Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kampánycsend - ennyi?

Címkék: polblog

2009.06.07. vasárnap 21:05 Konrad

A kampánycsend az egy tipikus XX. századi valami. Abból a korból származik, amikor a híreket, az információkat kapuőrökön, hivatalos csatornákon keresztül lehetett a nagy tömegekhez eljuttatni. Egy olyan kor terméke, amikor techinkailag is megvalósítható volt a szabályozás.

A kampánycsend ugyanis nemcsak arról szól, hogy a választást megelőző pénteken éjféltől kezdve nem lehet új politikai reklámot elhelyezni sehol, hanem arról is, hogy a szombat hírekben is politikamentes. Elvileg.

Ha valaki a hazai tévék kínálatából, újságból vagy rádióból tájékozódik, akkor persze azt is tapasztalja, hogy valóban nincsenek polhírek. De ha valaki internetet használ...

Még szombaton tette ki a Bede Márton ezt a screenshotot, ami a Google hírek nevű szolgáltatást mutatja. Jól látszik, hogy ez bizony nem politika- és választásmentes. Aztán ugye hogyan fog a magyar szabályozás egy Google AdWords hirdetést szabályozni? Vagy a FaceBookban szabad például hirdetni? És mi a helyzet az iwiw személyes üzenőfalával? A Twitterrel?

A kampánycsend a gyakorlatban halott. Idejétmúlta izé, olyan valami, amin túl kell lépni. Ahogy például az USA-ban sincs kampánycsend, úgy nálunk is engedni kellene az utolsó percig történő reklámokat és a szavazás napján a legális szavazásra buzdítást.

Ez nemcsak engedné a valós gyakorlatot, de ráadásul elvileg a részvételi arányt is növelheti. Volna tehát politikai érv is mellette.

Nincsenek illúzióim, a hazai pártok ennél jóval egyszerűbb kérdésben sem képesek dönteni, főleg nem a józan paraszti ész alapján gondolkodni. Valahogy olyan ez az ország, mint az egyszeri hülye gyerek, aki egy ideig együtt nőtt az agyával, aztán valahol elkerülték egymást. A mi agyunk a pártok, a politikusok. Az ország valahol egész máshol jár, mint azt ők képzelik.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr101170058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.06.08. 08:34:10

Vagy ha pl. egy szimpatizáns ki küld 5 millió, pártot támogató SPAM-et, akkor kit büntetnek meg. A pártot, aki meg sem állíthatta volna az akciót vagy a SPAM-előt, akit meg nem kapnak el?

2009.06.08. 08:45:18

szerintem ha nem lenne "kampánycsend", akkor olyan mocskos dolgokkal probálnának meg téged befolyásolni még az ikszelés előtt, hogy csuda. legalább előtte hagyjanak békén. szerintem.

Anim · http://www.supertutorial.hu 2009.06.08. 11:13:27

a választási napon, szerintem jobb ha a pártok nem kezdenek bele őrült akciókba

joskafiser 2009.06.09. 09:38:16

Azert ez mar legalabb 8 eve igy van. Most esett le?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.06.09. 09:41:20

@joskafiser: nos, írtam már erről pár éve, hasonló véleménnyel. De 8 éve még nem volt ennyi netező, 8 éve még nem volt komoly ereje az internetnek. Ma már van.

Martinicske 2009.06.10. 19:34:41

Szerintem is kijár a nyugalom a választóknak, legalább a voksolás napján.

Az internet szabadsága nem arra való, hogy átírja az egyébként ésszerű törvényeket.

Egyébként meg minden forint amit kampányra költenek, az bizony az állampolgárok zsebére megy. Vagy közpénz van bevonva valamilyen trükkel, vagy lobbisták pénzelik. - hát nem önzetlen humán indokokkal, később a pénzeiket sokszorosan visszavárják.

Ha egy hét lenne a kampánycsend engem az se érdekelne, de azt se siratnám meg, ha egyáltalán nem lenne kampány. Teljesítsenek csak a politikusok is az életben, ne a TV, meg internetes hirdetésekben.


süti beállítások módosítása