Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Újraosztás

Címkék: onlinemarketing

2010.01.29. péntek 20:00 Konrad

Hol mindig kék az ég, kék az ég.
Hol mindig zöld a fű, zöld a fű.
Hol nincsenek problémák,problémák.
Ott mindenki tetű az MNK-ban.

 

Hol minden rossz mi új, rossz mi új.
Hol a jólét csendet szül, csendet szül.
Hol az emberek mind némák, mind némák.
Ott mindenki tetű.

 

Botrányt,botrányt,akkarunk!
Botrányt,Botrány,akkarunk!
Botrányt,botrányt,akkarunk!
Botrányt,Botrány,akkarunk!

 

CPg

Ma hallgattam egy előadást Baló Györgytől, aki érdekes dolgokat mondott a média aktuális működéséről. Az elérhető figyelemről és a nyilvánosságról beszélt, és arról, melyik az a néhány tévéműsor, ahol nagyon-nagyon sok embert el lehet érni egy-egy hírrel. (Ezek a kertévék híradói és bulvár híradói, vagyis Tények, Aktív, Fókusz, RTL híradó.) Aki itt kap fél perc figyelmet, azt látják jobb napokon akár millióan is egyszerre.

Ugyanakkor van egy felülértékelt műsorsáv, ez pedig a reggel. Itt is nagy csata dúl, de sokkal kevesebb a néző. Sőt, egyes kisebb csatornák reggeli műsorait annyian nézik, hogy "név szerint ismerik a nézőket". És érdekes módon mégis van kitörési pont innen is, bármennyire furcsa, az online média miatt.

Ha ugyanis egy futottak még műsorban valaki mond valami nagyon hülyét, nagyon botrányost, ha valaki ráborítja a bilit a beszélgetőtársára vagy beszól valakinek, akkor annak hírértéke van. Az MTI figyel, az MTI lehozza, az online média ez alapján megírja, maga a jelenet pillanatokon belül elindul hódító útjára a neten - és máris sok százezren láthatják.

Az online média újraoszt, és nézettséget biztosít. Ehhez semmi másra nincs szükség, mint olyat tenni, ami kicsapja a biztosítékot.

Például botrányt okozni. Ahhoz úgyis értünk.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr731713342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2010.01.29. 22:13:02

Baló Györgyé előadása valóban nagyon tanulságos volt, viszont bevallom őszintén, hogy benned is kellemesen csalódtam, mert nem gondoltam volna, hogy ilyen kreatív előadó vagy!

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.01.29. 22:18:31

Hát, igen. Csak egyet tudok érteni a mondanivalóval. De ezzel, gondolom, mindenki így van, aki kicsit is bújja a média bugyrait. Ez így megy manapság a zéletben, no. Egy hülye kitalálja/kitálalja, a többi meg átveszi, a végén meg mindenki ezen csámcsog. Ez nem újdonság.
Viszont a mondanivalóhoz nem illik se a cím, se a CPG. A cím egy dolog, mert túl lehet rajta lépni, de a CPG és botrány párosítása most csúsztatás. Csak mai szemmel (gondolom, a cikk írója is fiatal, legalábbis a kép szerint) tűnik egy punk zenekar botrányosnak nálunk. Akkoriban (1978-80 körül), a CPG "működését" egyszerűen állam- és rendszerellenes tevékenységnek hívta a Lendvai Ildikó/Aczél György fémjelezte szocialista szólásNEMszabadság és börtönnel bűntette. Szó se volt "polgárpukkasztásról", meg a mai értelemben vett botrányról.

Petnetman · Http://www.petnet.hu 2010.01.29. 22:36:48

@bestpixel: először én sem értettem hogy kerül ide ez a zenekar, de figyeld csak: "Botrányt, Botrány, akkarunk!"

...és mi kell a kis magyar valóságshow médiába? Hát botrány, és így került ide, 'oszt pont

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.01.29. 23:30:33

@Petyaaaa: örülök, hogy tetszett :)

@bestpixel: nem akart a CPg rendszer ellenes lenni a szó politikai értelmében. Fiatal srácok voltak, akiknek a tökük tele volt a világgal. Csináltak egy zenekart, csak sajnos a TTT tiltott kategóriájában. Amikor játszottak, akkoriban olyan 10-12 éves lehettem, de 14-15 évesen már hallgattuk őket :) Egyébként valóban a szöveg miatt került ide, "botrányt akarunk!". Csak aztán annyira találónak éreztem az első két (de főleg a második) versszakot, hogy azt is beraktam.

Môžeš mi pomôct'? 2010.01.30. 00:19:12

Lehet, egy hírrel milliókat megtalálni, de minek? Azok a milliók zombik, és CSÓRÓ zombik, még fogkrémet se vesznek, tán már hitelt se.
Ahhoz is hülyék, hogy véleményük legyen, így véleményüket formálni majd akkora hülyeség, mint nekik lenni.

Jó, persze kedves dolog az utasításokat a jóbarátok köztbe kódolva átadni, de már a zindexxel (pláne a kuruc) nem szaroznék, a nélkül is tennék a dolgukat.
A szórakoztatóipar azért van, hogy segítsen az agyat kikapcsolni (meg elölni), és amit a zindex ír, az milliókhoz eljut, ám ezeket "agy kikapcs" módban találja - vagy max. abba segíti.

Ezért ha van a hagyományos felfogású médiának jövője - és nincs - az két szó:
"gép kikapcs".

Egyébként becsülöm a szórakoztatóipar szakembereit, mert emberpróbáló munkát végeznek, de kár keverni a szezont a fazonnal, a szilvalét a rongyővel.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.01.30. 02:15:39

@Petnetman: @Konrad:
Persze, értem én! Csak ha már botrányokozásról van szó ("Például botrányt okozni. Ahhoz úgyis értünk.") és punkról, akkor a Sex Pistols sokkal jobb és hitelesebb példa lett volna egy _marketinges_ blogban, mert az ő marketingjük (és a pénzteremtő lényegük) szó szerint és ténylegesen a botrány volt, és nem csak a dalszövegeikben.

Egyébként tévedtem, nem is rendszerellenesség volt a vád a CPG ellen, hanem "közösség elleni izgatás és más népcsoportok elleni uszítás" (nem, nem a mai értelmezésben! ;) ). Már ha a wikipedianak lehet hinni: hu.wikipedia.org/wiki/CPg

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2010.01.30. 06:46:18

Az online média magyar területen két fő csapáson tud sikeres lenni: az egyik a szájon át, a másik az ösztönös. Ha megnézed, milyen blogok kerülnek ki az index főoldalára, mi az, amire ma a szponzorok pénzt adnak, az két dolog: kaja és szex. Najó, néha belefér egy kis agresszió is, de a hírben, posztban benne kell legyenek olyan varázsszavak, mint pina, karaj, megverte, elvált, világhírű, kurva...

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2010.01.30. 06:47:30

Ja, és bárki, akinek a neve úgy kezdődik, hogy benkődániel...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.30. 09:19:58

@SárgaEminenciás_sargacsik.hu: es mennyire igazad van.

Kenyeret es cirkuszt a nepnek.
Ha a romaiaknak bejott ez az elv akkor masnak is bejot.

Bors Világfiak 2010.01.30. 09:25:29

Baló György, mint a 21. század médiájának felkent szakértője? na ne viccelődjünk már.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.01.30. 10:45:55

@Bors Világfiak: nem vicceltem. Ha teheted, hallgasd meg. NEM beszélt az onlineról, a tévéről beszélt, és ahhoz iszonyúan nagyon ért. Amit írtam, az egy mellékszál volt, de érdekes, és igaz.

ohW4ooc0 2010.01.30. 15:31:08

@Konrad:
"Ha teheted, hallgasd meg."
hol?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.01.30. 15:36:49

@ohW4ooc0: sajnos nem tudom, nem ismerem a programját. Én nagyobb konferenciákon szoktam látni, pl. a Média Hungárián ott lesz, szinte biztos.

deejayy · http://deejayy.hu/ 2010.02.02. 07:49:12

Azt mondod botrány kell? Akkor már tudom melyik volt előbb... (a tyúk)


süti beállítások módosítása