Internet Hungary, 2008. Immár három komoly helyszíne van a konferencának, a kisteremmé avanzsált fallabda pálya is tele lett, sőt, előtte is ültek az emberek - még jó, hogy a sqash pályák egyik fala hagyományosan üvegből van.
Érdeklődés tehát van, tényleg itt a szakma megdöbbentően nagy része, az ember csak kapkodja a fejét. Nemcsak azért, mert sokan vannak és sok az ismerős, hanem mert tényleg van nyüzsi is. A hangulat jó, nincs letargia, az emberek inkább bizakodóak.
De azért az kiderült, hogy az ügynökségek és a portálok nem ússzák meg a mostani válságot. Nemcsak kevesebb a megrendelés, de már megtörtént megrendelések visszavonása is volt, ami lássuk be, nem túl jó hír. Ez a negyedév biztosan el fog maradni a tervektől, és a jövőévi terveket is óvatosabban kell megfogalmazni.
A konferencia egyébként kinőtte magát. Ez a kilencedik Internet Hungary, és mára akkora a szakma, hogy már minimum három nagy területet élesen el lehet határolni. Egyrészt van a technológia: a mobilos és drótos hozzáférés, a vas, a gép és a fejlesztések. Másrészt van a tartalom: az újságírás, a szolgáltatások, a felhasználói élmény. Harmadrészt pedig van a marketing: hirdetések, kommunikáció, kutatások, és persze a mostani sláger, a keresőmarketing.
Vannak sokan, akiket érdekel mind, de sokan egy-egy területtel egyáltalán nem foglalkoznak. Így aztán igazi vegyessaláta a program, de egy biztos, unatkozni nem lehet.
Utolsó kommentek