Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Válságkommunikáció: hogyan mélyítsük el a válságot?

Címkék: blog

2009.01.15. csütörtök 18:59 Konrad

Amikor arról beszélek egy ügyfélnek, hogy a blogokkal foglalkozni kell, akkor nemcsak arra gondolok, hogy írni kell saját blogot és azt "gondozni". Hanem arra is, hogy figyelni kell a többi blogot, nem írnak-e benne a cégünkről.

Oké, figyeljük a blogokat. De mit tegyünk akkor, ha találunk valami ránk nézve negatív dolgot? Elvileg sokat tehetünk: reagálunk rá ott helyben, töröltetjük ha veszélyesnek érezzük, megpróbáljuk a hitelességét megkérdőjelezni más fórumokon, vagy nem is foglalkozunk vele.

A fentiek közül mind lehet jó megoldás és mind lehet rossz megoldás is. Ehhez kell egy kommunikációs szakember, hogy eldöntse, melyik a jó.

Javaslom a TV2 vezetőinek, hogy keressenek már egy megfelelő PR céget, olyat, amelyik ért az internethez és a válságkezeléshez is. Elnézve az elmúlt év "sikertörténetét", egyébként is rájuk férne. Vagy ha van ilyen céggel kapcsolatuk, akkor ki kellene kérni a véleményüket, és hallgatni is arra. És mégegy fontos javaslat: ne a kicsinyes bosszú és ne a jogi osztály legyen a kommunikáció megalkotója.

Mert az, amit a TV2 most csinált, tökéletes példája a rossz kommunikációnak. A hozzá nem értésnek. A dilettantizmusnak, igen.

Igen, a TV2 szennyesét kiteregető blogról beszélek. Az eseményeket Szily Laci jól összefoglalja, én nem is írnám le, aki nem tudja miről van szó, ott megtalálja.

A lényeg mégis: azzal, hogy kvázi betiltott egy blogot a TV2, sikerült egycsapásra két dolgot elérnie: hitelessé vált és érdekessé.

Mert lássuk be, egy blog igazából nem az a forma, aminek a tartalmát azonnal elhisszük. Főleg akkor nem, ha a stílusa "sajátos", tartalma személyeskedő, és egyébként is nehezen ellenőrizhető. Az ilyen tartalmú blog sorsa az, hogy sokan megnézik, hümmögnek, majd elfelejtik. Ez van mindaddig, amíg valami pozitív visszajelzés nem jön: igen, az ott leírtak igazak.

Az emberi elme furcsa felépítésű ám. Már gyerekként megtanuljuk, hogy ami tilos, az érdekes. Amit nem szabad, az biztos jó. Nem lehet szeszt inni? Ki kell próbálni! Nem szabad füvezni? Főleg érdekes! Büntetnek is miatta? Naná, még izgalmas is!

Betiltanak egy blogot? Naná, hogy érdekel, mi volt ott. Szidják a TV2 vezetését, és ráadásul ők tiltatták be? Akkor biztos, hogy igazat írt a blog!

Tessék, itt a pozitív visszajelzés. A TV2 megcsinálta. Hitelesítette.

Gratulálok.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr65880177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karma · http://karma.blog.hu 2009.01.15. 21:21:16

Óbasszus, nem is néztem és megelőztél :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.01.15. 21:31:39

én már tegnap írni akartam erről, bi-bi-bí:)

csak el vagyok úszva:(

MagyarországKatonái · http://www.civilekahonvedelemert.hu/ 2009.01.15. 22:59:46

Egy szót sem halottam eddig erről, most meg kiolvastam a blogját. Annak ellenére, hogy nem fogok emiatt több TV2-t nézni (mást se), mi van, ha ezek tényleg így akarnak nézettséget szerezni?
Habár jobban belegondolva, elég öngyilkos ötlet.
Betiltani egy blogot 2009-ben? Hol vagyunk?

Iron1 2009.01.16. 10:15:07

Amíg nem jött ki a hír, addig nem is tudtam a blogról. Tökéletes reklám.

deejayy · http://deejayy.hu/ 2009.01.16. 10:47:16

No1!

Pár helyen én is elszórtam a blogspotos linket :)

pollner · http://soreo.biz 2009.01.16. 11:55:25

Szánalmas ügy az egész. Az ilyen anonim blogoknak azért van nálunk piaca, mert a médiacégek átláthatatlanok. (Persze nem csak azok.) Nagy arcok, nagy mellény - hozzá gyakran szánalmas teljesítmény.
Örülök, hogy megírtad ezt a bejegyzést. Nálam off-topc hozzászólások szintjén felbukkant a téma, de sem gyomrom, sem kedvem nem volt vele foglalkozni. Jól gondoltam, hogy pillanatok alatt tele lesz vele a hivatalos és a "félhivatalos" média is:)

Rung András · http://www.twitter.com/rungandras 2009.01.17. 21:16:48

Hát igen, Magyarországon a válságkezelés sose megy higgadt fejjel, hanem csak a kapkodás. Szép példa.


süti beállítások módosítása