Elfáradtam, de jó volt. Ez a rövid összefoglalása a mai és tegnapi napnak, a Média Hungary 2011-nek. Kedden tartottam egy rövid előadást arról, milyen lehetőségek adódnak mobilon hirdetni - igyekeztem egy összefoglaló előadást összerakni.
Érdekes, hogy a mobil fókusz a hirdetési megoldások kapcsán is nagyobb figyelmet kapott. Például az Adverticum a standján olyan szórólapot (is) osztogatott, amin már mobilos hirdetési eredményekről is beszámolt. Beszámolhatott, mert a Adverticum Adserver NG tökéletesen alkalmas arra, hogy a weboldalak mobilos változatain, vagy az applikációkban hirdetéseket helyezzünk el.
És akkor a számok, azt követően pedig az előadásom.
Adverticum mobilhirdetések fél év alatt:
- 20 kampány
- 1,2 millió hirdetés megjelenés
- 15 ezer kattintás
- 1,25%-os átlagos átkattintási arány
- HTML 5 megjelenítés
Utolsó kommentek