Elmondom, mi foglalkoztat mostanában. Keresek, próbálok fogást találni egy dolgon, de valahogy nem jön össze. Ez pedig a weben bevételt hozó, valójában az egyik legnagyobb hatást elérő banner alapú hirdetések jelene és jövője.
Nem látok olyan átütő dolgokat, amikről volna értelme írni. Vannak persze jó ötletek - pl. a retargeting és az egyéb célzási megoldások nagyon hasznosak - de valahogy a hazai piacon nem látok "nagy durranást". Biztosan az én hibám, nagyon sok a más jellegű marketinges feladat, nem tudom annyira a banneres piacot figyelni, mint amennyire nagy a szerepe. No meg az ügyfeleimnek sem ezek a megoldások kellenek elsősorban.
Úgy érzem, a fejlesztések a new-new media (new2 media?), vagyis a webkettő területén történnek. Illetve bullshit-mentesen: aki fejleszt, az Facebookra teszi, esetleg iwiw-re, illetve iPhone-ra és Androidra. Pont.
Közben persze a nagy site-ok nagy bevételeit, de a kisebb site-ok nagy bevételeit is a jó öreg banner hozza. A mai napig a hagyományos méretek és a megoldások adják a tömeget.
Szóval azt érzem, hogy többet kellene foglalkoznom ezzel a piaci szegmenssel, de valahogy nem sikerül. Nem találok olyan friss témát, amit megírjak. Tehát volna egy tiszteletteljes kérésem: akinek van ötlete banner témában, kérem, dobja fel.
Csak úgy.
Aztán meglátjuk, megyek-e azzal valamire. Ha igen, pár bejegyzés erejéig visszatérek a témára.
Utolsó kommentek