Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ez Minden!

Címkék: mobil

2011.01.04. kedd 18:48 Konrad

Úgy alakult, hogy a Telenor jóvoltából néhány hétig hozzám került egy Samsung Omnia 7-es telefon. Amikor decemberben egy rendezvényükön felmerült, hogy tesztelhetnék készülékeket, arra gondoltam, valami egyedit kérek, valami olyat, ami még nem volt a kezemben. Mivel az iPhone-okat ismerem, ráadásul olyan nincs is még a Telenornak, az Androidos készülékekhez is van szerencsém (nekem egy SonyEricsson Xperia X10 van, és került a családba karácsonyra egy X8 is), így vagy egy Nokia vagy egy Windows Mobile 7 jöhetett szóba.

Én ez utóbbit választottam. A korábbi Windows oprendszerű gépekből már volt pár a kezemben, nekem mindegyik "olyan Microsoftos" volt: se íze, se bűze, megy, de kicsit lassú, kicsit nehézkes... De a Windows Mobile 7-ről elég sok jót hallottam, így azt gondoltam, érdemes lesz kipróbálni!

Mivel a Windows zártabb rendszer, mint az Android, így ha jól sejtem, nem annyira készülékfüggő a tapasztalat. De el kell mondjam, a Samsung vas nagyon meggyőző. Fém hátlap, határozott tartás, nagyon nagy kijelző, ami ráadásul amoled-es - kézbefogva, próbálgatva elsőre meggyőző.

Nem fogom taglalni mi mindent tud ez az új Windows. Akit érdekel, sok cikket találhat róla. A célom az volt, hogy hülye userként nyomkodom, aztán meglátjuk, mi sül ki belőle. Az kiderült, hogy kell csinálnom egy regisztrációt, hogy tudjak bármit is kezdeni az MS világában. Ez megtörtént, és belemerülhettem a Microsoft "boltjába", aminek a neve Market Place. Pénzt nem költöttem, az ingyenes programokat nézegettem - és azért ha nincs is akkora bőség, mint az iOS vagy az Android világában, de itt is volt miből válogatnom.

Viszont ez a platform még nem elég népszerű. A máshol ismert és megszeretett játékok nincsenek, így pl. az Angry Birds sem érhető el Windows Mobile 7-re. Ennek azért nem örültem... a lányaim sem.

Apropó, gyerekek. Azt találtam ki, hogy odaadom nekik, próbálgassák. A Windows Mobile 7 felülete ugyanis első ránézésre is más. Nem olyan, mint az iPhone, nem olyan mint az Androidok, amiket eddig láttam, nem olyan, mint a Nokia - és szerencsére nem olyan, mint a régi windowsok. Egész egyszerűen más. Ezektől eltérő, és mégis jó.

És itt a lényeg: kéremszépen, a Microsoft megcsinálta! Végre sikerült egy olyan felületet összerakni, ami funkcionális, használható, szép és nem lopott! És működik!

A lányaim (majdnem 6 és majdnem 9 évesek) percek alatt megszokták, elkezdtek vele játszani, ki-be lépkedve a programok között. Működik, na.

Sajnos a jó részbenyomások ellenére azért vannak fenntartásaim. Az egyik gondom az, hogy egyelőre - legalábbis ez a készülék - angol nyelvű. Aztán az ingyenes programok száma hirtelen alacsony lesz, amint valami konkrét dolgot keresek. Az külön idegesít, hogy minden mozdulatra elém tolta a Bing keresőt - ami pl. a Market Place-ben kicsit ömlesztve adta ki a találatokat.

A beállításoknál sem éreztem azt, hogy mindent könnyedén elérek. Amit akartak, hogy állíthassak, az persze megvolt, de mélyebbre már nem tudtam belenyúlni a dolgokba.

De mindezek ellenére tetszik. Nem az én világom, valószínűleg nem fogok ilyet venni, de nem azért, mert rossznak találom - egyszerű ízlésbeli döntés miatt. Ha sikerül ezt a vonalat megtartania a Microsoftnak, és ki tud jönni ez a platform "jóárasított" készülékekkel, akkor hosszabb távon valódi ellenfelévé is válhat a többi smartphone-nak. Tényező lehet.

Az alapok úgy látom megvannak hozzá. Ez Minden!

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr842560615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KGyST · http://repules.tumblr.com 2011.01.04. 19:08:40

(Engem a 11-es Opera izgat: hasonló. Kicsi, kicsit problémás, de alapvetően minden benne van -extensionok- ami egy igazán jó böngészőbe kell érdekel, lesz-e nagy visszatérés. Kíváncsi lennék egy profi operás véleményére :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.04. 19:10:30

@KGyST: egyelőre tetszik, eddig egy zavaró hibát találtam, a blog.hu adminnal vannak összeférhetetlenségek, amíg eddig nem voltak. De csak 2-3 napja van fönt...

KGyST · http://repules.tumblr.com 2011.01.04. 19:12:53

OFF
Nekem a grooveshark.commal akad, hiperbosszantó, pedig már nagyon szeretnék átköltözni rá :)
/OFF

Mayday 2011.01.05. 00:29:07

Ha már leírsz valamit, legalább magyarul tedd... szóvégi mássalhangzó, kifelejtett vesszők, helyenként magyartalan fogalmazás.

értemén hogy ms fan vagy, de legalább magyarul pls.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.05. 00:42:25

@Mayday: drága Mayday, köszi a kedves szavakat, de:
- átnéztem, de így sikerült... nekem így tetszik :) Különben is csak a helyesírás fontosságára szerettem volna ezzel felhívni a figyelmet, na!
- iszonyúan nem MS fan vagyok, sőt. Androidos telefonom van és egy MacBook-ot használok, amin egy MS szoftver van, a Silverlight. Ennek ellenére tetszett a telefon.

Mayday 2011.01.05. 00:52:03

@Konrad: ha így sikerült, akkor talán nézze át vki olyan, akinek nem okoz gondot a magyar nyelv gyakorlása.

az hogy mennyire vagy ms fan vagy mennyire nem, hidegen hagy.

ez a poszt nagyon benyalós-gerillamarkating szagot áraszt, abban meg egyszerűen nem hiszek hogy egy androidos usernek (ismerek pár ilyet) tetszhet egy ms termék (ilyet viszont egyet sem), márcsak a filozófia miatt sem.

a gyerekeket belekeverni meg kifejezetten gusztustalan dolog volt, eleve minek adsz egy sugárzó szart egy 6 éves gyerek kezébe??

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.05. 01:01:41

@Mayday: ez egy blog, jellemzően kis költségvetéssel :) Most a kedvedért újra átnéztem, amit találtam, javítottam.

Az MS fan témát te hoztad fel, mindössze reagáltam. És örülök, hogy annyira jól ismersz minden embert, hogy látatlanul meg tudod mondani, nekem mi tetszik. Az ilyen szintű önbizalom mindig tiszteletreméltó. Ezek után már biztosan nem fogod elhinni, hogy ennek tényleg semmi gerilla oldala nincs, kaptam egy eszközt, kipróbáltam leírtam, mire jutottam.

A gyerekeknek meg tényleg odaadtam, szeretik a kütyüket, ez van. Én gyerekem, én nevelem, neked se szólok be, hogy te mit csinálsz a gyerekeiddel. Btw., vannak?

Szóval, köszönöm a törődést, de úgy érzem, most mindketten jobban járunk, ha nem mélyedünk ennél nagyobb barátságba. Néha a kevesebb több...

Mayday 2011.01.05. 01:05:57

@Konrad: nem mondtam hogy Neked nem tetszik, csak azt, hogy nem hiszem el, hogy androidos usernek tetszik egy ms cucc. nem ugyanaz, az írás mellett ezek szerint az olvasás sem megy.

vannak gyerekeim és nem teszem ki őket potenciálisan rákot okozó veszélynek.

nem is tudtam hogy a blogirás után annyi tb-t fizetsz hogy az én adómra már nincs szükséged, ha a gyereked ne adj' isten beteg lesz... ugye van olyan gyógyszer ami havi pár 10-100 ezerbe kerül. ha fizetsz ennyi tb-t akkor bocs hogy beszóltam, ellenkező esetben asszem jogos volt.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.05. 01:07:51

@Mayday: tudod, mit, legyen neked igazad mindenben! Érzed jól magad :)

Mayday 2011.01.05. 01:15:12

szerencsére ez nem tőled függ :) csak gondoltam szólok hogy átlátszó a szöveg, de ezek szerint hiába.

písz

BrandBuild · http://certificateofwords.com/word/Brandbuild/ 2011.01.05. 08:42:31

A vitát értem a post szerintem se ide való. De valamibőléni kell :) @Mayday: de ezt helet máshogy is közölni az emberekkel :) Ha támadsz védekezni fognak. Ha csak nem ez a célod a kommunikációval akkor ne támadj ha meg mégis támadsz akkor vállald fel. Szerintem ennyi

sarruken 2011.01.05. 09:26:07

@Mayday:
Hmm, én HTC Hero-t használok (Android), de következőre egy HTC 7 Pro-t szeretnék (Windows Phone 7), ja és teljesen elégedett vagyok a Windows 7-tel az otthoni gépemen. Akkor én most nem létezem?

Stavok 2011.01.05. 09:47:24

OFF:
@Mayday: Javaslom nézze át valaki a hozzászólásaidat, aki konyít a magyar nyelv gyakorlásához. :-D
(Én elég régen jártam iskolába, de nekem még úgy tanították, hogy pont után nagybetűvel kezdődik a következő mondat. :-D)
Amúgy sarruken-nél a pont: nyilván a Te szűkös ismerettségi köröd lehet az oka, hogy csak ennyire "elvakult" embereket ismersz. :-)
ON:
@Konrád: szerintem rendben van a poszt, a Phone 7-es tényleg az első MS mobil oprendszer, ami egész rendesen működik. Jómagam is kipróbáltam egy ilyen kütyüt. Én sem fogom megvenni, bár nem a W 7 miatt, hanem mert nekem az Omnia 7 egyszerűen túl nagy.

Mayday 2011.01.05. 10:03:21

@Stavok: igen, papíron nagybetűvel kezdődik a mondat. megszoktam, hogy nem használok nagybetűket, ennyi. ha bármi más hibát találsz, szólj.

a hibátlan írással tisztelem meg azt, aki olvassa amit írok. a hibás írás a nagyfokú tiszteletlenség jele. aki súlyos, láthatóan nem elgépeléses hibát vét (t tt helyett pl vagy j ly helyett és ilyesmik), annak egyszerűen nem érdekel a véleménye. ha én ki tudom nyitni a helyesírási tanácsadót, akkor mindenki ki tudja.

nem értem mi abban az elvakultság, hogy egy gyorsan fejlődő, sok ingyenes cuccot adó rendszert (android) szerető embertől idegen egy 3 évente egyet lépő, azonnal adatokat gyűjtögető (ld. regisztráció), kevés ingyenes cuccot kínáló termék, ami eleve sok éves lemaradással jött ki gyakorlatilag bármilyen nagy újdonság nélkül, simán csak lopva-követve az eddigi trendeket.

ha nem gond, én nem fogom szeretni azt a terméket, ami mögött az ms és annak filozófiája áll.

csak egy példa: minden új windowsnál előadják, hogy mekkora nagy spanyolviasz az új design hozzá.

ehhez képest írd be a youtube-ba hogy "ubuntu compiz fusion" és meglátod mi az hogy rendesen megcsinált ui (hogy tetszik vagy nem, az más kérdés, de abban tényleg vannak újítások).

csak egy példa: az ms telekürtölte a világot azzal, hogy feltalálták az átlátszó ablakokat. ehhez képest linuxon az eterm már 97ben tudta mindezt, akkor miről beszélünk, ha nem lopásról?

Mayday 2011.01.05. 10:12:29

ez megint ugyanaz, amit európával általában művelnek: ami amerikában nem megy, azt ide nyomják, mi hülyék meg mániákusan megvesszük.

ezért kerülnek a hardverek is sokszor jelentős késéssel és jóval drágábban ide, elég hülyék vagyunk hozzá hogy így is megvegyük, ld ebay-en az amerikai új/refurbished laptopok árait, pl egy jobb lenovo vámmal mindennel együtt 300 alatt megszerezhető, itthon ugyanaz olyan 450.

Stavok 2011.01.05. 10:21:24

@Mayday: nem az az "elvakultság", hogy te nem szereted az MS termékeit és filozófiáját, ez szuverén jogod és magánügyed. Ezzel semmi gond. Csak arra céloztam, hogy a saját megnyilvánulásod alapján ("egy androidos usernek (ismerek pár ilyet) tetszhet egy ms termék (ilyet viszont egyet sem)...") elég logikus a következtetés, hogy vagy egy zárt világban élsz, vagy elég szűk lehet az ismerettségi köröd, mert bizony sok olyan ember van, akikből ezek szerint te egyet sem ismersz. :-)
Megjegyzem, nem pontosan értem, hogy kapcsolódik a poszthoz az open source világ dicsőítése és az MS világ lehurrogása. Én megértem az álláspontod, nincs is ezzel semmi gond, de nem gondolom, hogy ez a megfelelő hely és mód az evangelizációdhoz. :-)
Szűk látókörre vall továbbá az is, hogy egyetlen cikkre alapozva állítod, hogy az MS oprendszer piaci részesedését már nem is mérik. :-D
Konrád, elnézést kérek a nem igazán idevaló kommentekért, részemről befejeztem, annak ellenére, hogy nem vagyok lusta lenyomni a Shift-billentyűt, amikor épp indokolt lenne. :-)
Szép napot!

Mayday 2011.01.05. 10:31:40

@Stavok: az egész poszt egy nagy ms reklám, ehhez képest a szememre vetni, hogy egy ingyenes, gyorsan fejlődő rendszert hoztam példának szemben egy fizetős, lopott, lassan fejlődő rendszerrel, elég fura dolog.

teljesen hidegen hagy hogy open source vagy nem, legyen ingyenes és ne hazudjon a marketingje, más nem érdekel. az ms-re egyik sem igaz. ennyi.

Mayday 2011.01.05. 10:34:15

ja és a Nielsen azért elég jól szokott mérni. de ha majd fordul a kocka és megint mérhető lesz az ms, légyszi legalább 3 független cikkel alátámasztani.

jannni 2011.01.05. 10:43:22

@Mayday: én Desire-ről váltottam Omnia 7-re. Ízlések és pofonok: nekem a WP7 UI-ja jobban bejött. Van olyan androidos ismerősöm, aki mondta, hogy biztos nem venne ilyet, másoknak meg tetszik. Megértem, hogy a MS-ot, mint céget ki nem állhatod, de azt feltételezni, hogy pl ez a cikk reklám, sztem túlzás.

Szerencsére mindenki eldöntheti, milyen oprendszert és telefont használ. Te Androidot, én WP7-et, mások iPhone-t és megint mások Nokiát. Nem értem, miért kell összeesküvéselméleteket gyártani meg elkezdeni személyeskedni, hogy ki ad a gyerekei kezébe mobilt és ki nem.

Mayday 2011.01.05. 11:00:15

@jannni: a blog nevéből következően itt szinte minden reklám...

szerintem csak megkérdeztem hogy miért veszélyezteti a gyerekeit ilyenekkel, nem mondtam meg neki hogy ne csinálja, sem a személyiségét és a nevelési elveit nem hoztam szóba, csak feltettem egyetlen kérdést.

ha ő vagy te ebből az egy kérdésből azt vezeti le hogy meg akarom mondani hogy mit csináljon és mit ne, az nem az én problémám.

simán csak válaszolhatott volna a kérdésre úgy is, hogy "igen, mert nem hiszek benne hogy veszélyes".

továbbá nem hiszem hogy pár tény felsorolása összeesküvés-elmélet volt, de ha igen, pls idézd azt a mondatot amiből erre következetetsz és/vagy cáfold a tényeket amiket írtam.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.05. 11:28:35

1. Nem kaptam a cikkért pénzt. Ha kaptam volna, jeleztem volna, mint ahogy máskor jelzem is.
2. Nem szeretem az MS termékeket, ezt ezen a blogon már többször leírtam, lehet visszakeresni.
3. A 2. pont ellenére tetszett a Windows Mobile 7.
4. @Mayday: szerintem te egy csőben látod a világot, én ezt a csövet nem kívánom összetörni, így tudod mit? Legyen neked igazad!

Mayday 2011.01.05. 11:40:49

@Konrad: elfogadom, hogy van olyan user, akinek az ms meg az android is tetszik.

ettől függetlenül nem hiszem hogy a tények leírása csőlátásra utal, azt meg végképp nem hogy egy cikk attól lesz reklám, hogy fizetnek érte.

ha nem jöttél volna a gyerekeiddel meg nem lett volna ilyen hosszú és cég/márkanevekkel teli felvezetés, még el is hinném hogy csak úgy magáért használhatónak és piacképesnek tartod a cuccot, de egy ilyen felvezetés után az egész dolog számomra hiteltelen.

(kinek mi köze hozzá hogy hány telefonod van és hogy jutott el hozzád az éppen aktuális példány? de ha annyira le akartad irni hogy telenor, akkor tetted volna a poszt végén igy: "a telefont a telenor bocsátotta rendelkezésemre, amit ezúton is köszönök" vagy vmi ilyesmi... reklám ez a javából, kár tagadni)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.05. 11:43:42

@Mayday: figyi, ha nem tetszik, ne olvass. Komolyan. Egyre jobban idegesít ez a fölösleges baszkódásod, aminek nincs értelme, ellenben rabolod az időmet. Bocs.

Mayday 2011.01.05. 11:52:10

@Konrad: mivel reagáltál rá, nem volt felesleges :) és mivel érdemi ellenválaszod (tények cáfolata) nem volt, így nem baszkódás.

de ne aggódj, nem foglak többet olvasni, pláne mert az egyetlen érved a "nem kötelező idejárni", ami a szememben semmi.

szia

jannni 2011.01.05. 12:04:05

@Mayday: ok, igazad. Az általad felsorolt "tények" mind igazak, illetve nem személyeskedtél egyáltalán. A tények és az abszolút nem személyeskedő megjegyzések pedig:
- (Konradnak) "írás mellett ezek szerint az olvasás sem megy".
- Konrad nem fizet elég TB-t és szüksége lesz a te adódra, amikor a gyerekei betegek lesznek
- A WP7 3 évente egyszer frissül (igaz, beszélnek januári és augusztusi update-ről pocketnow.com/windows-phone/microsoft-has-wp-7-nodo-update-nearly-ready-mango-arrives-later-with-html5)
- A WP7 "fizetős, lopott, lassan fejlődő" (az interfész ismerős... honnan is? És az updatek kb olyan sebességel jönnek csak ki mint az Androidnál.)
- Ez a bejegyzés "nagyon benyalós-gerillamarkating szagot áraszt" és "nagyon átlátszó a szöveg". Ennek fényében a korábbi Sony Ericcson XPeria 10 tesztelés is ugyanennyire reklám volt, hiszen az is tetszett Konradnak! onlinemarketing.blog.hu/2010/04/13/tesztelek_7

Azt hiszem, a fentik alapján bártan elmondhatjuk, hogy mindannyiunknál jobban ismered nemcsak Konradot, de az embereket és a világot is!

Mayday 2011.01.05. 12:48:22

@jannni:

"írás mellett ezek szerint az olvasás sem megy" - feltettem egy kérdést neki és rögtön azt vezette le belőle hogy meg akarom mondani hogy nevelje a gyerekeit. ha az olvasás tökéletes, hol csúszott át az egy kérdésem gyereknevelési tanácsadásba?

"Konrad nem fizet elég TB-t és szüksége lesz a te adódra, amikor a gyerekei betegek lesznek" - ez minden nem nátha szintű betegségre és komolyabb balesetre igaz, mi a probléma vele?

"A WP7 3 évente egyszer frissül" - a WP maga, nem a WP7. mikor is jött ki a WP6 meg a 6.5 ? és mikor jött ki az android 1.0 és 2.0 és mikor jön a 3.0 ? erről beszéltem, nem a heti patchekről.

XPeria teszt: nem volt cégnév, nem voltak benne gyerekek, semmi ilyesmi, az ( onlinemarketing.blog.hu/2010/05/13/x10_1 ) egy korrekt teszt. nem az a bajom hogy tetszett, hanem a felvezetés meg a telenor és a többiek.


süti beállítások módosítása