A Facebook töretlenül növeli a hazai felhasználók számát, most tart valahol az 1,7 millió fölött. De ez a nagy szám óhatatlanul azt is jelenti, hogy már nemcsak a geek réteg van ott jelen (már régen nem), hanem egy ugyanolyan vegyes képet ad a felhasználók összetétele, mint ahogy azt a közösségi oldalakon kívül megszoktuk.
(Forrás)
Ez persze azt is jelenti, hogy nagyon végig kell gondolnunk, mit és hogyan írunk le. Ha egy reklámcélú valamit csinálunk, akkor könnyen belebotolhatunk abba, hogy az emberek mennyire figyelmetlenek. Gondos iwiw adatlap böngészések közben azt már megszokhattuk, hogy a születési név mezőbe sokan beírták a születési évüket, de a Facebook újabb meglepetéseket tartogat számunkra.
Egy kedves ismerősöm hívta fel a figyelmem arra, hogy hányan el tudnak téveszteni egy-egy Facebookos eseménymeghívást. Konkrétan: a meghirdetett esemény augusztus 18-tól november 30-ig tart, erről megkapták sokan a meghívót, be is léptek, majd szomorúan beírták a kommentek közé: "Köszi a meghívást, kár, hogy lekéstem róla.."
Mert ő csak az első dátumot látta. A vége dátumot már nem. És ami a meglepő: nem egy ember járt így, hanem elég sok. Ebből az is következhet, hogy maga a felület nem túl jó, de megnézve inkább az látszik, hogy nem elég kitölteni minden mezőt, a szövegbe is be kell írni, ha valami nemcsak egy napig tart!
Mert nekünk, marketingeseknek, nem nagyon marad más lehetőség. Megpróbálhatjuk egész népünket nem középiskolás fokon tanítani, de ha eredményt kell elérni, akkor bizony sokkal jobb, ha alkalmazkodunk.
Mégha az néha nagyon tud fájni.
Utolsó kommentek