Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Előadni magunkat

Címkék: oktatás

2012.10.24. szerda 21:24 Konrad

ID-100814792.jpg

Csütörtökön záróvizsgáztattunk az Edutus Főiskolán. Ez úgy zajlik, hogy a jelöltnek be is kell mutatnia a szakdolgozatát: prezentációt kell tartania róla. Így volt szerencsém 13 prezentációt meghallgatnom, amelyekből két dolog kiderült: mindenki ismerte a saját dolgozatát, de egyikük sem készült fel magára az előadásra.

Pedig ez tanulható dolog. Igaz, ha valaki keveset ad elő, akkor arra több idő kell. De manapság szinte mindenkinek van kamerás telefonja, amivel videót is fel lehet venni - nemcsak a tükör előtt próbálhatunk, hanem vissza is nézhetjük magunkat. Plusz figyelhetjük azt is, mennyi ideje beszélünk, erre is van egy fantasztikus találmány: óra a neve.

És természetesen gyakorolni kell. Mert nem elég megírni a szakdolgozatot, a feladat része az is, hogy elő kell adni. Teszem hozzá, az előadás módját, színvonalát nem kellett osztályozni, csak a tartalmát. De amikor kétes volt a jegy (és volt ilyen: a belső és a külső bíráló eltérő osztályzata), akkor bizony számított, mennyire volt ügyes, magabiztos az előadó.

Aztán megnéztem kedden az október 23-i Millás beszédeket is. Azt kell mondjam, a hallgatók jobbak voltak, mint egyes beszédmondók (tisztelet a kivételeknek). Ők nem készültek prezentációval, de valójában beszéddel sem: ki kellett volna próbálni legalább otthon, és figyelni, hány családtag marad ébren. És ha csak az aranyhal tátog, mindenki más horkol, akkor bizony meg kell húzni, át kell írni stb.

Ez az előadás képtelenség úgy tűnik belénktáplált rendszerhiba. Kár. Mert ugye, ahogy a közhely is tartja: nem elég jónak lenni, annak is kell látszani!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr674868301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szűkebb pátriárka 2012.10.24. 21:36:35

Hasonló érzés szokott elfogni a konferenciákon is. Különösen, amikor valaki az ilyen lehetőségeket céges termékbemutatónak használja és lenyomja a sales osztály prezijét. De azt is pocsék módon.

Sajnos a Ted.com-on lévő legszarabb előadás is fényévekkel jobb és élvezhetőbb, mint a hazai konferenciás átlag. Ráadásul az utóbbi nem is ingyenes.

hubalazshorvath 2012.10.25. 09:15:39

Pár hete találtam rá, a felvázolt problémára keresik a megoldást, adnak tippeket:
drprezi.com/

bookmyface · http://hackerkepzes.hu/blog/ 2012.11.06. 23:09:29

a jó előadó-képességet az a baj hogy nem mindenki tanulja meg könnyedén, de azért fejleszthető


süti beállítások módosítása