Az ETARGET az utóbbi időben jól láthatóan lépéseket tesz azért, hogy sokkal könnyebben és gyorsabban tudják használni azok is, akik nem akarnak főállásban hirdetések kezelésével foglalkozni. Vagyis erősíti azokat az előnyöket, amelyek elsősorban a kisvállalkozások számára előny: nem kell külön szakembert megfizetni, viszonylag egyszerű a saját megjelenések kezelése.
Ráadásul az ETARGET van annyira régóta a hazai piacon, hogy már ismeri azt, tudja, mikor mi várható. És mivel perceken belül itt van a negyedi negyedév, így az sem csoda, hogy már a karácsonyi készülődés jegyében élesíti az új funkciókat. De mi is ez a mostani változás?
Mivel az ETARGET blog ezeket nagyon részletesen tárgyalja, így csak felsorolás szerűen:
1. Új design kapott az adminisztrációs felület
2. A statisztika kiegészült egy áttekintés füllel
3. A honlapszűrő az oldalak tematikája szerint lett rendezve.
4. Egyszerűsödött a kulcsszavak megadásának a felülete
És a várható újdonságok:
5. Megye szintű földrajzi célzás - mi ezt teszt üzemben már használtuk a nyáron, azt kell mondjam, bevált!
6. Bővített statisztika
7. Egyszerűbben beállítható költségek
Az ETARGET felülete sose volt olyan bonyolult, külön tananyagot kelljen írni hozzá, és vizsgázni kelljen belőle. Az új funkciók ezt csak tovább erősítik. Így bár a nagyon finoman cizellált beállítási lehetőségek továbbra sem valósulnak meg, de az ETARGET használók nagy részének ez nem is hiányzik. A kisebbség pedig néhány ügyes trükkel elég sokat ki tud így is hozni a szolgáltatásból.
Én a magam részéről örülök az új funkcióknak. Főleg annak, hogy láthatóan fejlődik az ETARGET.
Utolsó kommentek