Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Április 22.

Címkék: érdekes közösség

2008.04.22. kedd 08:58 Konrad

Ma van a Föld Napja. Egy olyan nap, amikor mindenkinek el kellene azon gondolkodnia, valóban szabad-e tovább felélnünk a környezetünket, vajon mennyire öngyilkos az a folyamat, amit civilizációnak nevezünk. Kellene, de sajnos ebben nem sok partnert látok idehaza. A magyar közgondolkodás valahol ott jár, mint a "fejlett nyugat" az ötvenes években. Mert nézzük meg, mennyi vezető cikket látunk ma reggel a vezető portálokon a Föld Napjáról. A szám erősen konvergál a nullához. Vagy nézzük meg, hogy a hétvégi 80 ezres tömeget megmozgató Critical Mass-ról hány helyen és milyen terjedelemben írtak a "vezető portálok". Bezzeg, ha pár feltüzelt szélső-bal-jobb-előre-hátra kiabál a maga maroknyi hívével, akkor annak kedvéért még a Barátok Közt-et is megszakíthatják (oké, ez így túlzás, de akkor is...).

Az is tanulságos, hogy a cégeknek mennyire nem fontos a Föld Napja. Minden vacakért tudnak reklámot készíteni, de ez az esemény valahogy nem számít. Pedig azzal IS megmutathatnák, hogy nemcsak üres szólam a környezettudatosság, hogy a Föld Napja számukra is fontos. Persze biztosan vannak ilyenek is, idehaza is. Aki tud erre példát, ne kíméljen, kommentezze be!

Végül az elcsépelt, de ettől még igaz mondattal zárnám ezt a füstölgő bejegyzést:

A Föld nem a miénk, csak unokáinktól kaptuk kölcsön.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr48436522

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ablak 2008.04.22. 17:07:01

Mit tehetünk a Föld Napján?Kíváncsi vagyok az emberek hány százalékában tudatosul, hogy milyen nap is van ma. Úgy gondolom, hogy közel sem mindenki tudja, hogy ma bizony a Föld Napja van. Ennél is kevesebb azok száma akiknek nem csak átsuhan az agyán a fe…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

y.men 2008.04.22. 11:59:17

Nagyszerű bejegyzés, és teljes mértékben egyet is értek veled. A critical mass-t is ismerem, és le a kalappal előttök. Azért a google megemlékezik a föld napjáról is, és kiraktak egy szép képet. Persze ez kevés...

genista 2008.04.22. 12:44:49

Konrád, könnyeket csalsz a szemembe... Na jó, persze én vagyok már vén és szentimentális :))
Én csak annyival tudok hozzájárulni, hogy a gyerekeim óvodájában ráerőltettem :) a szülőkre és az óvónőkre egy Föld Napi virágültetést és veteményeskert-csinálást. Tudom, hogy az óvoda nem egy releváns marketingtényező :) viszont ott nőnek fel a jövő releváns marketingtényezői.
Ami a dolog fontosságát illeti az állampógári agyakban: nem mondom, hogy tolongani fogunk szombaton - pedig faluban lakunk és kevés embernek kell valóban dolgoznia majd, de egy páran azért eljönnek - tele van az a pohár vagy üres ugyebár... :)

vik · http://www.webshopexperts.hu 2008.04.22. 13:00:31

Ha nem lesz estére jégeső, akkor a cégtől akinek kerója az megy mindenki a Critical Massra (felénk ma van), illetve az iroda is ki van plakátozva. Jó ez a bejegyzés is. Ja, az earthhour-ról hírlevelet is kiküldtünk. Jár a pirospont? ;)

W Joe 2008.04.22. 14:51:09

De a Google-nek szép a mai Föld napi logója

DobayAdam · http://www.dobayadam.hu 2008.04.22. 15:06:01

Az egyetlen értékelhető említést a Föld napjáról ma a Magyar Televízió déli híradójában láttam. Egy közepesen hosszú híradásban foglalták össze a jelenlegi égető problémákat (amikről szintén alig láttam bárhol a sajtóban említést), úgyismint a számos harmadik világbeli országot fenyegető éhínség és ezzel összefüggésben az úgynevezett bioolajoknak a még a benzinnél is nagyobb környezetkárosító hatása. Ami azért durva, mert baromi sok országban van irtózatos mértékű élelmiszerellátási probléma, és mégis csak pár napja láttam először egy röpke hírben. Egyszer azt mondta a Bárdos András egy interjúban hogy a felmérések szerint a magyar embereket nem érdekli hogy külföldön mi történik, de ha még ez így is van, akkor is nagyon jó lenne átrendezni a prioritásokat azzal kapcsolatban, hogy miről szóljanak a híradások és hogy mire tegyük a hangsúlyt.

Zoli · http://fontosdolgok.blog.hu 2008.04.22. 15:45:48

abszolút igazad van, én azért összeszetem pár (persze nem magyar) oldalt amely foglalkozik a témával. (logó, szín, videó) a fenti blo címen

Vikk 2008.04.22. 16:08:19

Számomra is megdöbentő, hogy ennyire nem foglakoztatja a médiát ez a nap. Az csak hab a tortán, hogy a cégek nem csapnak le erre a lehetőségre.

Egy kiadónál vagyok marketinges, nálunk ez így jelent meg:
www.beholder.hu/?s=1

/Csak azért postolom , mert kértél rá;-) /

Többet nem találtam én sem :-(

Iron1 2008.04.22. 16:28:27

Az emberek nem szeretnek gondolkodni, s a médiának nem is érdeke, hogy gondolkodjanak. Amíg nem változik meg gyökeresen a mindennapi élet, addig a klímaváltozás nem sok embert érint meg úgy, hogy tegyen ellene azzal, hogy nem autózik (nekem pl. ezért nincs autóm, persze nem zárom ki, hogy legyen, ha pl. gyerekem lesz) vagy akár gyalog megy fel a lépcsőházban, s nem lifttel.

b2f 2008.04.22. 17:31:14

Azért arra kíváncsi lennék, hogy a természetvédő critical mass-os bringások felvonulása által okozott közlekedési dugók mennyi többlet benzin fogyasztással, emiatti extra károsanyag, CO2 kibocsátással jártak... :(

Vladislav 2008.04.22. 17:31:50

Miért CSAK 1 nap a Földé egyeltalán?

Mária 2008.04.22. 18:09:42

Le a gumigyárakkal :)))

skvugdskuvsdiov 2008.04.24. 22:40:07

latom nem csak en gondoltam igy..


süti beállítások módosítása