Úgy tűnik, a T-Home benézte az idei csatornakínálatát, nagyon. Miközben sikerült bevenni a kínálatba a kormányközeli Parlament TV-t, kiraktak számtalan olyan csatornát, amit sokan néztek. Például a Sport Klub-ot (sokan direkt e miatt fizettek elő), a Cartoon Network-öt (és az egyébként is plusz fizetős Boomerang-ot), a CNN-t!... Furcsa.
Egy ilyen váltás még pár éve is csak annyit jelentett, hogy volt pár elégedetlen ügyfél, egy nagyon kevés lemondás, de az emberek beletörődtek. De azt hiszem, azóta megváltozott pár dolog. Először is: van konkurencia, olyan, amelyik ha látja értelmét, akár váltócsomagot is kialakít, azoknak, akik lelépnének a T-től. Aztán van egy csomó elégedetlen ember, olyanok, akik az elmúlt 3-5 évben nagyon sok szórakozásról lemondtak, és jobbára csak a tévé maradt. És van közösségi média.
A csatornaváltás szele máris kézzel fogható a T-Home Facebook oldalán, és ez még csak a kezdet (hiszen a váltás most történt meg). Ha végigfut a közösségi médiában, hogy a T-Home-nak milyen vacak a kínálata, akkor sok-sok milliós kampánypénzek elköltése kérdőjeleződik meg, ráadásul egy alapvetően recessziós időszakban.
A T-Home rosszat lépett, és most szemmel is követhetjük, mekkora lesz a felháborodás. Érdemes lesz figyelni, és érdemes lesz azt is követi, kezelik-e és hogyan ezt a kérdést. Néhány panaszkodó ügyfél már méltatlankodott, miért törölték a bejegyzéseiket a Facebook-on...
Én annyit javasolnék nekik, hogy nagyon gyorsan lépjenek vissza kettőt, kössék újra a csatornákkal a szerződéseket, és nyugtassák meg az ügyfeleket. Vagy viselni lesznek kénytelenek a következményeket.
Utolsó kommentek