Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Rombold le a bizalmat!

Címkék: üzlet email marketing

2011.04.20. szerda 19:58 Konrad

Úgyis sok a vevő, vége a válságnak? Eleged van, hogy mindig ki kell küldeni hírlevelet? Rombold le a bizalmat, csinálj magadból bazári majmot, belefér, nem igaz?

Íme, mutatok is egy jó módszert, legyen ez egy esettanulmány. Van egy jó nevű japán márka, jelesül a Panasonic. Te most a példában ennek a márkának az egyik hazai kereskedője vagy. Csinálsz egy jól hangzó webes áruházat, Panasonicclub néven, amire jönnek is az érdeklődők. Fel is lehet iratkozni, meg minden. De ugye azért iratkoznak fel az emberek, mert a Panasonic dolgok érdeklik őket. Esetleg még a Technics termékek.

Aztán amikor eleged lesz abból, hogy ennyi ember akarhat nálad vásárolni, akkor a legújabb hírlevélbe beleraksz két valamit (mondjuk lapos TV-t) akciósan, hogy mégis úgy nézzen ki, mintha ez egy normális hírlevél volna, majd ezt követően pár oldalon keresztül hirdetsz egy új közösségi oldalt, "ami fizet Neked".

Benne mindenféle zöldségekkel, idézek is:

Nagy az izgalom az új oldal körül, mert éppen most értesül mindenki erről. Aki most csatlakozik, csak nyerhet, hiszen ÉPPEN MOST is ezrek, tízezrek regisztrálnak, majd százezrek, majd pedig milliók fognak becsatlakozni. Már az elkövetkezendő hetekben izgalmas fejlemények várhatók.

Mint látod, nagyon fontos, hogy ne legyen semmi köze az eredeti szolgáltatásodhoz! Az is fontos, hogy éreztesd, ezzel leginkább Te magad jársz jól, hiszen ha nem is konkrétan, de a szövegezésből, tartalomból azért jöjjön le, hogy ez egy újabb beszervezős MLM buli!

Küld ezt tehát ki a hírleveled előfizetőinek, és a hatás garantáltan nem marad el! Persze, ez nem elég ahhoz, hogy a boltot be kelljen zárni, de jó úton haladsz ahhoz, hogy teljesen leépítsd a feléd eddig meglévő bizalmat. És ha van egy kis szerencséd, akkor valaki el is küldi majd ezt a hírlevelet az általad is képviselt Panasonic-nak, így az is lehet, rövid úton megoldódik ez az egész munka problémád, és hamarabb bezárhatod a boltot.

Hát nem csodálatos ez a megoldás?

(Fontos, hogy a fenti írásban található példa nem a Panasonic.hu-ról, hanem a Panasonicclub.hu-ról, illetve annak hírleveléről szól!)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1002843246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2011.04.20. 20:09:26

Hát ez nagyon durva. Vettem tőlük házimozit, tévét, nem most, pár éve. De ezzel nagyon megmutatták a (foguk fehérjét, nem tudom, hogyan kell áthúzni) vagy a rossz jellemüket, stílusukat. Ostobák. Szerencse, hogy a Pana cuccok már sokkal olcsóbb helyeken is elcsíphetők. Menekülni tőlük:(

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2011.04.20. 20:23:08

Jaj :(
Mindig "izgalmas", amikor megpróbálkoznak átforgatni a vevőket ilyen módon... kenyérsűtő mellé jól jön a búvárruha.. elvégre mind1, ha már egyszer vett valamit, hátha megveszi ezt is...

algi 2011.04.20. 20:35:47

OFF:

Ez már biztosan ősrégi, de most vettem észre mennyire poénos, hogy az iwiw megosztó gombjára az van írva: "!!!4!4!44!!!!!NÉGY!4"

Árulkodik arról, mennyire is veszik komolyan az egészet.

71Nyul 2011.04.21. 08:16:02

Belinkelnéd a hirlevelet?

lolperec 2011.04.21. 11:45:22

kiváncsi vagyok, hogy a nulla és semmi között terjedő skálán mennyi jogot vásárolt az oldal a névhasználthoz. :D
de ne bántsuk az ügyeskedő kiskereskedőket, a kutya se vásárol már náluk, max az akinek már a sarki közért is messze van.

GGG77 2011.04.21. 12:23:55

Az MLM balekoknak és lúzereknek való.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2011.04.21. 13:04:08

milliók regisztrálnak... édes istenem...

azok közé tartozom, akik nem húzzák le alapból az MLM-et, sőt, én is bennevagyok egyben, amitől rengetegen frászt kaptak, mikor konkrétan megtudták.

Azóta követik a példámat - nem engem, a példámat -, és ha van rá kapacitásuk, becsatlakoznak MLM üzletbe IS, mert már könnyedén ki tudják használni a társadalmi tőkéjüket (nem úgy, mint 18-20 éve).

Namost, ettől függetlenül - vagy éppen ezért? - azt gondolom, hogy lehet ezt normálisan is kommunikálni, de nem olyan listán, amin a termék és a márka a fő mondanivaló, és nem olyan MLM üzletet, ami lufi, sőt, még az sem derült ki róla, hogy esetleg nem súrolja-e a piramisjáték határát...

Szóval én megértem az indítékot, de egyetértek: ez így gáz.

Iron1 2011.04.21. 13:06:53

@algi: Konrád veszi ennyire komolyan. A gomb szövege változtatható, ez az ő beállítása. :)

prosequor · http://www.vallalkozas-okosan.blog.hu 2011.04.21. 16:04:26

Mindenki úgy hirdet, ahogy tud... HA kifizeti a hirdetés árát, attól még joga van hülyének lenni.

gombperec hídlakó 2011.04.21. 17:30:44

"De ugye azért iratkoznak fel az emberek, mert a Panasonic dolgok érdeklik őket. Esetleg még a Technics termékek."
Technics már jó néhány éve nem létezik.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.04.22. 15:21:18

Nem vagyok emelemista, de lehet azt tisztességgel is csinálni. Lepődjetek meg, de ismerek ilyen embert. Pontosan az igaz rá, mint minden más üzletre: ha a partner nincs hülyének nézve és/vagy szopatva, akkor semmi baj vele. Aki kedvet érez hozzá, vágjon bele, csinálja, gazdagodjon meg! De ha engem felhív, és megkérdezem, hogy "ugye nem emvéj?", akkor lesz szíves egyenes választ adni, és nem hablatyolni valami óriási nemzetközi vállalkozás hatalmas webes terjeszkedésének magyarországi magvalósulásáról, amibe csakittcsakmost esélyem nyílik beszállni...


süti beállítások módosítása