Alig két napja írtam a márkaépítésről, és már ott is felmerült (főleg kommentekben), hogy a rossz termék, a rossz szolgáltatás önmagában képes megölni egy márkát, képes keresztülvágni egy folyamatot. Főleg a "felnövekvő" márkák esetében veszélyes az, ha…
Ami elromlik
Címkék: onlinemarketing üzlet
2011.05.26. csütörtök 23:46 Konrad
9 komment
Carpe diem
Címkék: onlinemarketing facebook
2011.05.26. csütörtök 01:16 Konrad
A Facebook a mostani idők abszolút divat szava és divat szolgáltatása. Egész egyszerűen nincs lehetőség elkerülni, nincs lehetőség nem kezdeni vele valamit. Persze használni nem kötelező, de tudomásul sem venni - az bizony luxus.Így aztán mennek is a cégek szépen mind fölfelé,…
2 komment
Pillanatképek egy márka életéből...
Címkék: onlinemarketing
2011.05.24. kedd 15:05 Konrad
A Telenor tartott ma egy háttérbeszélgetést abból az alkalomból, hogy pont egy éve nevezték át a Pannon-t Telenor-rá. Maga a névváltás egy folyamat része volt, hiszen előtte pár évvel már megváltoztatta a Pannon a megjelenését, és bár névben nem, de logóban és színben…
15 komment
Cégismerősök
Címkék: facebook
2011.05.23. hétfő 22:04 Konrad
Ma is azzal kellett eltöltenem pár percet, hogy elmagyarázzam valakinek, miért nem jó az, ha egy cég személyes Facebook profilként van regisztrálva.Általában azért nehéz ezt elmagyarázni, mert a legtöbb esetben már megvan a személyes profil a cég nevével, sőt, nem kevés…
Utolsó kommentek