Ettől persze kevesebb is az aktuális feladat, de a tervezésből annál több van. A merészebbek már augusztusban, a 20-i ünnep után nyár végét hirdetnek, de a szeptember 1., illetve szeptember első hete már olyan időszak, amikor indulnia kell a kampányoknak.
Ezeket kell most kitalálni, megtervezni, elfogadtatni, foglalni... Mellé jönnek a nyári kampányok, ha van olyan ügyfél, akinek ez kell, és jön a rengeteg weblapos meló: mindenki őszre szeretne elkészülni, hogy ne maradjon le az év végi vásárlási lázról.
Hát ezért van az, hogy nincs igazán nyári szünet. Igaz, talán kicsit lazábbak ezek a napok, sokan vannak a portáloknál és az ügyfeleknél is szabadságon, de ettől még a feladatoknak el kell készülniük. Még akkor is, ha az esetleg valahol vízparton, mobilnetről készül el.
Utolsó kommentek