Ami kimaradt
Címkék: onlinemarketing ajánló
2008.06.27. péntek 21:42 Konrad
Hosszú volt a hét, de így se sikerült írnom néhány dologról, és nem is tudtam annyit haladni a blogos dolgaimmal se, mint szerettem volna. Ráadásul a délutáni esőben jól összetörtem a kocsimat is, így aztán nem mondom azt, hogy jó volt ez a hét.Pedig nem volt rossz, és a sok…
5 komment
Farkast kiáltani
Címkék: onlinemarketing ajánló üzlet
2008.06.27. péntek 10:59 Konrad
Wolf Gábor egy jelenség a hazai piacon. Aki a kkv szektorral foglalkozik, annak a számára kikerülhetetlen a hatása. Sokan szeretik, istenítik, mások utálják, szitokszónak használják a nevét - mindenképpen hatást gyakorol. A hazai blogszférában az sem tett jót igazán a…
52 komment
Miről netezünk itthon?
Címkék: statisztika adverticum
2008.06.25. szerda 11:11 Konrad
Tavaly és idén a kirowski készített arról felmérést, milyen operációs rendszert, flasht, böngészőt használunk a gépeinken. Egy tavaszi konferencia miatt az Adverticum is elkészítette a maga felmérését, a rendelkezésre álló nem kevés olyan weboldalon keresztül, ahol az ő…
18 komment
Hogyan mérünk?
Címkék: statisztika látogatottság onlinemarketing
2008.06.24. kedd 22:20 Konrad
A legutóbbi írásom alapján, ami a Google Trends új eleméről szólt, jutott eszembe, hogy összeszedem, milyen módon is lehet arról információt szerezni, hányan is látogatnak egy adott weboldalt. Először nézzük meg, hogy mit is mérhetünk. Mérhetjük azt, hogy melyik oldalt…
3 komment
Nem vagyok elég jó nekik
Címkék: hiba polblog
2008.06.23. hétfő 22:07 Konrad
Akartam írni a 200 milliós portálról. Azt gondoltam, előbb azért kipróbálom. Egyébként is érdekel a téma, régen politizáltam, így aztán követem az eseményeket. Sőt, szakmailag is érdekelne az egész. Egyébként pedig a kormány lépései hatással vannak a hazai internetre is,…
16 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 25. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2008.06.23. hétfő 00:16 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
Utolsó kommentek