Egy ügyfélszolgálati blog általában arról szól, hogy milyen új funkciók, milyen új lehetőségek vannak abban a szolgáltatásban, amihez a blog maga kapcsolódik. A MiniCRM blogja ezt teljesíti is, de ennél többet is tesz: olyan tippeket, tanácsokat ad, amelyek segítenek jobban használni a szolgáltatást, sőt, segítenek jobbá tenni a cégünket.
Vagyis annak is érdemes olvasgatni ezt a blogot, aki (még) nem MiniCRM felhasználó, hiszen találhat magának érdekes ötleteket, tippeket - és persze jobban megismerheti a CRM szolgáltatást is. Egy jó blog persze akkor az igazi, ha legalább egy kicsit személyes. A MiniCRM blog is ilyen: a cég nevében Barazsy Ákos írja, aki már nem ismeretlen az üzleti blogokat olvasók előtt sem, hiszen éveken keresztül írt nagyon sikeres blogot más témában. És ahogy azt nemrégiben mondta valaki: "Ákosnak van stílusa, és nem fél használni!"
Éppen ezért a bejegyzések tényleg élvezhetőek, még akkor is, ha amúgy fontos dolgot kell benne elmondani. Összességében tehet mindenkinek merem ajánlani ezt a blogot, akit érdekel a CRM és az a látásmód, amit egy CRM-et fejlesztő cégvezető képvisel.
(A bejegyzés a MiniCRM támogatásával született - de ez nem jelenti azt, hogy ne vállalnám fel mindazt, amit fent írtam.)(x)
Utolsó kommentek