Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

iWiW 2012

Címkék: iwiw statisztika

2013.01.05. szombat 18:11 Konrad

Nem a tavalyi év volt az iWiW sikeréve, azt hiszem. Nem találja a helyét a Facebook mellett, elveszítette az összes cool-ságát, és ezzel együtt a napi látogatószám is folyamatosan csökken, pedig voltak próbálkozások azt megtartani.

Például október végén bevezetésre került az a szolgáltatás, amely értesítő emailt küld, ha valaki megnézte az adatlapunkat - de ennek a hatása csak pár napig érződött, hiszen belül az iWiW nem látt más.

Aztán elindult egy iWiW-re épülő társkereső is, de valahogy az sem segített az alapszolgáltatásnak, a napi látogatottság továbbra sem tudja jelentősen meghaladni a 300 ezret, sőt, sokszor van ez alatt. Az mondjuk talán jó hír, hogy (egyelőre) 220 ezer fölött kicsivel van a mélypont, bár a 220-230 ezer közötti sávot sokszor elérte (fentről) a napi egyedi látogatószám. Az nagy kérdés még mindig, hol az alja, megy-e 200 ezer alá, vagy itt talán megáll?

Még mindig lehetne valamit kezdeni amúgy az egésszel, október 20-án 469 ezren jártak az iWiW-en (gondolom ez elsősorban a fent említett, az "adatlapodon jártak" levelek miatt volt). Igaz, ez így is sokkal kevesebb, mint az első negyedéves számok, de azt megmutatja, hogy adott esetben még tömegeket meg lehet mozgatni - csak szolgáltatás kellene mögé, ami tetszik is az embereknek.

És akkor lássuk a 2012-es év napi egyedi látogatóit megmutató grafikont! (Kattintásra nagyobb lesz, forrás: Webaudit.)

iwiw_2012_all_kicsi.jpg

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr595000007

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner.Média blogajánló 2013.01.06. 08:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner.Média blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szűkebb pátriárka 2013.01.05. 18:28:53

Ez komoly, hogy ha valakinek megnézem az iwiw-en az adatlapját, akkor erről értesítést kap?
Mert, ha igen, akkor még annyit sem fogok oda járni, mint eddig.

A látogatószámhoz pedig amit, hogy az szerintem nem egyezik meg a belépett felhasználók számával. Amikor volt pár éve az iwiwnek az akciója, hogy publikussá tehetők az adatlapok, akkor egész sokan éltek a lehetőséggel. A Google pedig gyorsan indexelte is ezeket az oldalakat, úgyhogy ez is hoz némi látogatószámot a keresőből az iwiwnek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.01.05. 18:31:00

@szűkebb pátriárka: Ezek itt fenn a látogatószámok, amit a Webaudit mér, vagyis azzal most nem foglalkozunk, hányan lépnek be. Igen, biztos sokan vannak, akik nem lépnek be, csak ránéznek egy adatlapra Google-ből.

thehandsomest (törölt) 2013.01.05. 18:31:04

Az iwiw az a honlap, ami folyamatosan fagyott még 2008-ban is, mert egyszerűen tettek rá a fejlesztők. Az meg, hogy a design évekig változatlan volt külön vicc. Nahát meg a meghívóóóók :D Most már vicckategória...

Nem hiszem hogy egy olyan cégen, ahol ilyen hozzáállás, van értelme keseregni.

szűkebb pátriárka 2013.01.05. 19:30:44

Közben megnéztem az iwiwen: szerintem ez az adatlap-látogatási értesítés csak abban az esetben él, ha valaki egy adatlapon rábök az "itt jártam" gombra.

Spammelésre előszeretettel használták az elmúlt hónapokban.

Leni 2013.01.06. 00:04:52

Két éve mondjuk, nagyon halkan ugyan, hogy a iwiw haldoklik. Előttem az a konferencia, ahol még arról beszéltek, hogy az életgörbe, és hogy visszaesés, és hogy lesz még fel, egy kicsit. Részemről már akkor eldőlt: iwiw lassú visszaszorulásban van. A fejlesztések fókusza rossz irányba indult el, és ráadásul iszonyú meg nem térülő összegekbe kerülhetett. Nem véletlen adtuk fel az indanetet annó, és nem véletlen, hogy az orogó védelmezi egyik erős bástyáját. Viszont gáz, amikor a bástyát kell védeni, nem de bár?
Valóban nagy kihívás, hogy olyan szolgáltatást, add-onokat kínáljanak, ami visszahódít felhasználókat. Azt, gondolom, hogy megoldható lenne számos marketing, cross-marketing eszközzel, amire a csoport képes lehetne, de nem látom, hogy a nagy szervezet valaha érdemben reagálni tudna a kihívásra.
Az iwiw, így, el fog bukni és a Yamm sorsára jut.

Aadaam 2013.01.06. 04:15:14

@Leni: Két éve?

Két éve már megjelent az analízis HH-nál ( webisztan.blog.hu/2010/12/10/az_iwiw_elbukott_a_facebookkal_szemben ), hogy sikerült a leelőzés.

Két éve és egy hónapja a hyves irodájában ültem, Amsterdamban a Rembrandtplein-en, és a fejlesztési vezető azt mondta a szemembe, "félre ne érts, tudom, hogy nemsokára minket IS begyalul a facebook". A látogatottságok akkor még stagnáltak, enyhén emelkedtek arra, egész Hollandia rajt volt a rendszeren, és úgy integrálódtak az offline mindennapokba, olyan dolgaik voltak, amik Magyarországon elképzelhetetlenek.

Akkor már láttuk a statokon, hogy közel van.

Három évre gondoltál esetleg?

Anyukám (57) és nagynéném (69) soha nem volt iwiw felhasználó, de mindketten voltak FB-felhasználók.

Én akkor hittem el, hogy elbukott, amikor 2010 nyarán az nem épp intellektuális, a falu környékét soha el nem hagyó, autófényező szakra járó fiatalok a "FáCséről" beszéltek egymásnak. (Tényleg oda jártak, arról is beszéltek)

Azt gondoltam, talán majd ki tudják használni, amit félig fel is ismertek, hogy extrém alacsony a területi mobilitási ráta az országban, ez egy társadalmi jellemző, amire a Facebook nem épít, nem építhet. De nem jött össze.

Talán a nagyvállalati struktúra nem alkalmas rá, talán a kultúrkörnyezet. Azt hiszem, most már valószínűleg mindegy...

szűkebb pátriárka 2013.01.06. 10:42:29

Csak részben kapcsolódik a témához, de szívesen olvasnék egy posztot a Generál Média megrogyásáról is.

Az ő iwiwjük volt a MyVip, ami mondjuk mindig is egy picit ciki volt, és elég érdekes felhasználói kör talált rá, viszont volt azért egy-két jó évük. S nem mellesleg a MyVIP hátán egész ügyesen felfuttattak jó néhány másik site-ot.
Viszont a MyVIP kihalását azok is megérezték. Talán az Ingatlanok.hu-ban és a társkereső oldalaikban van még fantázia.

2013.01.06. 12:18:29

mindez egyébként a felhasználói kulturát is nagyon jol mutatja.

Mundr 2013.01.06. 21:03:54

@szűkebb pátriárka: Igen, ők nagyon megrogytak és picit elmozdultak offline irányba (gentleman magazin pl.). lehet az bejött nekik valamennyire.

Ardó 2013.01.07. 09:53:04

50knal megall. talan. GMrol en is olvasnek szivesen, h mi tortent veluk az alemult 2 evben.

Kiss Roland 2013.01.11. 11:30:27

Az IWIW szörnyű volt már az elején fejlesztői szemmel nézve. Lassú, akadozó optimalizálatlan java-s kóddal. Ez miatt sok kérdést tettek fel a fejlesztőknek, amire nem győztek mentegetőzni. Viszont a varázsa, hogy rég nem látott ismerősöket lehetett megtalálni elfeledtette ezt, de legalábbis tolerálták az emberek. A Facebook pedig azzal a húzással, hogy lefordította a felület nagy részét meghódított sok iwiw-es felhasználót, s immár itt is lehetett ismerősöket találni. Szinte egyik napról a másikra áttértke egy gyorsabb felületre. Bár a felhasználhatóságát én nem tartom igazén kiemelkedőnek (sőt), de a közösségi oldal függő magyarok mégis vették az akadályt, megtanulták a kezelését és letáboroztak ott. Viszont a FB életében is el fog jönni a hanyatlás, ahogy olvastam egyes országokban már népszerűbb a Tumblr, mint a Facebook vagy az Instargam. (Forrás: socialtimes.com/more-teens-are-on-tumblr-than-facebook-or-instagram-survey-finds_b115576 )A trendet pedig követni fogják kis hazánkban is, nehogy már kimaradjunk valamiből...


süti beállítások módosítása