Nincs! 30 perc után egész egyszerűen nincs türelmem várni, hiába mondja az unott női hang a T-Home call centerében, hogy legyek türelmes. Pedig én csak hibát szeretnék bejelenteni, mert elment a munkaidőm kellős közepén a kábeltévé (T-Kábel), és emiatt persze az internet is.
Nagy naívan hívom a T-Home-ot, begépelek minden vackot a telefonon, majd kiderül, a tévé menüben nincs hibabejelentés. Kérem az ügyintézőt. Várok.
Várok.
Várok.
10 perc
Várok.
Várok.
Várok.
20 perc
Közben ebédelek és várok.
Várok.
25 perc
Ügyintéző felveszi, elmesélem neki, nincs már türelmem, és mit akarok. Mondja, kapcsol. Cool. De nem akarom! De kapcsol, mert ő nem tud segíteni.
És kapcsol!
És várok.
Várok.
35 perc
Várok.
40 perc. Itt tartok most.
Mi ezzel a bajom? Lopják az időmet, pedig csak az alap infratsuktúrát szeretném megjavíttatni, amiért nem kevés pénzt fizetek.
Opsz, végre kapcsolnak (42 perc!) Mindenféle számkat kell elmondanom, amiket már korábban be is kellett gépelnem. De akkor miért kellett begépelnem?
Kaptam hibajegy sorszámot: 260613. De előtte el kellett mondanom, melyik szolgáltatás (pedig a tévé felől jöttem), meg persze azt is, mi a hiba.
45 perc alatt meg is történt a hibabejelentés. 2008, T-Home. Vajon miért van olyan érzésem, hogy ez nem normális szolgáltatás? Amikor arról beszélünk, nem terjed eléggé az internet, gondoljunk arra is, mi meló egy megrendelés (jelesül 25 perc várakozás). Kinek van ehhez kedve? Ha hiba van, akkor meg jön a plusz szivatás.
Kedves T csoport! Mi lenne, ha a reklámra fordított pénz egy részét visszaforgatnák az ügyfélkezelésre? Normális, gyors ügyfélszolgálatra, pontos tájékoztatásra, ügyfélmegtartásra? Sokkal olcsóbb lenne, mint az a pénz, amibe most egy új előfizető kerül!
Utolsó kommentek