Valamikor 2005-2006-ban voltak a blogok igazán érdekesek, boldog-boldogtalan erről beszélt, írt. Aztán valahogy 2007-ben már nem volt érdekes, ha valaki blogolt, 2007. a különböző webkettesek éve volt: videómegosztók, a közösségi hálózatok kiteljesedése, mindenféle egymásra épülő szolgáltatások, és ezzel együtt a webkettő mainstreamesedése (de hülye szó... szóval a webkettő beépülése a hagyományos internetes média világába).
És most 2008-ban megint a blogok... vajon miért?
A mostani blog-reneszánsz azért már más, mint volt 2006-ban. Már nem a blogok érdekesek általában, hanem egyrészt a blogszféra - azaz az aktív bloggerek -, másrészt a blog, mint kommunikációs csatorna. Azaz már nem arról van szó, hogy dejók ezek az izék, webes naplók, vagy mik, hanem arról, hogy dejó, itt van egy eszköz, ami laza, állítólag népszerű a geekek körében, és el lehet vele érni véleményvezéreket.
Azaz: nem a blogokról, hanem a blogos kommunikációról van szó. Nem a blogírás az érdekes, hanem az, hogy a blogokkal milyen megoldásokat lehet összehozni, kiket és milyen módon lehet elérni.
Végső soron a marketingesek érdeklődését is elérték a blogok. Meglátjuk, mennyire lesz ez jó nekünk!
Utolsó kommentek