Azt meséli egy kedves ismerősöm, hogy ő az ötvenhez közel mostanában kezdte el használni a Facebook-ot, és mennyire bejön neki. Olyan bő 3 hónapja van fönt, és rengeteg a sikerélménye: ha egy-egy szakmai ismerősénél bejelöli a neki tetsző képet, videót, akkor nem egyszer előfordul, hogy ez az üzleti beszélgetésekben is előkerül, és olyan plusz személyes környezetet teremt, ami eddig nem volt, vagy legalábbis csak nagyon kevés emberrel volt meg.
Számára a Facebook most jelent egy hatalmas "aha" élményt, és csak azt sajnálja, hogy a kortársai közül milyen kevesen használják a közösségi oldalt.
Teljesen át tudom érezi a lelkesedését, hiszen napi gyakorlatból látom-tudom, mennyire átütő erejű tud lenne a Facebook használata. Mennyi emberről tudhatok meg többet, akik jobbára eddig is ismerőseim voltak, csak ritkán találkoztunk.
De mégis, ami a legjobban tetszett, az a lelkesedés. Egy 50 év körüli minden ízében üzletember ennyire rá tudjon ugrani egy új dologra - ez nagyon érdekes fejlemény.
Hiába a közösségi média, és azon belül is a Facebook jó nagy változtatásokra képes!
Utolsó kommentek