Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

KKV sorozat: az alapok

Címkék: kkvmarketing

2011.08.17. szerda 22:06 Konrad

A kis- és közepes vállalkozásoknak szóló sorozat elején érdemesnek tartom összeszedni, milyen alapvetésekből indulok ki, vagyis milyen jellegű cégeknek szánom a tanácsokat.

A hazai kis cégek 75-80 százaléka rendelkezik már weboldallal, ez számomra azt jelenti, hogy nem arról kell beszélnem, hogyan kell nulláról weboldalt építeni. Ez azért nagyon jó, mert a meglévő weboldal működéséből lehet tanulni, vagyis inkább arra fogok koncentrálni, hogyan lehet jobb a már meglévő oldal.

Marketing, online marketing tanácsokat akarok adni, nem üzletvezetési és egyéb ötleteket. Így nem fogok tippeket sem adni üzleti modellekre, azt találja ki mindenki magának.

Tipikusan hazai kérdésekre akarok koncentrálni: hogyan lehet költség és időhatékonyan valamit megoldani, milyen mélységig érdemes lemenni egy-egy eszköz használatában, mikor érdemes külső segítséget kérni stb. Nem akarom tuti megoldásokat mondani. Illetve akarok, de nem tudok, mert sajnos tuti jó dolgok nincsenek, csak olyan megoldások vannak, amik az adott üzleti helyzetben az elérhető legjobbak. Ilyeneket viszont igyekszem adni.

Végül: nem a meggazdagodás ígéretével írom a sorozatot. Nem attól lesz valaki milliomos, hogy betartja az általam leírtakat. Milliomos attól lesz, ha ért ahhoz, amit csinál, és kitartóan, jól és koncentráltan dolgozik. Ebben viszont igyekszem segíteni.

És akkor a sok rizsa után az első, amit fontosnak tartok. Még mindig alapok, mégpedig weboldal. Íme.

Nézzük a weboldalad!

Ahhoz, hogy a későbbiekben elmondottaknak lásd az eredményét, kell, hogy mérd a weboldalad történéseit. Magyarul kell valamilyen eszköz, ami megmondja, hányan látogatnak és mit csinálnak. Van ilyened? Az jó. És szoktad nézni is? Ha igen, akkor a kisebbségbe tartozol! Éppen ezért az első triviális, de fontos javaslatom: tegyél fel valamilyen mérést a weboldaladra. A legjobb, ha ehhez a Google Analytics szolgáltatását használod, ami ingyenesen és könnyedén elérhető, ráadásul magyar nyelvű felület is van hozzá.

Nem ismered? Nem baj, egyelőre regisztrálj, és az ott leírtaknak megfelelően helyezd el a mérőkódot az oldaladba!

A regisztráció során az adatok értelemszerű kitöltése közben kapsz egy html kódot, amit az összes olyan lapodba be kell helyezni, amit mérni szeretnél. Ha a weboldaladat valaki más csinálta, akkor szólj annak a valaki másnak, hogy azt a kódot rakja bele.

Ha ezzel megvagy - vagy volt már kód az oldaladban - akkor egy lépéssel közelebb is kerültünk ahhoz, hogy tudjunk értelmes lépéseket tenni az interneten.

De akkor tegyünk még egy lépést. A Google-nek van egy másik ingyenes szolgáltatása is, ami nagyon sokat fog nekünk segíteni a jövőben, ennek a neve a Google Webmester Eszközök. Nem baj, ha nem vagy webmester, azért regisztrálj ide is (ezt amúgy sokkal kevesebben használják, mint az Analytics-et). 

Több módon is regisztrálhatod a weblapot, ezt a szolgáltatás szépen el fogja mondani. Ha elakadsz, írj kommentet, és segítünk! Ha van már Analytics-ed - és legyen! - akkor amúgy ez egy nagyon egyszerű folyamat lesz.

Ha készen vagy, akkor majd itt is nagyon érdekes adatokkal fogsz szembesülni, szintén a weblapod kapcsán. Erről is később írok.

És akkor ezek után innen fogjuk folytatni!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr733161278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fotofabrik 2011.08.18. 06:48:36

Nagyon szurkolok, bizonyos tekintetben valóban hiánypótló, amit csinálsz, bízom benne, hogy ez a fajta egyenes kommunikáció (hogyan is működik az internetz) sokakkal segít megértetni, hogy:

1. Igenis valódi munka, az, amit sokan csinálunk

2. A talmi ígéretekkel kecsegtető webhuszárok az esetek többségében félrebeszélnek, amikor 0 (munka/pénz/idő) befektetés mellett hosszútávú eredményeket ígérnek


süti beállítások módosítása