Amikor pár éve a blogolás újdonság volt, és ügyfélnél először felmerült a javaslat, hogy céges blogot kellene csinálni, mindig jött a kérdés: jó, de mit írjunk bele? Egy cégnek nincsen olyan élete, ami egy naplóba való, a cégnek nincsenek minden nap érdekes történései!
Éppen ezért akkoriban a blogos előadásaimat így kezdtem: a blog nem napló!
Mára fel sem merül ez a kérdés, van jó pár céges blog, vannak jobbak és rosszabbak, vannak reklámcélból és más okból is készítettek.
Mára a Facebook és a Twitter vette át az "új fiú" szerepét. Manapság azt kérdezik tőlem, hogy oké, de mit tud mondani egy cég a Twitteren? Mire jó az, ha egy cégnek van Facebook oldala? És kb. jönnek ugyanazok az érvek, mint voltak a céges blogok esetében.
Hát akkor erre most mit válaszoljak? Mi nem a Twitter, és mi nem a Facebook? Inkább azt mondom el, hogy micsoda: olyan kommunikációs csatorna, ahol elérhetjük azokat, akiket érdekelhet a cégünk.
Ennyi és nem több. És csak akkor használjuk ezeket, ha a célcsoportunk legalább egy része tényleg elérhető itt.
Egyébként kidobott pénz is idő.
Utolsó kommentek