Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Oszd meg - és uralkodj

Címkék: web2 közösség

2010.01.28. csütörtök 08:37 Konrad

Vagyis webkettő rulez - hiszen erről szól ez az egész. Megosztjuk a gondolatainkat, a szavainkat, képeinket, videóinkat, kapcsolatunkat, és végül magunkat (a személyes adatainkat) másokkal. Megosztjuk, és várjuk a hatást. És akár olyan hatást is elérhetünk, amely már uralkodói pozícióba emel, nem igaz? Van olyan hazai "magán" blog, amit többen néznek, mint egyes híroldalakat (40-50 ezer napi egyedi látogató átlagosan).

A Web2.0 a megosztásról (is) szól. A sok-sok szolgáltatás mind arra épül, hogy életünk egy-egy elemét valahogy meg tudjuk osztani. Persze önmagában ez kevés, a felületek a kétirányú kommunikációt is biztosítják valahogy, hiszen ettől izgalmas és interaktív ez a világ. Ez a fajta kommunikáció teszi egyébként nehezebbé a (hagyományos) marketinget folytató cégek számára az internetet, hiszen nincsenek ehhez hozzászokva.

A mindenáron való közlési vágy, a kampányokra épülő közösségi média aktivitás általában nem is annyira sikeres, hiszen hiteltelen. Nem beszélve arról, amikor láthatóan brandet erőltetnek ránk, és nem kommunikálni akarnak velünk, hanem közölni.

Nem elég tehát megosztani, mást is kell tenni, ha üzleti sikereket akarunk. De ettől még a megosztás is érdekes lehet önmagában, hiszen sokkal többen vannak azok, akik csak befogadják az információkat, de a véleményüket megtartják maguknak.

Egyébként az érdeklődés nem jelent egyértelműen pozitív kapcsolatot. Ha van egy Facebook csoportunk, és ahhoz kapcsolódnak több százan, több ezren, azok egyáltalán nem biztos, hogy szeretnek is minket. Ez egyébként olyan, mint a bulvár: nem tetszik, be se valljuk, hogy nézzük-olvassuk, de azért követjük. Nem szabad tehát pusztán a számoktól elszállni, nem szabad azt gondolni, megfogtuk az isten lábát, megesemóztuk a világot, itt a sok követőm, én vagyok a sikeres.

Ezek az emberek sokkal gyorsabban ott tudnak hagyni, mint ahogy sikerült rávenni őket a kapcsolatra, a követésre. Elég néhány hiba, és ott vagyunk, ahol voltunk, sőt, még rosszabb helyzetben. 

Mert a közösség kegyetlen. Ezt ne felejtsük el.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr271708312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.01.28. 08:48:09

Jól rávilágítottál. Attól függetlenül, hogy ezek közösségi oldalak, ahol emberek, közösségek vannak; szerintem is nagyobb teret kap sokszor az ál- illetve érdekbarátság / érdekkapcsolat. Nem is beszélve a magyar közösségi oldalak FAKE profiljairól és klubjairól.

Melyik blogról van szó? Miért nem linkeled?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.28. 09:35:01

mondjuk negatív kicsengése úgy is lehet a dolognak, mint itt
lnk.bz/o1c
ha ellened jön létre egy csoport, egy anti-rajongó csoport

Mundr 2010.01.28. 10:07:46

@$Norbert$:

napiszar.com pl. De a jóval igényesebb filmbuzi.hu oldalt is szerintem több tízezren olvassák napi szinten

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.01.28. 11:56:41

Így azért elképzelhető a hatékony közösségi marketing!!!:
Nem szívesen reklámozom az oldalam és elnézést is kérek érte Konrád, de érdemes átgondolnia minden olyan embernek aki ezzel foglalkozik az itt leírtakat. Szerintem ez a jövő digitális marketingje, de legalábbis integrálva lesz minden kampányba valamilyen szinten:
thinkdigital.blog.hu/2010/01/28/digitalis_marketing_forradalom

Dr. Cica75 2010.01.28. 12:38:46

Mekkora egy fostaliga ez a blog komolyan mindig rakattintok nem is tudom miert, es csak a BULLSHIT megy ezerrel. Ennek a bejegyzesnek is mennyi ertelme volt? Tok nyilvanvalo dolgokat ir le, de akkor meg minek? Ez nem online marketing, hanem egy nagy nulla.

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.01.28. 12:58:21

Pár év azt a jogvédők is leszállnak a földre...

Art Mooney 2010.01.28. 13:54:06

a poszt cimeert faszkorbacs

(a tartalma a szokasos finghamozas, ez mar nem lepett meg)

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.01.28. 15:43:01

@sztahanov: annyi biztos, hogy nem az enyém :)
De erre én is kíváncsi lennék...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.01.28. 15:44:29

@Cica75: @Art Mooney: nagyon köszönöm az építő jellegű kritikákat, de ha kérhetem, a jövőben olvassatok más blogokat. Én is elleszek itt magamban, majd feldolgozom valahogy a hiányotokat.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.01.28. 16:25:24

Látom Konrád, azért Téged is megtalálnak az "emberek" ;)

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.01.28. 17:01:18

"Mert a közösség kegyetlen. Ezt ne felejtsük el."

caligne 2010.01.28. 20:54:36

Úgy döntöttem, inkább itt követlek mint twitteren. Ez valahogy élőbb, törődni kell azzal hogy elolvasom a blogodat, semmi automatizmus, semmi kényszer. Igazán érdekel amit írsz! Ez már csak jobb mint két követő, nem? - gondolta Stirlitz...

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.01.29. 10:55:35

Egy 17000-es megkérdezés eredménye, amit internetezők körében végeztek, hogy már nem információs társadalomban élünk, hanem befolyásolás társadalmában. A véleményvezetők már nem ceebek, hanem magunk lehetünk a véleményvezetők a web2.0-val. A link, olvassátok el, érdekes:
www.cybersociology.com/files/6_2_ethicsinonlineethnog.html

Denz 2010.02.03. 09:14:39

@Cica75: csunyán írtad le, de igazad van!
a blog önmaga körül pörög.


süti beállítások módosítása