Meglepő volt számomra, hogy sok alap funkció az ETARGET-en mennyire nem használt, mennyire nem csinálnak a hirdetők finomhangolást. Pedig az ilyen kis apróságok, beállítások teszik sokkal jobbá, sokkal pontosabbá - és emiatt fajlagosan olcsóbbá - a kampányunkat.
Az egyik ilyen fontos alapfunkció a honlapszűrő. A honlapszűrő segítségével beállíthatjuk, melyik portálokon akarunk hirdetni. Ez egy előzetes feltételt hoz részre, vagyis ha itt beállítunk valamit, azt követően is számítanak a kulcsszavak, hiszen a megjelenések továbbra is a kulcsszavak alapján történnek.
Tehát ez az eszköz igazából arra való, hogy leszűkítsük magunknak az ETARGET-et azokra a portálokra, ahol meg szeretnénk jelenni.
A honlapok listáját a Beállítás menün belül találhatjuk meg:
Ide kattintva bejutunk a beállításokhoz:
A szűrőben a különböző oszlopok a különböző portáltípusokat takarják. Az egyes típusokat általában is kikapcsolhatjuk, az Általános szűrővel.
A Direkt keressés oszlopban az ETARGET-be kötött keresőket tudjuk ki- bekapcsolni, például a johu.hu-t, zoohoo.hu-t, heureka.hu-t.
A Katalógusban a link-gyűjteményeket tartalmazó oldalak találhatóak, például Pl. Lap.hu oldalak, expressz.hu. Fontos, hogy itt is kell a kulcsszavas beállítás, hiszen végső soron a kulcsszó dönt a megjelenésről!
Kapcsolodo link - ez a mindenki által már jól ismert hírek melletti megjelenés, vagyis a tartalomszolgáltató portálokon történő tartalomérzékeny megjelenéseket tudjuk weboldalkra szűkíteni. A hirdetés a cikk alatt vagy mellett jelenik meg. Itt találhatóak például az Origo.hu, ongo.hu, Index.hu, portfolio.hu, femina.hu, noilapozo.hu.
Az utolsó oszlop az Általános linkek. Ezek azok az oldalak, ahol nem a beállított kulcsszavak alapján jelennek meg a hirdetések, hanem a beállított licitek alapján rotálódva. Ilyen megjelenés van pl. az iwiw.hu-n.
Utolsó kommentek