Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (8) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (10) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (10) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!

Címkék: hiba

2008.09.24. szerda 13:26 Konrad

Nincs! 30 perc után egész egyszerűen nincs türelmem várni, hiába mondja az unott női hang a T-Home call centerében, hogy legyek türelmes. Pedig én csak hibát szeretnék bejelenteni, mert elment a munkaidőm kellős közepén a kábeltévé (T-Kábel), és emiatt persze az internet is.

Nagy naívan hívom a T-Home-ot, begépelek minden vackot a telefonon, majd kiderül, a tévé menüben nincs hibabejelentés. Kérem az ügyintézőt. Várok.

Várok.

Várok.

10 perc

Várok.

Várok.

Várok.

20 perc

Közben ebédelek és várok.

Várok.

25 perc

Ügyintéző felveszi, elmesélem neki, nincs már türelmem, és mit akarok. Mondja, kapcsol. Cool. De nem akarom! De kapcsol, mert ő nem tud segíteni.

És kapcsol!

És várok.

Várok.

35 perc

Várok.

40 perc. Itt tartok most.

Mi ezzel a bajom? Lopják az időmet, pedig csak az alap infratsuktúrát szeretném megjavíttatni, amiért nem kevés pénzt fizetek.

Opsz, végre kapcsolnak (42 perc!) Mindenféle számkat kell elmondanom, amiket már korábban be is kellett gépelnem. De akkor  miért kellett begépelnem?

Kaptam hibajegy sorszámot: 260613. De előtte el kellett mondanom, melyik szolgáltatás (pedig a tévé felől jöttem), meg persze azt is, mi a hiba.

45 perc alatt meg is történt a hibabejelentés. 2008, T-Home. Vajon miért van olyan érzésem, hogy ez nem normális szolgáltatás? Amikor arról beszélünk, nem terjed eléggé az internet, gondoljunk arra is, mi meló egy megrendelés (jelesül 25 perc várakozás). Kinek van ehhez kedve? Ha hiba van, akkor meg jön a plusz szivatás.

Kedves T csoport! Mi lenne, ha a reklámra fordított pénz egy részét visszaforgatnák az ügyfélkezelésre? Normális, gyors ügyfélszolgálatra, pontos tájékoztatásra, ügyfélmegtartásra? Sokkal olcsóbb lenne, mint az a pénz, amibe most egy új előfizető kerül! 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr86679181

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.09.24. 17:01:42

Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!Nincs! 30 perc után egész egyszerűen nincs türelmem várni, hiába mondja az unott női hang a T-Home call centerében, hogy [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex · http://www.alexgraphics.hu 2008.09.24. 13:34:14

ÉS sajnos ez nemcsak náluk van így, lehetne sorolni: datanet, dinginet, fibernet, stb...

Fenyvesi Gábor · http://www.linkunderground.hu 2008.09.24. 14:14:49

Az időintervallum is mutatja, hogy "...Mindig Veled...": D

Caracalla 2008.09.24. 14:54:27

Konrád, csak ne panaszkodj!
A szinergiák kihasználásával és a meglévő párhuzamosságok megszüntetésével még az AT&T-t is utólérhetik, avagy egy másik rémtörténet: techdirt.com/articles/20080818/1746012017.shtml

Jani · http://janika.freeblog.hu 2008.09.24. 15:03:40

Megnyugtat, hogy nem Te vagy az első, aki ilyenbe belefut ? :-)Az összes nagy cég ezt csinálja, és közben azt szajkózzák, hogy őknáluk az ügyfél/vevő az első.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2008.09.24. 15:21:03

Én az UPC-vel szívok mostanában.

Egyszer egy napi szórakoztunk egymással. Úgy 10 percig volt net, majd 30 percig nem. Így ment egész nap.
Mostanában csak néha kiesik pár óra.

Hivogatom rendszeresen őket. 99% rendelkezdésreállást már éves szinten is bukták.

Kérdem tőlük ilyenkor mi van.
Válasz annyi, hogy kivizsgálják és arányosan visszakapok valamennyit az előfizetési díjból, ha jogos a reklamációm.

Nagy poén: kárpótolnak majd 200 Ft-al azért, mert 2 napig nem tudtam dolgozni.

fjoord · http://fjoord.tumblr.com 2008.09.24. 15:21:36

@felperes: oh, bakats tv es tvnetwork, mindkettonek hu elofizetoje vagyok... a kabeltv nezhetetlen, a netet rendszeresen lelovik es az ugyfelszolgalaton bakatsne kovacs izabella veszi fel a telefont (hetente ketszer, negytol-hatig). mar nagyon sokszor elkuldtem az anyjaba, de monopolium helyzetben vannak. a chello-t peldaul miattuk nem huzza be a upc, pedig legvonalban 80 meterre vagyok a kozponttol...lehet besetalok egy halokabellel, hogy itt van, dobjatok at a teton, aztan guruljanak a bitek, pls. Es a legszebb: megprobaltam feljelenteni bakatsekat, eloszor a fogyasztovedelemnel, aztan a hirkozlesi felugyeletnel. mission impossible...

ha valaki tud normalis szolgaltatot raday utcaban, pls..

megszervezo · http://www.megszervezem.hu 2008.09.24. 15:39:52

45 perc? Én általában a Vodafone-nál 60-70percet várok. Az utóbbi időben elkezdtek túlszámlázni, és nem értik hogyan, pedig egy apró technikai hiba! (15eft lebeszélés helyett 15.000 percet írt be az ügyfélszolgálatos... ezért nekem nyomják a havi 400eft-s számlát, röhej)

zs 2008.09.24. 15:40:23

Szégyellem ugyan, de nálunk az rds-sel nincsenek ilyen gondok. (Csak el ne szóljam magam.)

Alter Ego 2008.09.24. 17:10:58

off:
Konrád, azt is érdemes lenne megnézni, hogy miért csúszik szét IE6 alatt a blogod (a középső, lényegi rész kb a bal oszlop alatt (CC) kezdődik), de más blog.hu oldalakkal is hasonló problémákat tapasztaltam.
on.

dw1 · http://bpcity.hu 2008.09.24. 17:40:56

én a UPC-nél sosem telefonálok, az online chat funkciót használom.

persze ha a net megy el ez legalább akkora hiba mint amikor a windows nem tudta telepíteni a modemdrivert és rákérdezett hogy utánanézzen-e az interneten. a kis hülye.

ettől eltekintve, ha a upc tv-vel vagy a telefonnal lenne gond, használjátok a chat-et.

ha van mobilnetetek is akkor meg bármikor.

Iron1 2008.09.24. 20:11:20

Ilyen szempontból a "legjobb" a tisztán mobilnet előfizetők helyzete. Nem tudod saját hálózatról hívni az ügyfélszolgálatot, így még fizetsz is érte. Nekem már pár perc várakozás is idegesítő, de ezzel nem vagyok egyedül:
devai.hu/firka/?p=247

(BTW: Konrád, hová tűntek baloldalról a blogok linkjei? A bal sáv leghasznosabb része volt...)

dapol 2008.09.24. 21:01:01

Ezt a postot is megírtad valamiről, tehát van backupod. Az jó. Van pl. olyan, hogy elmegy a net egy adott területen és egyszerre több százan akrnak beszélni valakivel, hogy megtudják mi van. Ilyenkor az unalmas ajánlatok helyett a bevezetőben bemondhatná az unott hangú hölgy, hogy "X település egyes részein műszaki hiba miatt nincs internet. Munkatársaink dolgoznak a probléma elhárításán." Máris jobban érezné magát az ember.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.09.24. 21:54:12

Hát itt is elsütöm a sztorimat mobilinternet témában. Vettem egy 5 GB-os csomagot és a T-s ügyfélszolgálatos "elfelejtett" tájékoztatni, hogy arany társkártyaként kb. 150 ft-tal drágábban 10GB-osat vehettem volna. Miért? Mert így több lesz a jutaléka a parasztnak. Pusztulna meg az ilyen.

HL 2008.09.25. 08:28:20

Nálunk Inviteles a net és a telefon is. A nettel mikor volt problémám mindig pár percen belül elértem őket és nagyon segítőkészek voltak.
Sokan szidják, én mégis meg vagyok velük elégedve, ja és ott például bemondták a várakozási időben, hogy hol-milyen probléma van és mikor áll helyre, valamint hol várható a későbbiekben kiesés.
Az összkép pozitív. Lehet így is.

hamvas balint 2008.09.26. 14:39:25

28 és fél perce várok, and counting. Lófasz ez, nem szolgáltatás.

Atisp · http://www.netgo.hu 2008.09.27. 15:37:47

És mi fontos: mi a fontosabb a hiba bejelentése vagy hiba javítás?

A probléma nem ott van, hogy nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot, hanem hogy elmegy a net, tehát hiba lesz. Ha egy kerületben vagy kissebb városban elmegy az internet, akkor azért néhány ezer ember előkapja a telefonját és vadul próbálná hívni a szolgáltatót. És hát nem lesz hamarabb megjavítva a hiba ha 1 órán belül nem 100, hanem 15 000 ember tudja bejelenteni a hibát.

Az adott esetben nem tudom mennyire segített volna problémán ha, felveszik a telefont és nyugodtan közlik, hogy csak holnapra tudják kijavítani és rajtad kivűl már az egész környék jelezte a hibát.

Akik azért munkájában az online marketingel foglalkozik, nem árt ha 2-3 szolgáltatótól párhuzamosan vesz netet. 1 nap kimaradás többe kerülhet, mint az egész éves +1-2 szolgáltatói díj.

Dia · http://mediainfo.blog.hu 2008.09.27. 22:07:28

Az utóbbi hónapokban háromszor próbálkoztam a Tré csoport ügyfélszolgálatnak nevezett vérnyomásemelő osztályával, de a gombnyomogatásnál lefáradtam, és rájöttem, hogy csak magamra számíthatok. Hasonló szívás a Vodafone-nal. Ott sem értettem, miért és meddig szeretnének még velem pingpongozni. *hülye ügyfél üzemmód* I love telekom szektor.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.09.28. 16:36:19

Atisp, értelemszerűen van backup, a bejegyzést is arról írtam. A hiba egyébként lokális volt, és a bejelentés adott esetben szükséges ahhoz, hogy kiderüljön, baj van. A baj az, hogy még egy egyszerű visszahívást sem ajánl fel a rendszer.
Nembeszélve arról, hogy a vadiúj T-Home honlapon kint van a vadiúj callcenter menürendszer (persze pdf-ben, mert nemtudommiértnem html...), ami persze köszönő viszonyban sincs a valósággal...

iacocca · http://marketinger.blog.hu 2008.09.29. 11:33:22

jótánács, nekem eddig mindig bejött: amikor hibát akarsz bejelenteni, ne a hibabejelentős gombot válaszd hanem az új szerződés kötését. 2 csörgés után felveszi egy élő ember. s onnan általában fel szokott gyorsulni

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.09.29. 15:23:10

iacocca, igen, elvileg.
De kezdjük azzal, hogy jelenleg a T-Home-nál hibabejelentés NINCS. A pdf-es menüben van, de a valóságban nincs. Aztán én előfizetéssel kapcsolatban kértem ügyintézőt, az tartott ennyi ideig...

Rooza 2008.09.29. 21:32:36

Nocsak, nocsak. Azt hittem, hogy ilyesmi csak velem, mezei felhasználóval eshet meg. Talán azért, mert épp akkoriban éreztem úgy, hogy megcsömörlöttem az egész internettől, úgy ahogy van?
Nekem fórumozás közben ment el a net.

A hibabejelentés működött. Netkapcsolat egy hét múlva. (most..)
Most képzeld el, hogy mi járhatott a fejemben, amikor látom a méretes hirdetést a szakpontban: egy kattintás a világ...

bejelenteni pedig kell, egyénileg is.., én is illedelmesen elfogadtam, hogy keleten, majd Budapesten ellátási gond van. Majd a számlára kíváncsi leszek.

Mindenesetre a reklámokról, a későbbi eszmefuttatásodra is reagálva.
Net nélkül, többször kapcsoltam be a TV-t, mert-mert. Mit láttak szemeim? Reklámot. Sorbakattogtam az adókat, reklám és felfújt értelmetlenség hegyén-hátán. Hát ezért jobb a net. Blokkolhatom, kikerülhetem (már ahol) a reklámot, és a hm. szilikon-bemutatókat.

A legjobb reklám a jó szolgáltatás. Nem kell, hogy rámtukmálják. Keresni fogom azt, amire szükségem van. És emberek legyenek ott, ne kódok, és ne géphang. Az a robotoknak való.
Mi is hiányzott internet nélkül? Egyfajta interaktivitás lehetősége, amibe a reklámblokkolás is beletartozik..
Sőt, nem olvasom a robot-blogokat sem :) (copy-paste, bérblogger, bérkomment).
Tudod, most eszembe jutott, hogy blogolvasásra robotokat kellene fejleszteni. De pszt! :) Mert úgy járunk, mint az Ikea "intelligens" vevőszolgálatos kísérletével :) Csak addig volt érdekes, amíg kipróbáltuk, hogy milyen kérdésekkel lehet zavarba hozni.
Nem szeretem a reklámokat, talán azért, mert túl sok, túl erőszakos, és hiteltelen. Régen nagyon érdekes, és szép reklámok voltak - szellemesek, és minőségi grafikával. A mennyiség megölte a minőséget. És mit csinál a nyelvünkkel? Milyen az a "gyümölcsös élmény" például? Amikor már kínjában nem jut jobb eszébe a kreatívnak? (vagy nem tudom, hogy hívják).
A lényeg az, hogy ne tekintsék az embereket vásárló robotnak. És úgy általában sokpénzűnek se. Nem képes annyi mindent megvenni, használni, és szaporán kidobni, amennyire rá akarják beszélni.
Bocs, hosszú volt a szövegem. De azért olvasok itt, és írok néha, mert nem robot készíti a blogot :)
Bennem az alakult ki, hogy ne egy szolgáltatótól függjek. Ezért nem lesz egy madzagon a net, a TV és telefon.. , a lakásban lesz gáz is és villany is És pátyolgatom az analóg készülékemet is, bár már nem a tárcsázós fajta.

Arra pedig kíváncsi lennék, hogy a mai gyerekek mit látnak, hallanak a világból, milyennek látják a felnőtteket ... , és például te milyennek láttad?

norti 2008.09.30. 21:06:35

Tegnap eljátszottuk ugyanezt (1412), cégnél kihangosítva. 25 perc a sztenderd idő, mire jelentkezik valaki. Akármelyik menüt választod. Közben dolgoztunk, beszélgettünk. 24:30-nál mondtam, hogy még egy fél perc és leteszem. 10 mp-en belül kicsörgött. A legjobb, ha a régi t-kábeles üfsz-ot hívom, a régi számon, kb. fél perc és beszélhetek ügyintézővel.

belamailja 2008.10.08. 12:40:42

A kedvencem: Citybank hitelkártya ügyintézés.
Kiválasztom a menüből a kártya ügyintézést. Bepötyögök kártyaszámot, titkos azonosítót, mindent. Kapcsolásig várok... zene... megszólal egy hang: "A várakozási idő kevesebb, mint 1 perc. Kérjük szíves türelmét!" Bíztató... várok... zene... Ismét a hang: "A várakozási idő több, mint 2 perc..." Mivan??? várok... zene... A hang: "A várakozási idő több, mint 2 perc..." Vazzeg! 45 percig vártam!!!

Felvette egy nő és eszméletlenül segítőkész volt... 45 perc után... :(


süti beállítások módosítása