Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ha van egy jó ötleted...

2013.01.12. szombat 20:50 Konrad

ID-10067215.jpg

Sokunknak vannak ötletei, elképzelései. Sokan szeretnénk valami újat csinálni, valami jót, vagy jobbat, mint amit látunk magunk körül. Iszonyúan sok ötlet-emberrel találkozok.

Sokkal kevesebb megvalósító emberrel. Az ötlet az egy dolog, a megvalósítás sokkal nehezebb. Például egy új szolgáltatás nagyon izgalmas az elején, és nagyon büszkék lehetünk rá, ha sikeres lesz. A kettő közötti út viszont nehéz és fárasztó, és sokan feladják. Amikor valaki hozzám fordul azzal a kérdéssel, jó-e az ötlete, mindig el kell mondjam: az ötlet az csak egy dolog, a megvalósítás az, ami nehezebb. Nem az tehát a kérdés, jó-e az ötlet, az a kérdés, jó-e a megvalósítás.

És a megvalósításban nagyon fontos a kitartás, és legalább ilyen fontos az is, hogy folyamatosan oda tudjunk figyelni a minőségre, a kiválóságra. Hogy ne csak jók legyünk, hanem akarjunk is jók, sőt, jobbak lenni.

És még egy kis apróság: van néhány olyan terület, amit nem szeretünk. Nem szeretünk reklámot eladni, befektetőkkel tárgyalni, és így tovább. De ezeket mégsem szabad kiadni senkinek: csak az a hiteles, akié az ötlet. Az ötletgazda szemében van meg az izzás, az ötletgazda adja a lendületet, és az ötletgazdát fogja megvenni a partner, nem az ötletet. Ezt sose felejtsük el!

Egy jó ötlet az embert boldoggá teszi. Egy megvalósított ötlet híressé és sikeressé tehet. Nem mindegy, te melyikkel elégedsz meg!

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr105014540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.01.12. 21:16:33

Ez embertípustól is függ. Van, aki jó ötletember, de csapat nélkül nem tudja megvalósítani elképzeléseit.

Van, akinek nincsenek ötletei, de ha valamit a magáénak érez, akkor megy előre, mint egy gép és végig viszi a vezetői elképzeléseket.

Aztán van, aki csak azt tudja jól, hogy ezeket az embereket összeszervezze / felkutassa, de olyan is van, aki csak kiszolgálja őket - pl. befektethető pénzzel.

Ötlete mindenkinek van, rálátása, hogy mennyi esélye van egy jó ötletnek már kevesebbnek.

Nem hiába mondják: ahhoz, hogy egy nagy céged, sikeres vállalkozásod legyen, nem elég egy jó ötlet, jó embereket is kell találnod az ügyre :) Sőt, vallom: nálad sokkal okosabbakat.

Azon gondolkoztam, hogy esetleg a téma, saját forrásból jött, esetleg a helyalapú ismerkedős ötlet esetéből?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.01.12. 21:21:54

@$Norbert$: egy tegnapi beszélgetés ihlette. A helyalapú cucc szépen működik, ott a megvalósítás is rendben megy :)

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2013.01.12. 21:38:38

Egyetértek a Norbival abban, hogy egy személyiség típus függő, hogy ki az, aki inkább kreatív és ötletelő és ki az, aki inkább úgymond végrehajtó!
Sőt! :) Szerintem is az a másik kulcs kérdés egy ötlet megvalósításában, hogy találsz-e hozzá megfelelő szakembereket. Nyilván egy ötlet addig ütős, amíg tudsz valami újat mutatni, így olyan embereket kell találnod akikben megbízol.

Szúrófény 2013.01.13. 06:00:03

@$Norbert$: Az én ötletem: Egyetlen ma ismert névre ne szavazz! Ha jót, vagy változást akarsz!

Szúrófény 2013.01.13. 06:02:21

Egy megszorítás hiányzik! A Petőfié! "dicsőséges nagyurak! Hát, hogy vagytok?
Nem viszket kicsit a nyakatok!...

Ardó 2013.01.13. 10:49:37

sajnos ez igy nem igaz. semmit nem er az otlet es a megvalositas.

sok toke es nagyon eros mediahatter kell.

kitalalhatsz barmit, megcsinalhatod barmilyen jol, ha nincsen mogotted valaki aki tol, akkor semmit nem er az egesz.

persze lehet hinni abban, hogy egy jo otlettel lehet csinalni jo dolgokat, de amit fentebb irtam az evtizedes tapasztalat. sokfele projekttel.

ugy 2005 kornyeken lezarult az a vilag hogy a nagyszeru otlet nagyszeru dolgokat szul.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.01.13. 11:00:53

@Ardó: alapvetően nem mindegy, mi az ötleted. De tény, tőke nélkül nem lehet eredményt elérni, és a tőke összegyűjtése is a megvalósítás része - sok startup cég életének egy-egy szakasza pont erről szól. Ha jó vagy megvalósításban, akkor szerzel tőkét.
Az ötletedtől pedig az függ, mennyi tőke kell. Az elmúlt pár évben láttam olyan ötletet, amihez 4-5 millió Ft kellett, láttam olyat, amihez 15-20 millió, és olyat is, amihez 100-200 millió. Érdekes módon ahhoz volt a legnehezebb tőkét szerezni, amelyiknek kevés pénz kellett.

heck 2013.01.13. 14:01:01

@Konrad: Érdekes módon az biztosan nem igaz, hogy több pénzt könnyebb megszerezni, mint keveset.
Nem segít továbbá a megvalósítás szót használni a siker szó helyett.

heck 2013.01.13. 14:02:43

@Ardó: Sok tőke és erős média háttér semmit nem ér jó ötlet nélkül.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.01.13. 14:05:57

@heck: "Érdekes módon az biztosan nem igaz, hogy több pénzt könnyebb megszerezni, mint keveset" - én tapasztalatból írtam, de meggyőzhető vagyok, mesélj!

A másik mondatodat nehezen tudom értelmezni, kifejtenéd?

Rémbódess 2013.01.13. 14:16:18

Itt ragadnám meg az alkalmat: kevés pénz (pár millió) szerzésében tudok segíteni, induló ötletekkel kereshettek privát üzenetben...

Rece Fice 2013.01.14. 02:58:27

"Sokunknak vannak ötletei, elképzelései. Sokan szeretnénk valami újat csinálni, valami jót, vagy jobbat, mint amit látunk magunk körül. Iszonyúan sok ötlet-emberrel találkozok.

Sokkal kevesebb megvalósító emberrel. Az ötlet az egy dolog, a megvalósítás sokkal nehezebb"
És nagyon gyakran az ötletemberek sajnálják apénzt a megvalósító emberektől.Vagy félnek, hogy ellopják az ötletet.

Ardó 2013.01.14. 09:02:38

@Konrad: nem tudom elkepzelni azt a szituaciot, hogy valamihez 4-5m kelljen csak. ha vmihez ilyen keves penz kell, akkor az valoszinuleg nem is termel penzt. emiatt bele sem vagnek.

egy otlet (vallalkozas) megvalositasahoz, par ember biztos kell + cegalapitas + iroda. ez alapbol 1-2-X millio ft per HO. tehat elso evben is kb 15-20+ mill -es ez csak az alap team-

ezutan jon az hogy hogyan terelunk forgalmat az adott projektre. (es itt erunk el az egesz dolog rakfenejehez)

hiaba van otlet, hiaba van team ami megcsinalja, ha nincs mogotted network (+sajto) amibol trafikot szerzel -sajat v baratok- (vagy soksok penz, amibol veszel) , akkor szevasz.

most en kifejezetten webes, user oldali szolgaltatast kinalo projektekrol beszelek, 10 eves nemzetkozi, _valos_ versenyhelyzetben eltoltott tapasztalattal, soksok pro es kontra peldaval.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.01.14. 11:54:03

@Ardó: A 4-5 millió jellemzóen az első fázishoz kell, amikor van egy ötlet, és abból kell termék. Ez lényegében egy közepes fejlesztési költség, ezt nagyon nehéz összeszedni, ha az ötletgazdának amúgy nincs.
Aztán ebben a helyzetben már majd fog kellene persze több pénz is, ahogy írod.


süti beállítások módosítása