A definíció erejére úgy 2001-2002-ben kellett rájönnöm. Történt ugyanis, hogy nekem kellett megírnom az Index.hu médiaajánlatát, és ehhez le is kellett írni, hogy melyik hirdetési forma micsoda. Ezt ahogy kell meg is tettem, majd az anyag értelemszerűen kikerült az Index.hu-ra is.
Aztán azt vettem észre, hogy másolnak. Egyre több médiaajánlatban bukkantak fel azok a definíciók, amiket én írtam. Furcsa volt, jót nevettem rajta, de ugyanakkor rájöttem arra is, hogy mennyire fontos lehet egy-egy jó helyen megjelenő definíció, leírás.
Éppen ezért mostanában, ha ilyesmi feladat akad, igyekszem nagyon figyelmes és óvatos lenni, nehogy valami hülyeség terjedjen el. És éppen a napokban futottam megint bele egy hasonló munkába. Egészen pontosan az egyik ügyfelemnél vált ez feladattá. Definiálni kellett a kampány fogalmát. Ez ugye nem túl bonyolult dolog, de fontos volt az, hogy rövid legyen, tömör, és benne legyen a lényeg. Ráadásul nemcsak olvasva, de szóban is megérthető legyen. Ez lett belőle, remélem nemcsak nekem tetszik:
Kampány:
A hirdető, a hirdetési hely és a hirdetés együttesét kampánynak nevezzük. A kampány különböző tulajdonságokkal rendelkezhet, ezek közül legfontosabbak a teljesülési feltételek (tervek).
Utolsó kommentek