Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tudjuk, mit tettél. Meg is mutatjuk!

Címkék: blog weboldal

2008.09.02. kedd 21:58 Konrad

Itt van az ősz, és miközben a természet szépen, lassan elkezd álomba merülni, hogy majd novemberre eltegye magát tavaszig, az üzleti élet a nyári tunyulás után felpezsdül. Beindultak a kampányok, az ETARGET-re is vissztértek a hirdetők, és újra beindulnak a site fejlesztések is.

Ennek örömére például itt a blog.hu-n is lesznek változások. Lassan, nem túl látványosan, de tovább fejlődik a szolgáltatás. Az elkövetkező pár napban várhatóan bevezetésre kerül a felhasználói profilok megtekintésének a lehetősége. Az Indexen fórumozók számára biztosan ismerős az a megoldás, amikor meg lehet nézni, egy-egy felhasználó milyen topicokba írogat, mit is írt korábban, miket nyitott, stb.

A Blog.hu ugyanezt a lehetőséget fogja megadni: egy-egy felhasználó aktivitását követhetjük nyomon. Melyik blogokba írt, milyen hozzászólásai voltak és így tovább. Például az is kiderül, hogy a Konrad user (azaz én) eddig 1761 postot írt és 1765 alkalommal szólt hozzá bloghus blogokban.

Persze egy ilyen adatbázis akkor igazán jó, ha mindenkit nyomon lehet követni. Ahogy a fórumokban is: csak a regisztráltak tudnak hozzászólni. Nem tudom, mennyire logikus lépés, de nem lennék meglepődve, ha előbb-utóbb (és inkább előbb, mint utóbb) meglépné a Blog.hu azt is, hogy kötelező regisztrációhoz köti a kommentezést. Ez már a kezdetektől fogva beállítható funkció az egyes blogoknál, de sokan nem használják (például én sem).

Üzletileg és spam szűrésileg is érthető lépés lenne, bár lehet, néhány blogban átmenetileg visszaveti majd a kommentek számát - igaz, akik nem adja legalább a nicknevüket a véleményükhöz, azokért nem kár...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr65645652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hunterbear 2008.09.02. 23:37:42

szerintem az ilyen felhasználóhalászás gáz. mármint hogy a kommenthez is be kell lépni a mátrixba. ezen felül ez a nyomkövetés már az iwiw esetén is kicsapta a biztosítékot. biiig bráááder. ja.

cserebogár 2008.09.02. 23:49:48

szerintem sokan utálják, ha mások megnézhetik, miket írogatott eddig, de szeretnek "leselkedni", és a többiek összes bejegyzését, hozzászólását nézegetni

a kulturált megoldás talán az lenne, ha a regisztrált felhasználók letilthatnák, hogy összegyűjtve megjelenjenek a hozzászólásaik

vik · http://www.webshopexperts.hu 2008.09.03. 09:41:40

Rosszul vagyok ha valahol egy nyamvadt kommenthez regisztrálni kell, akkor inkább hagyom a fenébe. Egyébként is aláírom mindig mindenhol a véleményem, nem kell fölöslegesen szívatni adatmegadásokkal meg email megerősítéssel meg mindenféle hókuszpókusszal.

Azt pedig hogy jó vagy rossz-e hogy meg lehet nézni egy user kommentjeit összegyűjtve, arra meg szerintem nincs univerzális válasz, szerintem ez legfőképp oldaltól függ.

Van ahol igen jó hasznát veszem, van ahol el se tudnék képzelni nagyobb ökörséget. A blog.hu-n is úgy tudnám csak elképzelni, hogy egy adott blogon belül a user mikhez szólt hozzá és mit, de a teljes blog.hu világra levetítve már elég nagy ökörségnek tűnik.

Persze elég vicces és érdekes adatokat lehetne így gyűjteni, na de ez akkor is nonszensz... Képzeld el mi lenne, ha adott google userre lekérdezhetné bárki hogy mire keres, vagy mire keresett az utolsó 30 napban, esetleg kikkel levelezik stbstb...

Már az is kérdéseket vet fel, hogy a gugli mindenbe beletolja az orrát, csak hogy minél relevánsabb reklámokat kaphass, de ha még ezeket az adatokat bárminek elérhetővé tenné...

Persze ez az összehasonlítás tudom hogy nagyon sánta, mert itt még csak kommentekről van szó, amiket amúgyis úgy ír az ember hogy bárki bármikor olvashatja, de akkor is... Innen már kis lépés lenne mondjuk kitenni hogy mikor jártál itt utoljára, milyen gyakran jársz ide, stbstb...

Na mindegy, a lényeg az hogy a blogokba regisztrációtól is rosszul vagyok (szinte biztos hogy inkább hagyom a fenébe) de ezektől az "újításoktól" sem esek hasra. De azért nyugtával dicsérjük a napot, nem temetem látatlanba az ötletet, mert mint írtam jó dolog is kisülhet még ebből.

HiA · http://hia.itblog.hu 2008.09.03. 11:10:51

vik-kel értek egyet. Ha regisztrálni kell, akkor inkább nem fogok hozzászólni. (Nem mintha, így gyakran tenném.)

Nem arról van szó, hogy így nem fogok tudni névtelenül hozzászólni, mert azt amúgy sem teszem, hanem arról, hogy még egy jelszó, még egy regisztráció, még egy macera.

(Aki meg névtelenül akar hozzászólni, az majd regisztrál egy új accountot és úgy fogja megtenni.)

etarget fan 2008.09.04. 11:57:36

"Független" tanácsadóként miért kell az elmúlt 3 postban háromszor róluk írnod?! szánalmas az ilyen formájú bujtatott reklám

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2008.09.04. 13:24:53

Konrád, ez az aktivitás dolog hol van/lesz? Adminban új funkció az adminisztrátor számára? Vagy a user nevére kattintva publik. lesz az infó?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.09.04. 21:16:48

Balee: még nem tudom, én is csak a konkrét funkcióról hallottam.

Cseh Balázs · http://b2bonline.blog.hu 2008.09.05. 14:01:43

Konrad: közben webisztán lehozta, de... finoman sem örülnek a bloggerek ottan :)

Bár... nem tudom, hogy ez most mennyire csak rinyálás és mennyire valós félelem. Gondolom az fél, aki nem vállalná fel egyben, egy oldalon listázva az összes kommentet a saját (nick)nevével.


süti beállítások módosítása