Kétségtelen, hogy a PPC piac második legnagyobb hazai szereplője az ETARGET. Sőt, ha csak a tartalmi hálózatokban történő megjelenést nézzük, akkor sokkal jelentősebb portálokon tudunk megjelenni ETARGET hirdetéssel, mint bármely konkurenciánál. Vagyis a tartalmi PPC megjelenésekben erősebbek, mint a Google.
Éppen ezért érdekes, ha valami újat csinálnak. Már egy jó ideje lehet néhány felületen képeket is elhelyezni a hirdetés mellé - igaz, ez jobbára arra volt jó, hogy a logó megjelenhessen. De az ilyen kis képpel illusztrált megjelenés egyben hatékonyságnövelő eszköz is lett, és éppen ezért nem meglepő, hogy ezt a vonalat is továbbgondolta az ETARGET.
Ez az újabb hirdetési megoldás pedig online boltoknak, e-shopoknak lehet érdekes: az Etarget Eshop Ads a neve ennek a megoldásnak.
Mindenféle magyarázat helyett íme egy kép, hogyan néz ez ki a weboldalakon:
A formátumot egyelőre béta verzióban lehet kipróbálni, vagyis még nem végleges - de már létezik. Az ETARGET partner webáruházak tudják e-mailben kérni, hogy aktiviálják nekik a megjelenést.
Utolsó kommentek