Az ETARGET egyik része csak az, amikor hirdetünk. A másik fontos része az, amikor a saját oldalunkon helyezzük el az ETARGET hirdetéseket, vagyis amikor honlap tulajdonosok vagyunk. Az ETARGET természetesen a honlap tulajdonosoknak is ad egy adminisztrációs felületet, ahol generálhatnak maguknak kódot, megnézhetik a statisztikájukat.
Ezen az oldalon viszont van még egy hasznos funkció: a hirdetők blokkolása.
Azt gondolom, a neve mindent elmond a funkciónak. Ha nem akarjuk, hogy valakinek a hirdetése az oldalunkon megjelenjen, akkor azt kizárhatjuk. Például ezen a blogon az ETARGET hirdetések közül kizártam jópár konkurensemet - végülis ne a blogomon hirdessék magukat. De kizárhatjuk magunkat is. Ha hirdetünk az ETARGET-ben, közben pedig van saját oldalunk is, amin futnak ETARGET hirdetések, akkor itt kizárhatjuk, hogy a sajátunk ne jelenjen meg.
A hirdetők kizárása nem generális funkció, hanem egy-egy konkrét hirdetési helyhez tartozik. Hiszen egy ETARGET partneri hozzáféréssel akár több weblapot is menedzselhetünk, és lehet több olyan is, ahol valójában futhat a konkurensünk hirdetése, éppen csak egy oldalon zárnánk ki azt.
A funkciót tehát a következő módon lehet aktiválni:
Belépünk az ETARGET partneri oldalra (http://www.etarget.hu/partner/) Ekkor a Reklámfelületek fülre kerülünk. Itt láthatjuk a hirdetési helyeket.
Itt a Felület oszlopban kattinthatunk arra a felületre, ahol szeretnénk kizárni hirdetést. Ahol ezt fogjuk látni:
Ekkor már csak a nyíllal jelölt linkre kell kattintani. A belépés után pedig máris kizárhatjuk a hirdetőt. Blokkolhatunk a megjelenített link alapján, a hirdető ID-je alapján és a WWW cím alapján. A link alapján a konkrét hirdetést zárhatjuk ki, ami nekünk "útban van". Az ID alapján történő kizárás segítségével a konkrét hirdető összes hirdetését kizárhatjuk. Végül a www cím alapján történő kizárással az adott weboldalra mutató hirdetéseket zárhatjuk ki.
Utolsó kommentek