Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Gazdag vállalkozók országa

Címkék: üzlet

2010.08.13. péntek 21:02 Konrad

Ma volt szerencsém strandra menni, Szeged mellett, Sziksósfürdőre. Ez a strand - bár változott az elmúlt 20 évben - de mégis egy kicsit itt maradt szocializmus. A régi idők hangulatát idézi, és nemcsak azért, mert ugyanazon épületekben lehet öltözni, mint 25 éve - és azóta mindössze a tisztasági festés történt meg. Hanem a kínálat miatt is.

Például csapolt sör nincs, mert a nyár közepén megromlott mindenkinél. Legalábbis ezt bírta mondani a büfés. Persze a strand másik felén mégis volt csapolt sör... Az este hétih nyitva tartó helyen a lángos már öt után elfogyott. A kürtőskalács is. Fagyi még volt, szerencsére.

Az árak is viccesek voltak, egy doboz sör olcsóbb volt, mint egy ugyanakkora (fél literes) üdítő. Ja, és újságot is vettünk volna, valami magazint, meg keresztrejtvényest - szóval semmi extrát. De csak a helyi lapot és Blikket lehetett kapni.

Így aztán meg kellett állapítsam: ez bizony a gazdag vállalkozók országa, ha nem kell nekik a pénzem. Hiszen nincs semmi, amire el tudnám költeni...

És hogy jön ez ide a blogba? Eszembe jutott erről az, amit már többször is láttam: készítenek kkv-k weboldalt, de mindenféle üzleti átgondolás nélkül, még pénzt is költenek rá, csak éppen rossz lesz. Ugyanígy kidobott pénz, mint a fenti példában az elveszett bevétel. 

Hiába, gazdag vállalkozók országa vagyunk na. Ez van, nincs a fentieken mit csodálkozni.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr342220224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mig8 (törölt) 2010.08.13. 21:51:30

De akkor ezek szerint még nem találkoztál az igazi pénzkidobással!

A ( diagnosztikai szolgáltatást végző) vállalkozó egy vagyont költ el egy jó honlapra és arra, hogy minél több helyen megjelenjen. Jó hírt akar magának, na. Ezek után bejön egy megrendelés. Kimegy, tesztmérés végez, majd mér egy komolyat súlyos pénzekért. A megrendelő már dörzsöli a kezét. És ezek után kiad egy olyan vérszegény jelentést, ami arról árulkodik, hogy nem ért ahhoz, amit csinál...

Csaba's blog 2010.08.13. 23:20:58

Ezen most jót mosolyogtam. :)

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2010.08.14. 02:28:19

Gondolom, a kereslet/kínálat viszonya a ludas... azért, hogy néha valaki vegyen egyet valamiből, kár egész évben gyorsan romló készletet tartani.
Ez a "nem kell nekik a pénzem" meg olyan kis szánalmas manapság már. A kilencvenes években hirtelen mindenki hűde tudatos fogyasztó lett, fogyasztói kultúra nélkül. Tehát, ha van nálam pénz, én székelem a spanyolviaszt.
Trabant márkakereskedésben nem illő digitklímát és ASR-t reklamálni.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.08.14. 11:34:53

@Libretto: "nem kell a pénzem": egy előre is kánikulainak jelzett napra kimenni választék és kellő mennyiségű áru nélkül, amikor másnap már hétvége, és tuti tömeg... ez azért elég nagy butaság, nem?
A fogyasztói kultúra pedig feltételezi a fogyasztás lehetőségét, és most azt nem kaptuk meg. Ennyire egyszerű. Ugyanis amikor pl. 17-kor kifogyott a lángossütőnél a tészta, akkor nem azon kapkodott, hogy jajj, még gyúrjunk pár órára, vagy legyen valami helyettesítő, hanem belenyugodott, és ott napozott a házikója mellett, hogy na, mára ennyi volt...

emerikusz · http://cylex.blog.hu 2010.08.14. 12:33:34

Sajnos hungarikum, hogy szeretünk panaszkodni és sajnáltatni magunkat. Sok vállalkozó ösztönösen hoz olyan döntést, hogy a nap végén véletlenül se dörzsölgethesse elégedetten a markát. Még a végén zsidónak nézik :)
Nagyon gyakran hallani még, hogy "nem kellenek nekem ezek az internetes dolgok", főleg egy haszontalan pénzkidbás után. Bezzeg az Egyesült Királyságban egészen más a mentalitás.

Ódor Richárd · https://www.facebook.com/odorric 2010.08.15. 13:17:02

Ugye... És amikor ezt egy külföldi turista tapasztalja, az milyen? :) Vajon legközelebb is eljön?

Erről beszéltem.

tothzoli · http://www.facebook.com/tothzoli 2010.08.15. 22:39:10

Hát nem tudom, de épp ebben az iparágba (online marketing) is tapasztalom a gazdag vállalkozókat. 2 ügyfél is akinél voltam, jelezte, hogy több cégnek kiment az ajánlatkérése, de csak én ülök ott nála. Ez nekem csak jó? Vagy én szegény vagyok még, nem gazdag?

Mundr 2010.08.16. 10:28:54

off
az etargettel mi van, hogy nem tudnak normális időben fizetni? külföldi cégek általában ötödikéig kifizetik az előző havi bevételeket...

metmet 2010.08.20. 07:06:09

Egyértelműen a kereslet-kínálat az ok, a lángosos is lehet, hogy kiszámolta, mennyi benzin és munkaerő-óra kell ahhoz, hogy elmenjen anyagért, visszajöjjön, újragyúrjon, stb. és rájött, hogy nem éri meg, mert az 5 db lángos előállitása, amit pluszban eladna, túl sokba kerül neki. Az a helyzet, hogy nagyobb kínálatot tartani, szélesebb körű, jobb minőségű szolgáltatást adni pénzbe kerül a vállalkozónak.
Egyébként hasonlitsd össze egy Match áruválasztékát a Rózsadombon és a Kelenföldi lakótelepen. Én néha baromira szeretnék olyan magos kenyeret venni, ami a Rózsadombon kapható, Kelenföldön meg nem. A boltos erre azt mondja, hogy tessék a Rózsadombra költözni... nem fognak azért 3 darab magos kenyeret ideszállítani, annak összes logisztikai költségével, mert lakik Kelenföldön 3 ember, aki ezt a drága kenyeret megengedheti magának. Ha majd 300 lakik, akkor tartanak magos kenyeret a kínálatban... tudnék arról is mesélni, hogyan nézett rám a kisfalusi boltos, amikor light gyümölcsjoghurtot kerestem nála...
Szóval a megoldás az, hogy Te a sok pénzeddel nem a sziksóstói strandra mész strandolni, hanem oda, ahova más sokpénzű emberek járnak. Kasztosodik a társadalom, keményen. A kisvállalkozók pedig csak alkalmazkodnak ehhez.


süti beállítások módosítása