Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A minőség a válság nyertese?

Címkék: üzlet

2009.07.23. csütörtök 16:41 Konrad

Azt mondtuk, jó lesz ez a válság, mert majd tisztítja a piacot. Ezt a tisztítást pedig úgy értettük, hogy majd a gagyi eltűnik, és marad a minőség.

Rossz hírem van.

Vagy azért, mert olcsóbb, vagy azért, mert olyan szívós, mint egy kerékpáros a nagykörúton, de a gagyi itt maradt velünk. Sőt, néha olyan érzésem van, a gagyiból lesz egyre több... Mert ugye válság van, kevés a pénz, és kevés pénzből pont nem a jó minőséget lehet megcsinálni.

Ismerős a mondás: mi gyorsan, jó minőségben és olcsón dolgozunk, ezek közül bármelyik kettőt lehet választani! Hát, manapság mindig olyan választás történik, amelyikben az "olcsó" benne van...

De a pénztelenség rányomja a bélyegét a fejlesztésekre egyébként is: kevés dolog fejlődik, kevés új dolog születik, valahogy a vállalkozási kedv is lanyhult. Elhittük, hogy válság van, és ez kiterjedt azért az internetre is.

Sajnos tehát a válságnak nem lett nyertese a minőség. Sőt, félve merem leírni, de az is lehet, a válság vesztese lett a minőség.

Vagy csak én vagyok túl pesszimista?

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr181261497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.07.23. 17:12:08

"Sajnos tehát a válságnak nem lett nyertese a minőség."

Ennyire talán azért nem borús a helyzet, mert vannak vállalkozások, akik alacsony árakkal (ahogy mondtad "olcsón") dolgoznak jó minőségben, és most itt a lehetőség, hogy kiemelkedjenek. Ugyanis, ha eddig valamilyen kérdésben az volt a döntő, hogy ismert nagy céggel dolgozzunk/dolgoztassunk drágán, vagy ismeretlen kicsivel olcsón, akkor most talán az ismeretlen kicsi felé billen a mérleg ...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.07.23. 17:16:20

@Yo P: de kell a munka a nagynak is. A nagy ismert, sőt, elismert, és inkább bevállalja olcsóbban, mert "válság van"...

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.07.23. 17:24:12

@Konrad: Sokszor az olcsóbban is sokkal több egy nagy esetében, mint a kicsiknél.

De tegyük fel, ha hasonlóan alacsony áron kínálja magát az elismert nagy, és nem veszít ügyfeleket, akkor a piacon nő a kereslet, hiszen van igény vagy akár emelkedik is a gagyi iránt? (De lehet, hogy már nem értem a posztod mondaniválóját.) :confused:

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.07.23. 17:25:37

@Yo P: inkább azt akartam ezzel mondani, hogy nem szükségszerűen a logikus irányba mozdul a piac ilyen esetben.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.07.23. 17:28:15

@Konrad: Rendben, akkor nem próbálok meg levonni belőle semmiféle messzemenő következtetést. :)

drHorváthTamás · http://drhorvathtamas.com/ 2009.07.23. 18:49:14

Én is "bíztam" a válság ilyen hatásában, de már nem teszem. Kik növelték a bevételeiket, expandálnak töretlenül? Az áruházak közül a Tesco, akiről nem mondhatjuk, hogy a minőség az elsődleges, hanem az ár. A McDonalds, ahol gyorsabban, és olcsóbban lehet enni, mint egy étteremben. De nem finomat. Ma meg olvasom a HVG-ben, hogy a Goldman Sachs 140 éves fennállásának legjobb negyedévét zárta. Olyan érzésem van, mintha az égvilágon semmit se történt volna a válság hatására.

tothzoli · http://www.facebook.com/tothzoli 2009.07.23. 19:40:12

Szerintem túl pesszimista vagy, vagy pedig nekünk nem ez a tapasztalatunk. A fejlesztésekhez annyit, hogy sokszor a gyorsaság a szűk keresztmetszet, igény van, sőt... Csak a fejlesztők tűntek el. Vagy pedig nem nőttek még fel az új feladatokhoz, ezért együtt tanulják a fejlesztés alatt, ezért is csúsznak

vanger.laszlo 2009.07.23. 19:53:53

érdekes felvetés. én úgy érzem, h a netre jó hatással van ez, több kommunikáció, mindeki inkább ide jön reklámozni, de ez azt is jelenti egyben, hogy felhigult a hálózat...

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.07.23. 21:04:51

Egyértelműen jobb lett! Nálunk pezsgést hozott, mindenki weboldalt meg webvideót akar.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.07.23. 21:50:36

Amikor a Wolf megszüntette a blogját, tudtam, hogy 1-2 blog a nyertese lesz. A legutóbbi bejegyzés 62 kommentje már az bizonyítja, hogy ez a blog már nyert. Gratulálok Konrád!

Szabó Gábor · http://twitter.com/szabogabor 2009.07.23. 23:39:40

@Konrad: Szerintem nem lehet a témát egy egészként vizsgálni. A válság különböző képpen hatott az egyes iparágakra.

@$Norbert$: Ennek semmi köze Wolfhoz. Gábor inkább kampányszerűen írt, és mindig küldött blogértesítőt emailben. Konrád ellenben naponta ír, és nincs értesítő.
Egyébként egyáltalán nem kiemelkedő ez a 62 komment. Kicsit keress vissza az archívumban.

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2009.07.24. 07:47:16

@$Norbert$: Szabó Gábornak igaza van. Konrád bevételei, üzelti sikerei és az ezena a blogon található kommentek (de még a látogatók) száma közt sincs összefüggés.

A bejegyzés szerintem erősen a marketing költések felhasználásáról szól. Nem "általánosságban" a gazdaságról. Bár ezt Konrád tudja csak megreősíteni, esetleg cáfolni. A gagyi nem nyer minden területen, és ahol nyer, arról meg nem elsősorban a válság tehet. A "csak azért vagyok ennyire drága, mert megtehetem" típusú árazás valóban megsínyli a válságot (de ez nem is baj), de aki valódi értéket ad, annak vevői ezt el is ismerik, ott nem nagyon van "alkudozás", meg "válságra hivatkozott rendkívüli árengedmény".

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.07.24. 09:32:41

Na de kedves Mária :-) !!
Ez után valami véresebb avatar képet kell feltenned asszem :-)))))))))))))))))

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.07.24. 09:40:07

Ja, és még valami!! Én rajta vagyok ezen az MSZII listán de NEM VAGYOK ONLINE MARKETING GURU és NEM IS AKAROK AZ LENNI! (az előzleg csatolt twitteres üzenetváltásban leguruztak wazze...)

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.07.24. 10:10:47

@Mária: Kicsit utánnad néztem. Elegen utálnak ahhoz, hogy ne kelljen még toboroznom is...

de majd figyeld a twitterem ;)

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.07.24. 10:27:45

@MacTom: Szia Tamás! Nem is mondtuk, ezért van megjelenítve mindenkinek a szakterülete. De egy ilyen listára nincs megfelelő név és még is mindenki ennél akad le. Persze nem Rád értettem!

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.07.24. 13:29:06

OK Norbert, tegnap megírtam, hogy nem sértő számomra a jelenlét, mert bár a nagy részét a csapatnak nem ismerem, attól még lehetnek jó szakemberek. Csak muszáj volt leírnom, hogy nem vagyok guru. Az a WG, vagy mittudomén ki. De én nem. Ahhoz én túl keveset tudok és túl sokat kell még tanulnom :-)

2009.07.24. 18:33:12

Szerintem általánosságban maradt ugyanaz a minőség, még nem találkoztam ezzel a jeleenséggel. Vagy lehet hogy csak nem vettem észre?

Norbinak igaza van, amióta bezárta wolf a blogot, érdekes figyelni a kommentek számát a különböző blogokban. dícséretre méltó eredményt ért el ez a blog.


süti beállítások módosítása