Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Messze vagyunk mi ettől...

Címkék: üzlet

2009.07.30. csütörtök 21:56 Konrad

Bár nem teljesen online marketing, de azért ezen napok óta agyalok:

azért érik meg nekik fizetni a Windows 7 eladásáért, mert egy belső kutatásuk kimutatta, hogy a 7-et mutató felhasználók jóval kevesebb szakmai és garanciális segítséget kérnek, mely nagyjából 5 fontnyi megtakarítást hoz a cégnek vásárlónként

Két megjegyzésem van ezzel kapcsolatban:

  • Van olyan belső rendszered, ami ilyet képes lenne kimutatni (természetesen a saját szakmádban)?
  • Vajon mennyire lenne jellemző egy hazai cégre, hogy az így nyert töbletet odaadja a vásárlóinak?

Oké, persze, a fenti hír nagyon jó reklám az adott cégnek, azaz nem szabad csak a leírt tényt figyelni. De ettől még nagyon elgondolkoztató, mennyire másképpen gondolkodnak ott az ügyfélkiszolgálásról.

A másik gondolatom pedig az, hogy lám, mennyire fontos, hogy problémás terméket árulunk-e, vagy olyat, ami tökéletes(ebb).

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr411278526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aztapaszta 2009.07.30. 22:37:40

1 nincs.
2 ilyennel még soha nem találkoztam.

Nagyon örülnék ha MO-n minden cég ilyen szintű kimutatásokat tudnának vezetni és kiértékelni. Ha ezzel a többlettel meg is ajándékoznák a vásárlókat...

De szerintem ez nyugaton sem általános magatartás, mert akkor ez nem lenne hír értékű.

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2009.07.31. 00:00:19

Ha már ügyfélkiszolgálás:
:)
Ha egy cég ezt komolyan veszi (tudatosan kezeli, vagy ha tetszik, és divatosan akarom nevezni "menedzseli"), akkor igen is számol, kalkulál ezekkel a tényezőkkel.
Erről (is) szól az ügyfélélmény-menedzsment módszere. Amikor tudod, hogy milyen tényező, mennyire hat a vevőnél. Tudod, mert felmérted, megkérdezted, kutattad, és mindazt, ami információ összegyűlt, rendszerben tároltad, hogy elemezhesd.
Ha vannak ilyen adatok a birtokodban, akkor már nagyon könnyű egyszerű "megéri, vagy sem" típusú döntéseket meghozni.
:)

Rónai Balázs · http://it-tanacsado.hu/ 2009.07.31. 00:05:59

Ez mondjuk üzemeltetésben, támogatásban nem példátlan.

Főleg céges rendszerek esetében. Itt akár 3x-os is lehet a szorzó két rendszer üzemeltetési költségei közt. Természetesen verziótól (és bevezetett szolgáltatásoktól) függően.

De a marketing gondolat, hogy ezt kommunikálja is, az tetszik.

Lehet, hogy ezt nekünk is használni kellene?

Aadaam 2009.08.02. 02:39:39

Ez azert nem valami nagy wasistdas:
Eleve megnezed, milyen support requestek jonnek altalaban. Ha van egy CRM rendszered, amiben esetleg a problema tipusat, ugyfel kornyezetet is nyomonkoveted, netalan vannak 'beepitett valaszok is', akkor konnyu.

Ugye ezzel a vicc az, hogy a Win7-et legalisan meg nem nagyon hasznaltak, mert eladni laptoppal nem, aki meg felrakja maganak a betat, nehogymar a laptopszervizben kopogtasson hogy elromlott...

De az viszont siman lehet, hogy van x tipusproblema a windows vista-val, amiket esetleg a szervizeseik latnak mar telepiteskor is (felteve, hogy az eloretelepitest / ujratelepitest ok vegzik, nem OEM), es tudjak, hogy ezek y%-at az MS orvosolta a Win7-ben.

Ebbol aztan kijon, hogy nekik ennyivel kevesebb problemajuk lesz, mert mondjuk kevesebb procira van optimalizalva a rendszer (vistanal ez a nem letezo 4 gigahertz, azert ezt ne feledjuk), mert mondjuk tobb a beepitett driver, mert jobb a driverek fele az XP kompatibilitasi reteg, barmi.

Persze az is lehet, csak siman jobban tetszik a szervizeseknek a win7...


süti beállítások módosítása