Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az ügyfeleink állapota

Címkék: támogatott bejegyzés minicrm

2011.09.12. hétfő 15:36 Konrad

Közeledik a Karácsony, és ez azt is jelenti, hogy közeledik az az őrültekháza, amikor jó esetben annyi munka és annyi új ügyfél lesz, hogy hosszas túlórákkal is csak nehezen tudjuk feldolgozni az igényeket. Ilyenkor jön igazán jól egy ügyfélkezelő rendszer, vagyis egy CRM. A blogot támogató MiniCRM-hez kapcsolódó bejegyzés ez is, amit most olvasol, így a téma elsősorban ehhez a rendszerhez kapcsolódik, de azt hiszem általános megfontolni valókat is tartalmaz.

Van egy olyan része a MiniCRM rendszernek, ahol az összes ügyfelünk esetében meg tudjuk nézni, éppen mi van velük, kivel mi történik. Ez az ügyfelek állapota, vagyis a státuszuk. A MiniCRM alapértelmezésben javasol különféle státuszokat, amik sok esetben használhatóak is, de egyáltalán nem biztos, hogy nekünk pont ezekre van szükségünk. Ne akarjunk előre beállított sablonba gondolkozni, hanem végezzük el a szükséges testreszabását a rendszernek!

Persze mielőtt nekiesünk a MiniCRM felületének, gondolkozzunk! Ez az a rész, amikor nem kell még számítógép sem, hanem le kell ülni, és végig kell gondolni, milyen folyamatok is történnek a cégünknél. Ez egyébként a legfontosabb lépés az egész CRM használatban: amikor modellezük a cégünket, amikor leírjuk, miből mi következik, milyen munkafolyamatok alkotják a tevékenységünket. És természetesen leírjuk azt is, hogy ezekben a folyamatokban az ügyfeleinkkel mikor mi történik.

Természetesen ezt nem találgatással vagy a képzeletünk segítségével kell megcsinálni. Az ügyfeleinket ismerjük, válasszunk ki közülük minél több különböző igényűt. Legyen egy szűkített ügyféllistánk, amik között ott van a két legnagyobb forgalmat hozó ügyfél, a két legnagyobb hasznot hozó ügyfél (ezek ugye nem mindig ugyanazok), a két legújabb és a két legrégebbi, még meglévő ügyfél is. És ne felejtsük el felvenni a két legproblémásabb ügyfelet se...

Nos, ha megvan ez a lista, akkor szépen vegyük végig, hogy néz ki egy-egy munka az ügyfél megkereséstől a megrendelésen keresztül a megvalósításig, majd a számlázásig és az utókövetésig. Minden egyes lépést írjunk le. Ezek a lépések lesznek az alap státuszok, vagyis az ügyfélállapotok. Mivel ezt sok ügyfélnél megtesszük, így könnyen lehet, több tucat ügyfélállapotot is alkotunk. Ha ezt soknak érezzük, akkor kezdjük el ezeket az állapotokat csoportosítani, összevonni. És a végén így fogunk kapni egy státuszlistát.

Most ezt a listát "helyettesítsük vissza", azaz a kiválasztott cégek esetében nézzük meg, hogy minden lépés leírható-e ezekkel. Ha igen, készen is vagyunk, léphetünk be a MiniCRM-be, és ott a Testreszabás - Státuszok menüpontban rögzíthetjük is az ügyfélállapotokat.

Ezek után már könnyedén követhetjük a cégünknél a folyamatokat. És ha véletlenül valami új dolog történik, és kellene egy újabb státusz, az se baj. Mindig lesz lehetőségünk újat felvenni.

Így egy újabb fontos feladatot sikerült megoldanunk, és ezzel még pontosabban láthatjuk majd, hogy hogyan állnak az üzleti folyamataink. Vagyis hogy tudjuk, hogy kivel, mikor és mit kell az értékesítés adott fázisában tennünk.

(x)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr483220896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása