránnyal és megjelenés alapon fut, emiatt fajlagosan drága lehet. Az e-mail küldéshez kell jó adatbázis. Lehetne folytatni.

Lényeges látnunk azt is, hogy nemcsak a hirdetőtől vagy a terméktől függ a választott eszköz (eszközök), hanem a kampány céljától is. Míg adott esetben a cél egy termék bevezetése, más esetben lehet cél annak az értékesítése vagy éppen adatbázis építés.

Tehát nincs Jolly Joker. Ha valaki elkötelezi magát egy adott hirdetési megoldáshoz, azzal kizár sok lehetőséget. És bár vannak esetek, amikor tényleg létezik királyi út, de ez a ritkább. Érdemes mindig médiamixben gondolkozni és kiválasztani az adott üzenethez legmegfelelőbb eszközt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr43416657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g-easy 2008.04.08. 14:50:11

Szia!

Akkor ehhez mindjárt fel is tenném a kérdést.
Egy adott költés/keret mellett melyiket éri inkább meg?
- folyamatosan hirdetni egy aránylag jól, vagy jól teljesítő kapmányban. Egy "helyen" mindig ott lenni.
- arányosan rövidebb ideig hirdetni, de a létező összes olyan módon, ami még megéri és így hirtelen "mindenhol" ott lenni.


A posthoz még annyit, hogy szerintem ezt nagyban a célcsoportól is függ. A középkorú, "olvasni szerető" célcsoportnak előbb megakad a szeme a szövegen (PPC-n), mint az inkább képet/videót kedvelő fiataloknak.

Hírlevélben persze minden mehet, de ahhoz meg előtte bizalmat kell szerezni.
Én pl. van amit mindig, van amit soha nem olvasok el. Sőt, van ahonnét töröltem magam, mert erőszakosan soknak véltem és feltétel volt a szolgáltatás igénybevételéhez. (myVip)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.04.08. 22:56:11

Szia,

ennyi információból nehéz megmondani, mi a jó. Ha van bevált megjelenés, akkor persze nehezebben változtat az ember - de ha van konkrét célja, akkor érdemes lehet.

Ernő · http://www.webseo.hu 2008.04.10. 23:43:10

Szerintem sincsen Jolly Joker, bár vannak meglepetések mind pozitív, mind negatív irányba.

Iagzából szerintem sok függ attól, hogy B2B vagy B2C kampányokról van szó, van amit például nem lehet vállalati körökben alkalmazni, ezek tipikusan az adok egy fényképezőt, ha veszel egy vállalatirányítási rendszert típusú dolgok. Ezek itt pl nem működnek...

A keresőmarketing és a keresőoptimalizálás nagyjából mindenhol működik, még ott is, ahol nem gondoltuk volna!

De az utazás/szállás szektorban pl. egy nagyon látogatott tematikus oldalon való kiemelt hirdetls sokkal többet tud érni, mint a CPC hirdetések.


süti beállítások módosítása