A Hírek Média valahogy eltűnt a közbeszédből. Nem nagyon beszélünk a szolgáltatásaikról, kicsit lekerült térképről. Pedig nagyon sok dolgot ők csináltak először vagy majdnem először az országban, és a mai napig értékes és érdekes szolgáltatásaik vannak.
De mintha egy kicsit leálltak volna a fejlesztések, illetve "óvatos" üzemmódba kapcsoltak pár éve, és nem nagyon vannak történések feléjük.
De nézzük, mik azok a szolgáltatások, amik a nevükhöz köthetőek voltak korábban, illetve a mai napig!
Először is, van egy hazai keresőjuk, a Kurzor.hu . Pár éve még a Google.hu domain is erre mutatott, de amióta ez nincs így, a Kurzor sokat veszített a jelentőségéből. De van, létezik, bár már nem általános kereső, hanem tematikus keresésekre használhatjuk.
Talán a legismertebb szolgáltatásuk a Depo, az első komoly hazai online árösszehasonlító. És bár a mai napig megy és működik, de sok konkurens felnőtt mellette. Ettől még a Depo az továbbra is az, ami volt: ha olcsón kell valami kütyü, lehet itt is nézelődni.
Fontos szolgáltatásuk volt a Terminal (korábban más néven, de a XXI. században már ezen a néven). Sajnos a legutóbbi design váltás óta számomra elég használhatatlanná vált, és a híreik sem fogtak meg, de IT témában mai napig piaci szereplő.
Nem fogok mindent felsorolni, nem reklámbejegyzést akarok, de három fontos szolgáltatásukat még meg akarom említeni:
A CT Network az első hazai kattintás alapú szöveges hirdetési hálózat - sajnos nem igazán célozható és nincs licit rendszer sem, de a Google AdWords és az ETARGET mellett ők a harmadik legjelentősebb ilyen jellegű szolgáltatás a piacon.
A MAXIMA eDM szolgáltatás az elsők között indult idehaza (talán a legelső volt?), amelyik a nem spam e-mail reklámot lehetővé tette. Vagyis opt-in listát használva, pontosan célozhatóan küldhetünk e-mail-eket. Aki direkt hirdetést akar az interneten, az mindeképpen kell, hogy számoljon ezzel a szolgáltatással is!
Végül van egy nagyon nagy e-mail alapú hírlevél szolgáltatásuk, az Egyperces. Sok-sok témában rendszeresen több tízezer e-mailt küldenek ki, amelyekben természetesen hirdetni is lehet.
No és itt jutottunk el az aktualitáshoz. Ugyanis a hosszas csönd után most két új dologgal is előrukkolt a Hírek Média, ezek egyike az Egyperces.hu oldal megújítása. A cél a hírlevelet kapó felhasználók netes aktivizálása, és mivel itt 250 ezer felhasználóról beszélünk, hamar népszerűvé válhat ez az új megjelenés és közösségi oldal. Nem lennék meglepve, ha ez kicsit visszaadná régi fényét a Hírek-nek.
A másik újdonságuk pedig egy partnerprogram beindítása, a Depo.hu szolgáltatáshoz csatlakozva. Maga az ötlet nem újdonság, konkurens szolgáltatásoknak is van ilyen, de mégis fontos lépés: tovább bővül a ma még így is nagyon szerény hazai partnerprogram kínálat.
Meglátjuk. A Hírek Média az egyike azon szolgáltatóknak, amelyek valahogy nem tudták kihasználni az elmúlt évek pezsgését, és bár megmaradtak, élnek, de kicsit marginalizálódnak. Egy jó visszatérés nemcsak nekik, de a piacnak is fontos lehet, és színesítheti az értékes tartalmakat kínáló oldalak listáját, és így kicsit tovább diverzifikálhatja a piacot.
Utolsó kommentek