Akik ismernek vagy olvasnak, tudják, nagyon kritikus tudok lenni. Meg is kaptam pár hete Pollner egyik bejegyzése után, hogy én vagyok az online marketing Dr. House-a. Tetszett ez a cím...
Szóval kritikus vagyok, és ha valamit ismeretlenül meglátok, akkor abban először a rosszat keresem, majd ha meggyőző az, amit látok, elkezdem figyelni, de kell némi idő, hogy meg is szeressem. Napokban nézegettem, milyen rss forrásokat követek, és hát számtalan olyan blog van, ami nagy lendülettel elindult, aztán 2-3 bejegyzés után kipurcant. És még több olyat látok, amelyik tetszhalott: csak nagy néha jelennek meg bejegyzések.
Ezért is folyamatosan keresem az új dolgokat, és így találtam rá még tavaly a SocialTimes.hu-ra is. Akkor már volt egy olyan menü az oldalon, hogy "Konferencia". Mögötte nem volt semmi... Előre fogtam a fejem, te jó ég, mi lesz ebből! Aztán elkezdtem olvasni az oldal hír részét, közben megjelent ugye a hozzájuk köthető hazai Facebook mérési rendszer, majd meghallgattam Radisics Milán egyik előadását - és egyre jobban tetszettek.
És bár van pár kritikai észrevételem, amiket el is mondtam azóta az oldal készítőinek, de egy dolgot látok: a SocialTimes.hu csapata ért ahhoz, amit csinál.
És most csinálnak májusban egy konferenciát is, SuperSocial címmel. A korábban üres menüpont feltöltődött tartalommal. Érdemes megnézni, hasznosnak tűnik a nap programja. És én is ott leszek, a Twitter üzleti felhasználásáról fogok előadást tartani. Már készülök, anyagokat gyűjtök előadásomhoz, bár május 18-ig még van jó pár nap. Meg is örültem a Marketingkommunikáció Blog Twitteres kutatásának, egészen jól bele fogom tudni építeni az anyagomba.
Ez a közösségi média dolog nagyon pezseg most. Érdekes nyárnak nézünk elébe!
Utolsó kommentek