Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Csak úgy

Címkék: onlinemarketing

2010.06.29. kedd 23:47 Konrad

Elmondom, mi foglalkoztat mostanában. Keresek, próbálok fogást találni egy dolgon, de valahogy nem jön össze. Ez pedig a weben bevételt hozó, valójában az egyik legnagyobb hatást elérő banner alapú hirdetések jelene és jövője.

Nem látok olyan átütő dolgokat, amikről volna értelme írni. Vannak persze jó ötletek - pl. a retargeting és az egyéb célzási megoldások nagyon hasznosak - de valahogy a hazai piacon nem látok "nagy durranást". Biztosan az én hibám, nagyon sok a más jellegű marketinges feladat, nem tudom annyira a banneres piacot figyelni, mint amennyire nagy a szerepe. No meg az ügyfeleimnek sem ezek a megoldások kellenek elsősorban.

Úgy érzem, a fejlesztések a new-new media (new2 media?), vagyis a webkettő területén történnek. Illetve bullshit-mentesen: aki fejleszt, az Facebookra teszi, esetleg iwiw-re, illetve iPhone-ra és Androidra. Pont.

Közben persze a nagy site-ok nagy bevételeit, de a kisebb site-ok nagy bevételeit is a jó öreg banner hozza. A mai napig a hagyományos méretek és a megoldások adják a tömeget.

Szóval azt érzem, hogy többet kellene foglalkoznom ezzel a piaci szegmenssel, de valahogy nem sikerül. Nem találok olyan friss témát, amit megírjak. Tehát volna egy tiszteletteljes kérésem: akinek van ötlete banner témában, kérem, dobja fel.

Csak úgy.

Aztán meglátjuk, megyek-e azzal valamire. Ha igen, pár bejegyzés erejéig visszatérek a témára. 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr592119780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2010.06.30. 00:40:20

Régebben azt mondták, hogy azok a bannerek, amiken egér kurzor van, az jobban teljesít. Kérem, kapcsolja ki.

Ódor Richárd · https://www.facebook.com/odorric 2010.06.30. 09:27:20

Én akit ismerek, mindenki eltünteti a bannereket. :D Nem az én ismeretségi köröm a célközönség, annyi szent.

mahet 2010.06.30. 09:33:03

@sajt: lol - köszi

Nagy változások tényleg nem történtek az elmúlt 10 évben a hirdetési piacon. Akkor a banner ment, most meg a szöveges hirdetés (adwords, facebook hirdetés stb) - vagy már nem ezek biztosítják a kampányok alapjait?

tachikomatip 2010.06.30. 10:07:30

Nekem most van szerencsém bannerozni, naponta gyártom az anyagot. Úgy tekintek rá, mint multimediális szórakoztató anyagra. A banner legyen izgalmas, mondjon el egy sztorit, legyen hír, vagy legyen interaktív. Lehetőleg legyen szép és illeszkedjen az oldalba.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.06.30. 18:29:50

Létezik még élő ember, aki kattint egy bannerre? Sztem a bannernek, mint műfajnak annyi. Max image-fenntartásra jó (lötyögjön a cikk fölött valami opel-szerű). A magam részéről nem blokkolom állandóan a hirdetéseket, de ha nagyon idegesít, ha nagyon mocorog, bizony kilövöm. De nem kattintok rá.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2010.07.02. 19:30:30

Bannerek kapcsán: sokan blokkolják őket, kevesebben kattintanak rájuk, de a kattintás nélkül is hatnak. Ugyanakkor kérdés lehet banner kapcsán: egy idegesítő banner mennyire árthat egy cég megítélésének?

Érdemes-e egy olyan banner sorozatot készíteni aminek első néhány változata elsősorban felkelti az érdeklődést, a terméknév / üzenet csak a bannersorozat későbbi tagjainál jelenik meg?

Más téma, nem tudtam, hova lehet írni róla: Ha most a helyreigazításnak divatja van, pár hasonló (több helyre elszórt)"Helyreigazításnak" szerinted mi lenne a hatása? 1 példa...

" * * * H E L Y R E I G A Z Í T Á S * * *

A Hi-Surf (elérhetőség: www.hi-surf.com webcímen) akciós oldalán (elérhetőség: www.hi-surf.com/Akciok/windsurf-akciok/akcios-deszkak.html oldalon) valós árakat közölve azt a hemis benyomást keltette, hogy Magyarországon defláció veszélye áll fenn. Ezért a megtévesztett választópolgároktól elnézést kér.

Az árcsökkenés oka nem a túlzott forinterősödés vagy más nemzetgazdasági ok (ami a fogyasztói árak csökkenéséhez vezetne), hanem egyedül a kereskedés által indított akciók. Elnézést kérünk a Nemzetgazdasági Minisztériumtól a kellemetlen percekért a befektetők ideges telefonjaiért.

www.hi-surf.com (tartalomszolgáltató)
"

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2010.07.02. 20:16:12

Ha lenne egy széép, nagy, jól forgalmazó szájtom, akkor csinálnék hozzá egy admint, amit elér, tképp aki akar (hirdetni). Lenne benne egy ügyes, xml alapú bannerszerkesztő. Be lehetne állítani jópár dolgot, a szabad időszakokat lehetne foglalni, lehetne licitalapon is rotálni, és kártyával, paypallal fizetni.
Tehát ilyen önkiszolgáló módon működhetne. Akár az olcsó, szabad "lyukak" terhére. És mindezek kombinációja.
(Ha van már ilyen, tképp az adwordsnek is van a displayre, akkor sorry - de nekem, mint hirdetőnek ez tetszene, nagyon is)

Ódor Richárd · https://www.facebook.com/odorric 2010.07.03. 10:32:19

@Libretto: vagy web2-kompatibilisként - ha van egy direkte hirdetéssel foglalkozó szájtod -, lehetőséget adnál a regisztrációra, és az egyes felhasználóknak azonos jogokat adnál kiindulópontként. Nemde? :)

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2010.07.04. 13:00:32

@Ódor Richárd: akár... nagyon nem gondoltam át, ez ugrott be, amikor elolvastam Konrád írását.
Mert vásárlóként (csak magamból tudok kiindulni most) a banner bannerségén túl, amit még nem szeretek benne, hogy maceráznom kell:
- időpontot egyeztetni
- grafikussal megcsináltatni
- valakinek nem tetszik, újra
- megcsúszunk vagy mi, vagy a szolgáltató
Ehelyett volna pár sablon (de kész swf-et is lehetne feltölteni): 2-5 kép, 2-5 felirat, url beállítás, szabad időpontok - ezzel a szolgáltató is nyerhetne, mert pl. 1-2 napos "lukakat" is lehetne értékesíteni.
Átfutna egy gyors ellenőrzésen, azt hagy' szóljon.

Ha ezt egy ügynökség még flottabbul összefogná, az még érdekesebb lehetne, akkor lehetne válogatni. Ez már nagyon a GA/etarget világa, és ott is van ilyen, de a bannerek terén még lehetne ezzel kezdeni valamit, főleg az önálló kreatívgyártás, és a gyors, rugalmas, a már eladhatatlannak tűnő felületek hasznosulása tekintetében (ezbazmeg ez a mondat, áhh).


süti beállítások módosítása