A január és a február mindig pénzügyileg nehéz kezdése az évnek. Bár a január még kicsit lendületben van az évvége miatt, de a február aztán igazi mélypont tud lenni.
Úgy tűnik, hogy a reklámipart már januárban elérte a mélybe zuhanás.
Először is, a nyomtatott sajtó jól láthatóan küszködik. Még olyan nagy cégek, mint a Sanoma sem tudja a szokásos módon megtölteni fizetett hirdetéssel a lapjait, nem beszélve az egy kiadványos kiadókról. Azt gondolom, hogy nem fogja mindenki túlélni az első negyedévet. Vagy legalábbis többen fognak padlót fogni, ahonnan nem lesz egyszerű felállni.
Nem annyira látványos, de kevesebb az óriásplakát is utcákon, rövidülnek a reklámblokkok és az interneten is inkább a barter hirdetések futnak.
Csöndes és szegény ez az időszak. Ez bizony egy gyönge kezdés erre az évre.
Utolsó kommentek